Sekretarz Gminy

 

Sekretarz Gminy zapewnia sprawne funkcjonowanie Urzędu, warunki jego działania, a także organizując pracę w Urzędzie zajmuje się:

 

 

1.      Kierowaniem pracą podległych mu referatów i pracowników Urzędu.

2.      Prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami i doskonaleniem zawodowym pracowników.

3.      Organizacją pracy w Urzędzie oraz opracowywaniem zakresu czynności dla poszczególnych stanowisk.

4.      Nadzorowaniem prowadzenia ewidencji aktów prawnych.

5.      Organizowaniem obsługi prawnej Rady Gminy i Zarządu.

6.      Nadzorowaniem realizacji uchwał Rady Gminy.

7.      Kontrolą prawidłowego wykonywania przez pracowników zadań wynikających z zakresu czynności.

8.      Stanem realizacji zadań wynikających z zaleceń pokontrolnych.

9.      Realizacją planów zaopatrzenia materiałowo – technicznego na cele administracji oraz konserwację sprzętu i urządzeń biurowych.

10.  Kontrola prawidłowej pracy kancelarii i archiwum Urzędu.

11.  Obsługą transportową Urzędu.

12.  Nadzorowaniem prowadzenia spraw BHP i zabezpieczenia mienia, a ponadto:

–         inicjuje usprawnienia zwłaszcza w zakresie obsługi interesantów,

–         odpowiada za właściwe przygotowanie materiałów pod obrady sesji,

–         współdziała z organami kontroli zewnętrznej /NIK, Prokuratura/,

–         zapewnia obsługę techniczno – biurową narad i zebrań organizowanych przez Radę i Zarząd,

–         sprawuje zarząd administracyjno – gospodarczy nad budynkiem administracyjnym Urzędu,

–         planuje kapitalne i bieżące remonty tego obiektu oraz nadzoruje ich wykonanie,

–         przyjmuje ustne oświadczenie ostatniej woli spadkodawcy,

–         prowadzi rejestr skarg i zażaleń.

Podmiot udostępniający: Gmina Lesznowola
Informację wytworzył:
Informację wprowadził: Karolina Sobolewska
Data wytworzenia:
Data publikacji: 15 czerwca 2003
Data ostatniej zmiany: 15 czerwca 2003

Skip to content