OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie, tel. 022 7579340 do42 wew. 113, fax 022 7579270.

• Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wodociągu i kanalizacji w ulicy bocznej od ul. Szkolnej w Lesznowoli..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa wodociągu i kanalizacji w ulicy bocznej od ul. Szkolnej w Lesznowoli obejmująca w szczególności:
1. Sieć wodociągowa:
– montaż rurociągów PE ciśnieniowych łączonych metodą zgrzewania o średnicy zewn. 160 mm – 219,00 m,
– wykonanie przyłączy wodociągowych z rur ciśnieniowych PE o średnicy zewn. 40 mm – 104,00 m,
– montaż wodomierzy skrzydełkowych domowych o średnicy nominalnej 20 mm – 12 kpl.,
– montaż zaworów antyskażeniowych o średnicy 20 mm – 12 szt.,
– montaż zasuw żeliwnych kołnierzowych z obudową na rurociągach PE o średnicy nominalnej 32 mm – 12 szt.
2. Sieć kanalizacji sanitarnej:
– montaż rurociągów PE ciśnieniowych łączonych metodą zgrzewania o średnicy zewn. 75 mm – 381,00 m,
– montaż rurociągów PE ciśnieniowych łączonych metodą zgrzewania o średnicy zewn. 40 mm – 30,00 m,
– montaż zasuw kanalizacyjnych ciśnieniowych o średnicy 75 mm – 2 kpl.,
– montaż kompletnych urządzeń zbiornikowo – tłocznych z pompą rozdrabniającą – 7 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia;
warunek:
Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej o długości nie mniejszej niż 200 mb (każda robota) oraz co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacji ciśnieniowej o długości nie mniejszej niż 200 mb wraz z co najmniej 5 przepompowniami przydomowymi ścieków (każda robota).
W załączeniu należy zamieścić dokumenty (opinie, referencje) od poprzednich zamawiających potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie.
3/ dysponują potencjałem technicznym;
4/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
warunek:
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje kierownictwem robót, które posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Uprawnienia kierownictwa robót i zaświadczenia o wpisie na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa obowiązkowo należy dołączyć do oferty.
5/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
6/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655).

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale 4 pkt. II SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz OFERTA według druku załączonego w Rozdziale 1 SIWZ.
2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych – na załączniku nr 1.
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Wykaz kierownictwa robót przewidzianego do wykonania przedmiotowego zamówienia – na załączniku nr 2.
Wykonawca musi wykazać na załączniku nr 2, że dysponuje kierownictwem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie dla wykazanego kierownictwa robót uprawnienia budowlane w zakresie budowy sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o wpisie na listę właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
5. Wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony na formularzy lub według formularza stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty (opinie, referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.

Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej o długości nie mniejszej niż 200 mb (każda robota) oraz co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacji ciśnieniowej o długości nie mniejszej niż 200 mb wraz z co najmniej 5 przepompowniami przydomowymi ścieków (każda robota).

Z informacji zamieszczonych w załączniku nr 3 lub z treści załączonych opinii, czy też referencji musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania wymagane przez Zamawiającego zamówienia (roboty budowlane).
6. Zaakceptowany wzór umowy – stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
7. Kosztorys ofertowy.
8. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy.
Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnieni do reprezentowania oferenta.
9. Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie np. jako Konsorcjum.
Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesznowola.eobip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola. pok. nr 110, Cena: 36,60 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, Kancelaria..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Z up. Wójta
Z-ca Wójta Marek Ruszkowski

 

PRZEDMIAR_ROBOT.doc
Szkolna_-spec_techn.doc
Binder1.pdf
SIWZ.doc

Podmiot udostępniający: Gmina Lesznowola
Informację wytworzył: Tomasz Dziubak-Wysokiński
Informację wprowadził: Grzegorz Krakowski
Data wytworzenia:
Data publikacji: 10 marca 2008
Data ostatniej zmiany: 10 marca 2008

Skip to content