OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Lesznowola: Przebudowa ulicy Borówki w Mysiadle wraz z odwodnieniem
Numer ogłoszenia: 235007 – 2007; data zamieszczenia: 28.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie, tel. 022 7579340 do42 wew. 113, fax 022 7579270.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Borówki w Mysiadle wraz z odwodnieniem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ulicy Borówki w Mysiadle wraz z odwodnieniem
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.24.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; warunek: Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie: drogi, ulicy, ciągu pieszo – jezdnego, chodnika lub parkingu o nawierzchni z kostki brukowej wraz z odwodnieniem oraz o wartości brutto nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł (słownie zł: jeden milion złotych 0/100). W załączeniu należy zamieścić dokumenty (opinie, referencje) od poprzednich zamawiających, potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie. 3/ dysponują potencjałem technicznym; 4/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; warunek: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje kierownictwem robót, które posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie: budowy dróg i budowy sieci kanalizacyjnych oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Uprawnienia kierownictwa robót i zaświadczenia o wpisie na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa obowiązkowo należy dołączyć do oferty. 5/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2006r., Nr 164, poz. 1163, z późn. zm.). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale 4 pkt. II niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz OFERTA według druku załączonego w Rozdziale 1 SIWZ. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych – na załączniku nr 1. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz kierownictwa robót przewidzianego do wykonania przedmiotowego zamówienia – na załączniku nr 2. Wykonawca musi wykazać na załączniku nr 2, że dysponuje kierownictwem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie: budowy dróg i budowy sieci kanalizacyjnych oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie dla wykazanego kierownictwa robót uprawnienia budowlane w zakresie: budowy dróg i budowy sieci kanalizacyjnych oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony na formularzy lub według formularza stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty (opinie, referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie: drogi, ulicy, ciągu pieszo – jezdnego, chodnika lub parkingu o nawierzchni z kostki brukowej wraz z odwodnieniem oraz o wartości brutto nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł (słownie zł: jeden milion złotych 0/100). Z informacji zamieszczonych w załączniku nr 3 lub z treści załączonych opinii, czy też referencji musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania wymagane przez Zamawiającego zamówienia (roboty budowlane). 6. Zaakceptowany wzór umowy – stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Kosztorys ofertowy. 8. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnieni do reprezentowania oferenta. 9. Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie np. jako Konsorcjum. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesznowwola. waw. pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60 05-506 Lesznowola pok. nr 110, cena za SIWZ 183zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Lesznowola, kancelaria ul. Gminnej Rady Narodowej 60 05-506 Lesznowola.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Zalacznik_nr_6-Opis_przedmiotu_zamowienia-dokumentacja_projektowa.rar
Zalacznik_nr_5-Przedmiar_Robot.rar
ZALACZNIK_NR_7-Specyfikacje_techniczna_wykonania_i_odbioru_robot.rar
SIWZ.doc

Podmiot udostępniający: Gmina Lesznowola
Informację wytworzył: Aneta Książek
Informację wprowadził: Jolanta Czyżewska
Data wytworzenia:
Data publikacji: 28 listopada 2007
Data ostatniej zmiany: 28 listopada 2007

Skip to content