OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 51 z dnia 08.03.2007

POZYCJA 15982

Lesznowola: modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Starej Iwicznej 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Lesznowola, do kontaktów: sprawy formalne – Tomasz Dziubak-Wysokiński, Aneta Książek, Anna Kołakowska, sprawy techniczne – Rafał Suwała, Andrzej Olbrysz, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie, tel. 022 7579340 do 42 w. 113 – sprawy formalne; 022 7579340 do 42 w. 123 sprawy techniczne, fax 022 7579270, e-mail: rzp@lesznowola.waw.pl.
Adresy internetowe
Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lesznowola.waw.pl
Adres profilu nabywcy (URL):
Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL):
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne.
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Starej Iwicznej
1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie.
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Stara Iwiczna.
1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
Czas trwania umowy ramowej:
Wartość umowy ramowej:
Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:
1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest w szczególności:
– demontaż istniejących urządzeń i instalacji technologicznych oraz fragmentów instalacji sanitarnej w obrębie budynku technicznego,
– demontaż fragmentów instalacji elektrycznej łącznie z elementami wchodzącymi w skład rozdzielnicy elektrycznej,
– rozbiórka istniejących fundamentów (cokołów) betonowych,
– montaż nowych urządzeń technologicznych w budynku stacji uzdatniania wody,
– montaż rurociągów technologicznych wraz z uzbrojeniem w budynku stacji uzdatniania wody,
– montaż instalacji sanitarnych wraz z uzbrojeniem i urządzeniami sanitarnymi w budynku stacji uzdatniania wody,
– montaż wentylacji w budynku stacji uzdatniania wody,
– instalacja grzejników i osuszaczy powietrza w budynku stacji uzdatniania wody.
1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego:
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki dodatkowe określone w niniejszym ogłoszeniu sekcja III.
1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.25.21.26, 45.23.24.30, 45.23.24.30, 45.23.21.51, 45.23.21.50, 45.23.11.12, 45.23.21.00, 45.23.11.00, 45.23.24.10, 45.33.12.10.
1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro.
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym że poręczenie Kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Warunki udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne
Opis warunków udziału w postępowaniu:
Wykonawcy muszą spełniać wymogi art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) ust. 1 – posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) ust. 2 – posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a mianowicie:
– wykonawca wykaże, że dysponuje kierownikiem robót posiadającym następujące doświadczenie i kwalifikacje:
a) niniejsza osoba musi posiadać doświadczenie jako kierownik budowy lub kierownik robót przy realizacji co najmniej jednego zamówienia polegającego na: budowie, rozbudowie lub modernizacji stacji uzdatniania wody.
b) niniejsza osoba musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych – bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz musi być wpisany na dzień składania ofert na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
– wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na: montażu w nowym obiekcie stacji uzdatniania wody lub modernizacji (wymianie) w już istniejącym obiekcie stacji uzdatniania wody układu technologicznego uzdatniania wody o wydajności układu filtracji nie mniejszej niż 50 m sześc./h; wymagane jest przedstawienie dokumentów (opinii, referencji) potwierdzających należyte wykonanie wykazanych zamówień.
3) ust. 3 – znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) ust. 4 – nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena wymaganych oświadczeń i dokumentów, jakie muszą dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana na zasadzie spełnia – nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Wypełniony formularz "Oferta" według wzoru załączonego do SIWZ podpisany przez przedstawiciela uprawnionego.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Uprawnienia budowlane stwierdzające przygotowanie zawodowe kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych – bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i niepodleganiu wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w świetle art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 – 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 (dotyczy podmiotów zbiorowych) ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8. Wykaz zamówień, wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, polegających na: montażu w nowym obiekcie stacji uzdatniania wody lub modernizacji (wymianie) w już istniejącym obiekcie stacji uzdatniania wody układu technologicznego uzdatniania wody o wydajności układu filtracji nie mniejszej niż 50 m sześc./h. Wymagane jest także przedstawienie dokumentów (opinii, referencji) potwierdzających należyte wykonanie wykazanych zamówień.
9. Wykaz kierownictwa robót przewidzianego do wykonania zamówienia – sporządzony na formularzu lub według formularza stanowiącego załącznik do SIWZ.
10. Życiorys kierownika robót sporządzony na formularzu lub według formularza stanowiącego załącznik do SIWZ.
11. Kosztorys ofertowy sporządzony według załączonego w SIWZ przedmiaru robót.
12. Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ.
13. Oświadczenie Wykonawcy o dokonaniu wizji lokalnej na obiekcie stacji uzdatniania wody przeznaczonej do modernizacji.
14. Wykaz urządzeń równoważnych – sporządzony na formularzu lub według formularza stanowiącego załącznik do SIWZ wraz z kartami technicznymi (kartami katalogowymi producenta). Jeżeli wykonawca nie przewiduje zastosowania urządzeń równoważnych, wówczas załącza do oferty przedmiotowy załącznik z adnotacją "nie dotyczy". 15. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia np.: jako konsorcjum (Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy).
16. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy (Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich dokumentach rejestrowych i nie są uprawnieni do reprezentowania wykonawcy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
2) Kryteria oceny ofert
2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
3) Informacje administracyjne
3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesznowola.waw.pl.
Opłata: 36,60; Waluta PLN.
Warunki i sposób płatności: przy odbiorze osobistym – w kasie u zamawiającego, przy przesyłce pocztowej – przekazem pocztowym.
3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu:
3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2007 godzina 12:00.
3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.
3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.04.2007, godzina 12:15, sala konferencyjna Urzędu Gminy Lesznowola (pok. nr 113), ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie.
2) Informacje dodatkowe:
3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.03.2007.

Specyfikacja_Techniczna_wykonania_i_odbioru_robot_budowlanych-Zalacznik_nr_9_do_SIWZ.pdf
przedmiar.pdf
Dokumentacja_Projektowa-Zalacznik_nr_8_do_SIWZ.pdf
SIWZ_-_Modernizacja_Stacji_Uzdatninia_Wody_w_Starej_Iwicznej.doc

Podmiot udostępniający: Gmina Lesznowola
Informację wytworzył:
Informację wprowadził: Grzegorz Krakowski
Data wytworzenia:
Data publikacji: 8 marca 2007
Data ostatniej zmiany: 8 marca 2007

Skip to content