1. Wymagania niezbędne:
– wyższe wykształcenie ekonomiczne lub prawnicze,
– zaświadczenie o zdanym egzaminie na audytora wewnętrznego wydane
przez Komisję Egzaminacyjną przy Ministrze Finansów,
2. Wymagania dodatkowe:
– udokumentowane co najmniej roczne doświadczenie na stanowisku
związanym z przeprowadzaniem kontroli finansowej lub audytu,
– znajomość regulacji prawnych z zakresu administracji samorządowej,
– rzetelność, sumienność, odpowiedzialność.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
– Przeprowadzanie audytu w urzędzie gminy i gminnych jednostkach organizacyjnych,
4. Wymagane dokumenty:
– Życiorys (CV),
– List motywacyjny,
– Kopie dyplomów ukończenia studiów i dokumentów potwierdzających
niezbędne kwalifikacje,
– Podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej ),powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz.926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.).
Dokumenty należy składać w kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Audytora Wewnętrznego” w Kancelarii Urzędu Gminy w Lesznowoli lub wysłać na adres: Urząd Gminy w Lesznowoli, 05-506 Lesznowola, ul. GRN 60 do dnia 15 grudnia 2006r. ( liczy się data wpływu ).
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku konkursu będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.lesznowola.waw.pl , www.lesznowol.eobip.pl ) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Lesznowola, ul. GRN 60, 05-506 Lesznowola.