OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM o wartości szacunkowej poniżej 60 000 EURO

Lesznowola, dnia 27.07.2006r.


RZP – 341/4/04/02/2006


 



Gmina Lesznowola z siedzibą: ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29.01.2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U.      Nr 19 poz. 177 z późn. zm.) ogłasza przetarg nieograniczony na:


„Opracowanie projektu modernizacji budynku Urzędu Gminy w Lesznowoli”  


1. W zakres zamówienia wchodzi opracowanie projektu modernizacji budynku Urzędu Gminy w Lesznowoli wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót w następujących branżach :
1) architektonicznej ( łącznie z projektem windy),
2) konstrukcyjnej,
3) instalacji wodno – kanalizacyjnej,
4) instalacji centralnego ogrzewania,
5) instalacji wentylacji mechanicznej wraz ze sterowaniem,
6) instalacji elektrycznej,
7) instalacji gazowej,
8) instalacji teletechnicznej,
9) instalacji alarmowej p. poż,
10) klimatyzacji wszystkich pomieszczeń budynku,
11) inne niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.
wraz z uzgodnieniami i opiniami wymaganymi odrębnymi przepisami ( np.: rzeczoznawca
ds. sanit – higien., BHP, p.poż ).


2.W ramach zamówienia  Zamawiający wymaga od Wykonawcy:
– opracowania map do celów projektowych w wersji papierowej i elektronicznej tj. na płycie  
  CD lub dyskietce, ( 2 egz ),
– zaopiniowania i uzgodnienia projektu z właściwymi organami w tym m.in. uzgodnienie w   Zespole Uzgadniania Dokumentacji Projektowej ( ZUD ), SANEPID i inne niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę,
– uzyskania we własnym zakresie wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do   właściwego wykonania zamówienia,
– wykonania projektu budowlano – wykonawczego  ( 6 egz.  ), w wersji papierowej i 
   elektronicznej na płycie CD lub dyskietce,
– wykonania kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót, kosztorysów ślepych ( 2
  egzemplarze ), w wersji papierowej i elektronicznej na płycie CD lub dyskietce ,
– wykonania specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych ( 2 egzemplarze ), w wersji papierowej i elektronicznej, na płycie CD lub dyskietce,
– dokonania aktualizacji kosztorysów inwestorskich w przypadku utraty ich ważności, na
  pisemny wniosek Zamawiającego.    


3. Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
74232000 – 4  Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania


4. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1/. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2/. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tzn:
        warunek:
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że wykonał min 1 zamówienie polegające na opracowaniu projektu budowy, rozbudowy lub przebudowy budynku o powierzchni nie mniejszej niż 450 m2 w okresie 3 ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie.  Zamawiający wymaga wskazania wyłącznie zamówień zrealizowanych jako główny wykonawca. W załączeniu należy zamieścić dokumenty (opinie, referencje) od poprzednich zamawiających, potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie.
3/. posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia;
4/. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn:
      warunek:
 Wykonawca musi wykazać, że dysponuje projektantem posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach: architektonicznej, konstrukcyjnej, instalacji sanitarnych, gazowych i wentylacji mechanicznej, instalacji elektrycznej oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Uprawnienia projektanta w specjalnościach wyżej wymienionych oraz zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego należy obowiązkowo dołączyć do oferty.
5/. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
6/. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177, z późn zm.).
7/. udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 24 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „ spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale 4 pkt. II niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
6. Termin realizacji zamówienia: 180 dni od daty zawarcia umowy.
7. Specyfikację istotnych warunków zamówienia (nieodpłatnie  ) można otrzymać w siedzibie Zamawiającego: ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, pok. 110 lub pocztą. 
8. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lesznowola.waw.pl.  
9. Pracownikami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
• Pani Anna Kołakowska i Pani Aneta Książek  (sprawy formalne), tel. /022/ 757-93-40  42 wew. 113, faks. /022/ 757-92-70.
• Pani Maria Przygodzka (sprawy merytoryczne) tel. /022/ 757-93-40  42 wew. 209, faks. /022/ 757-92-70.
   Informacje dotyczące przetargu udzielane będą od pn.- pt. w godzinach: 10.00  15.00.
10. Zamawiający ustala następujące kryteria oceny ofert i ich znaczenie (w %):
• Cena  – 100%
11. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: przy ul. Gminnej Rady Narodowej 60,     05-506 Lesznowola (w Kancelarii – parter) w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 09.08.2006r. do godz. 1200. Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 09.08.2006r. o godz. 12.15 w sali konferencyjnej, pok. 113.
12. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
13.Termin związania ofertą wynosi: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
14. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
15. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
16. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

zał1.jpg
zał2.jpg
RZP_SIWZ_Opracowanie_projektu_modernizacji _bud.Urzedu_Gminy_w_Lesznowoli.doc
RZP_urzad.pdf

Podmiot udostępniający: Gmina Lesznowola
Informację wytworzył: Aneta Zielińska
Informację wprowadził: Grzegorz Krakowski
Data wytworzenia:
Data publikacji: 26 lipca 2006
Data ostatniej zmiany: 26 lipca 2006

Skip to content