OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Opracowanie projektu budowlano – wykonawczego dla następujacych dróg gminnych: Zadanie nr 1 : Budowa ul. Dzikiej w miejscowości Nowa Iwiczna, Zadanie nr 2 : Budowa ul. Kwiatowej w miejscowości Mysiadło 
Lesznowola: Opracowanie projektu budowlano – wykonawczego dla następujacych dróg gminnych: Zadanie nr 1 : Budowa ul. Dzikiej w miejscowości Nowa Iwiczna, Zadanie nr 2 : Budowa ul. Kwiatowej w miejscowości Mysiadło
Numer ogłoszenia: 7522 – 2008; data zamieszczenia: 10.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie, tel. 022 7579340 do42 wew. 113, fax 022 7579270.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlano – wykonawczego dla następujacych dróg gminnych: Zadanie nr 1 : Budowa ul. Dzikiej w miejscowości Nowa Iwiczna, Zadanie nr 2 : Budowa ul. Kwiatowej w miejscowości Mysiadło.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu budowlano – wykonawczego dla następujących dróg gminnych: Zadanie nr 1: Budowa ul. Dzikiej w miejscowości Nowa Iwiczna. Zadanie nr 2 : Budowa ul. Kwiatowej w miejscowości Mysiadło wraz projektem przebudowy linii energetycznej, sieci gazowej i teletechnicznej. Ad Zadania nr 1 1) Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z opiniami i uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę ( wykonanej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz. 1133 ). na budowę ul. Dzikiej w miejscowości Nowa Iwiczna. 2)W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy: a) zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej m.in. wykonanie map do celów projektowych wraz z aktualizacją pomiaru wysokościowego, przygotowanie i dokonanie uzgodnień z ZUD, b) zaopiniowania i uzgodnienia projektu z właściwymi organami, c) uzyskania we właściwym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia, d) wykonania dokumentacji projektowej w 6 egzemplarzach, projektu tymczasowej i stałej organizacji ruchu w 4 egzemplarzach, operatu wodno – prawnego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami w 3 egzemplarzach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w 2 egzemplarzach oraz przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego w 2 egzemplarzach oraz dokumentacji w formie elektronicznej. Ad Zadania nr 2 1) Opracowanie dokumentacji projektowej ulicy Kwiatowej w miejscowości Mysiadło wraz z projektem przebudowy linii energetycznej, sieci gazowej i teletechnicznej z opiniami i uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę ( wykonanej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz. 1133 ). 2)W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy: a) zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej m.in. wykonanie map do celów projektowych wraz z aktualizacją pomiaru wysokościowego, przygotowanie i dokonanie uzgodnień z ZUD, b) zaopiniowania i uzgodnienia projektu z właściwymi organami, c) uzyskania we właściwym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia, d) wykonania dokumentacji projektowej w 6 egzemplarzach, projektu tymczasowej i stałej organizacji ruchu w 4 egzemplarzach, operatu wodno – prawnego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami w 3 egzemplarzach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w 2 egzemplarzach oraz przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego w 2 egzemplarzach oraz dokumentacji w formie elektronicznej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; warunek: Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej na realizację inwestycji drogowej takiej jak: budowa drogi, ulicy, ciągu pieszo – jezdnego, chodnika parkingu. Dla wskazanych zamówień Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty (opinie referencje) od poprzednich Zamawiających, potwierdzających należyte wykonanie prac projektowych ). 3/ posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia; 4/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; warunek: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje projektantem posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego. 5/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tj. z 2006r. Dz. U. Nr 163, poz. 1164 z późn. zm.). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale 4 pkt. II niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz Oferta (wg. druku załączonego w Rozdziale 1 SIWZ). 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych – na załączniku nr 1. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Przedmiotowy dokument nie może być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Uprawnienia ( dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe ) projektanta upoważniający do projektowania w specjalności drogowej 5.Zaświadczenie o wpisie na listę właściwego samorządu zawodowego dla wskazanego Projektanta. Przedmiotowy dokument musi być aktualny na dzień składania ofert. 6.Wykaz zrealizowanych zamówień – na załączniku nr 3 do SIWZ wraz z dokumentami ( opiniami, referencjami ) od poprzednich Zamawiających potwierdzającymi należyte wykonanie wykazanych zamówień. warunek: Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej na realizację inwestycji drogowej takiej jak: budowa drogi, ulicy, ciągu pieszo – jezdnego, chodnika parkingu. Dla wskazanych zamówień Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty (opinie referencje) od poprzednich Zamawiających, potwierdzających należyte wykonanie prac projektowych ). 8. Zaakceptowane wzory umów – stanowiące załączniki nr 4A, 4B, do SIWZ. 9. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnieni do reprezentowania oferenta. 10. Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie np. jako Konsorcjum. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesznowola waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lesznowola ul. Gminnej Rady Narodowej 60 05 – 506 Lesznowola pok. 110.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Lesznowola ul. Gminnej Rady Narodowej 60 05 – 506 Lesznowola Kancelaria Urzędu – parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie projektu budowlano – wykonawczego na budowę ul. Dzikiej w miejscowości Nowa Iwiczna.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ad Zadania nr 1 1) Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z opiniami i uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę ( wykonanej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz. 1133 ). na budowę ul. Dzikiej w miejscowości Nowa Iwiczna. 2)W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy: a) zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej m.in. wykonanie map do celów projektowych wraz z aktualizacją pomiaru wysokościowego, przygotowanie i dokonanie uzgodnień z ZUD, b) zaopiniowania i uzgodnienia projektu z właściwymi organami, c) uzyskania we właściwym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia, d) wykonania dokumentacji projektowej w 6 egzemplarzach, projektu tymczasowej i stałej organizacji ruchu w 4 egzemplarzach, operatu wodno – prawnego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami w 3 egzemplarzach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w 2 egzemplarzach oraz przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego w 2 egzemplarzach oraz dokumentacji w formie elektronicznej..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie projektu budowlano – wykonawczego na budowę ul. Kwiatowej w miejscowości Mysiadło.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ad Zadania nr 2 1) Opracowanie dokumentacji projektowej ulicy Kwiatowej w miejscowości Mysiadło wraz z projektem przebudowy linii energetycznej, sieci gazowej i teletechnicznej z opiniami i uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę ( wykonanej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz. 1133 ). 2)W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy: a) zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej m.in. wykonanie map do celów projektowych wraz z aktualizacją pomiaru wysokościowego, przygotowanie i dokonanie uzgodnień z ZUD, b) zaopiniowania i uzgodnienia projektu z właściwymi organami, c) uzyskania we właściwym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia, d) wykonania dokumentacji projektowej w 6 egzemplarzach, projektu tymczasowej i stałej organizacji ruchu w 4 egzemplarzach, operatu wodno – prawnego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami w 3 egzemplarzach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w 2 egzemplarzach oraz przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego w 2 egzemplarzach oraz dokumentacji w formie elektronicznej..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 180.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

SIWZ_-_Opracowanie_projektow_2__drog_gminnych.doc

Podmiot udostępniający: Gmina Lesznowola
Informację wytworzył: Anna Kołakowska
Informację wprowadził: Jolanta Czyżewska
Data wytworzenia:
Data publikacji: 10 stycznia 2008
Data ostatniej zmiany: 10 stycznia 2008

Skip to content