Rejestry i Ewidencje prowadzone przez Urząd Gminy

Zgodnie z ustawą  z  6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej,

URZĄD GMINY LESZNOWOLA  prowadzi:

  1. Rejestr Wyborców  (Ref. Spraw Obywatelskich, Ewidencji i Dowodów Osobistych)
  2. Spis Wyborców (Ref. Spraw Obywatelskich, Ewidencji i Dowodów Osobistych)
  3. Ewidencja Ludności (Ref. Spraw Obywatelskich, Ewidencji i Dowodów Osobistych)
  4. Ewidencja Działalności Gospodarczej (Ref. Spraw Obywatelskich, Ewidencji i Dowodów Osobistych)
  5. Ewidencja Zezwoleń Alkoholowych (Ref. Spraw Obywatelskich, Ewidencji i Dowodów Osobistych)
  6. Rejestr Zamówień Publicznych   (Ref. Zamówień Publicznych)
  7. Rejestr Umów (Ref. Zamówień Publicznych)
  8. Księgi Urodzin (Urząd Stanu Cywilnego)
  9. Księgi Małżeństw (Urząd Stanu Cywilnego)
  10. Księgi Zgonów (Urząd Stanu Cywilnego)
  11. Ewidencja wydanych i utraconych Dowodów Osobistych (Urząd Stanu Cywilnego)
  12. Rejestr Kontrahentów (Ref. Realizacji Budżetu)
  13. Rejestr Uchwał Rady Gminy   (Biuro Rady Gminy)
  14. Rejestr Zarządzeń Wójta Gminy  (Biuro Rady Gminy)
  15. Ewidencja Podatkowa Nieruchomości  (Ref. Realizacji Podatków i Opłat)
Podmiot udostępniający: Gmina Lesznowola
Informację wytworzył:
Informację wprowadził: Karolina Sobolewska
Data wytworzenia:
Data publikacji: 23 maja 2006
Data ostatniej zmiany: 19 października 2023

Skip to content