OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Lesznowola: Wykonanie odwiertu 2 studni głębinowych czwartorzędowych dla potrzeb budowy Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Marysin.
Numer ogłoszenia: 65359 – 2008; data zamieszczenia: 01.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie, tel. 022 7579340 do42 wew. 113, fax 022 7579270.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie odwiertu 2 studni głębinowych czwartorzędowych dla potrzeb budowy Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Marysin..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym na Wykonanie odwiertu 2 studni głębinowych czwartorzędowych dla potrzeb budowy stacji uzdatniania wody w miejscowości Marysin jest między innymi: -mechaniczne wykonanie 2 studni czwartorzędowych metodą mechaniczną udarowo – obrotową do 10,0 m w pokładzie kat. III – IV świdrem rurowym i łyżką wiertniczą śr. 560 mm pod rury śr.508 mm – 20,0 m, -mechaniczne wykonanie 2 studni czwartorzędowych metodą udarowo – obrotową w przestrzeni 10,0 – 60,0 m w pokładzie kat. III – IV świdrem rurowym i łyżką wiertniczą śr.457 mm pod rury śr. 457 mm – 100,0 m, -wykonanie kompletnej obudowy studziennej z tworzywa sztucznego firmy Lange z armaturą śr.100mm ( bez kosztów pomp głębinowych i ich montażu w studniach ). – szt 2. Powyższa inwestycja nie obejmuje montażu pomp głębinowych. W rejonie planowanych odwiertów nie ma możliwości skorzystania z energii elektrycznej. Ponadto, Zamawiający dopuszcza wykonanie studni wyłącznie metodą udarowo – obrotową. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców równoważnych materiałów i urządzeń w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji przetargowej pod warunkiem, że będą posiadały parametry nie gorsze niż materiały i urządzenia wyspecyfikowane w dokumentacji przetargowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.22.00-3, 45.26.22.20-9, 45.31.71.00-3, 76.41.00.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 80.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia: warunek: Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia polegające na wykonaniu odwiertu głębinowego o głębokości co najmniej 50 mb wraz z obudową. W załączeniu należy zamieścić dokumenty (opinie, referencje) od poprzednich zamawiających potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie. 3/ dysponują potencjałem technicznym; 4/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: warunek: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje kierownikiem robót który posiada uprawnienia do kierowania robotami geologicznymi stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia. Uprawnienia do kierowania robotami geologicznymi obowiązkowo należy dołączyć do oferty. 5/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale 4 pkt. II niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz OFERTA według druku załączonego w Rozdziale 1 SIWZ. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych – na załączniku nr 1. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz kierownictwa robót przewidzianego do wykonania przedmiotowego zamówienia – na załączniku nr 2. Wykonawca musi wykazać na załączniku nr 2, że dysponuje kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami geologicznymi. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie dla wykazanego kierownika robót uprawnienia do kierowania robotami geologicznymi. 5. Wykaz wykonanych zamówień sporządzony na formularzy lub według formularza stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty (opinie, referencje) potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie. Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia polegające na wykonaniu odwiertu głębinowego o głębokości co najmniej 50 mb wraz z obudową. W załączeniu należy zamieścić dokumenty (opinie, referencje) od poprzednich zamawiających potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie. Z informacji zamieszczonych w załączniku nr 3 lub z treści załączonych opinii, czy też referencji musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania wymagane przez Zamawiającego zamówienia. 6. Zaakceptowany wzór umowy – stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Kosztorys ofertowy. 8. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnieni do reprezentowania oferenta. 9. Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie np. jako Konsorcjum. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesznowola.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lesznowola ul. Gminnej Rady Narodowej 60 05-506 Lesznowola pokój 110 cena SIWZ – 24,40 PLN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Lesznowola ul. Gminnej Rady Narodowej 60 05-506 Lesznowola kancelaria Urzędu – parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

przedmiar.jpg
SIWZ-_wykonanie_odwiertu_2_studni_glebinowych_w_Marysinie.doc
Specyfikacja_techniczna_wykonania_i_odbioru_robot.doc
charakterystyka_odbudowy_studni.pdf
decyzja.pdf
Projekt_prac_geologicznych.pdf

Podmiot udostępniający: Gmina Lesznowola
Informację wytworzył: Anna Kołakowska
Informację wprowadził: Jolanta Czyżewska
Data wytworzenia:
Data publikacji: 1 kwietnia 2008
Data ostatniej zmiany: 1 kwietnia 2008

Skip to content