OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Lesznowola: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie realizacji nadbudowy wraz z przebudową budynku Urzędu Gminy w Lesznowoli

Numer ogłoszenia: 82417 – 2008; data zamieszczenia: 22.04.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie, tel. 022 7579340 do42 wew. 113, fax 022 7579270.

• Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie realizacji nadbudowy wraz z przebudową budynku Urzędu Gminy w Lesznowoli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania na nadbudowę wraz z przebudową budynku Urzędu Gminy w Lesznowoli w następujących specjalnościach:
1)architektonicznej,
2)konstrukcyjno – budowlanej,
3)instalacji wodno – kanalizacyjnej,
4)wentylacji mechanicznej i klimatyzacji,
5)instalacji gazowych,
6)instalacji elektrycznych.
2. Do zadań Wykonawcy jako inspektora nadzoru należą obowiązki określone w art. 25 i 26 Ustawy z dnia 07.07.1994r. – Prawo budowlane ( Dz. U. 2006r. nr 156, poz. 1118 z późn. zmianami ) oraz:
a) kontrola postępu robót pod względem ich zgodności z dokumentacją projektową, poczynionymi uzgodnieniami i zawartymi umowami między Gminą a Wykonawcą robót, wraz z ich finansowo-rzeczowym rozliczeniem,
b) kontrola jakości realizowanych robót zgodnie z obowiązującymi przepisami , normami i sztuką budowlaną.
c) bezzwłoczne informowanie kierownika Referatu Budowy, Utrzymania Dróg i Zasobów Mieszkaniowych o wszelkich zdarzeniach mogących mieć wpływ na jakość, terminowość i koszty powyższej budowy.
d) weryfikacja dokumentacji projektów budowlanych (pod względem ich kompletności, zgodności z obowiązującymi przepisami, normami, wymaganych prawem uzgodnieniami oraz sposobem proponowanych rozwiązań konstrukcyjno – budowlanych.
e) uczestniczenie w pracach komisji odbioru robót, naradach koordynacyjnych i innych czynnościach niezbędnych do prawidłowego prowadzenia przez Gminę inwestycji.
3. Wykonawca w szczególności zobowiązuje się do nadzorowania sposobu rozliczeń inwestora z wykonawcą inwestycji, a także dbania o dokumentację inwestora.
Nadzór obejmuje między innymi:
-nadbudowę o jedną kondygnację oraz przebudowa istniejącego budynku Urzędu Gminy,
-rozbudowę budynku o drugą klatkę schodową i połączenie jej z istniejącym budynkiem,
-wykonanie portalu wejściowego w konstrukcji stalowej przy głównym wejściu do budynku,
-wykonanie ogólnego remontu pomieszczeń objętych robotami budowlanymi,
-wykonanie docieplenia budynku,
-wykonanie izolacji oraz docieplenie ścian piwnic,
-wykonanie schodów zewnętrznych prowadzących do skrajnej klatki schodowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia;
warunek:
Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, nadzorował co najmniej 1 zamówienie polegające na budowie, rozbudowie, przebudowie lub modernizacji obiektu użyteczności publicznej.
Wymagane jest także przedstawienie dokumentów (opinii, referencji) potwierdzających należyte wykonanie wykazanych zamówień.
3/ dysponują potencjałem technicznym;
4/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
warunek:
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami posiadającym uprawnienia wymagane w następujących specjalnościach: architektonicznej, konstrukcyjno – budowlanej, instalacji wodno – kanalizacyjnej, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, instalacji gazowych, instalacji elektrycznych oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania osób, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, jak i za działania i zaniechania własne.
5/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
6/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. z 2007r., Dz. U. Nr 225, poz. 1655).
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale 4 pkt. II niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz Oferta (wg. druku załączonego w Rozdziale 1 SIWZ).
2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych – na załączniku nr 1.
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Wykaz osób przewidzianych do wykonania przedmiotowego zamówienia – na załączniku nr 3.
warunek:
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami posiadającym uprawnienia wymagane w następujących specjalnościach: architektonicznej, konstrukcyjno – budowlanej, instalacji wodno – kanalizacyjnej, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, instalacji gazowych, instalacji elektrycznych oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania osób, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, jak i za działania i zaniechania własne.
5. Wykaz wykonanych zamówień tzn. rozpoczętych i zakończonych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu – na załączniku nr 2 z podaniem rodzaju zamówienia, zakresu, wartości, okresu realizacji oraz nazw, adresów poprzednich zamawiających lub zleceniodawców wraz z dokumentami (opiniami, referencjami) od poprzednich Zamawiających stwierdzającymi należyte wykonanie wykazanych zamówień.
warunek
Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, nadzorował co najmniej 1 zamówienie polegające na budowie, rozbudowie, przebudowie lub modernizacji obiektu użyteczności publicznej.
Wymagane jest także przedstawienie dokumentów (opinii, referencji) potwierdzających należyte wykonanie wykazanych zamówień.
6. Zaakceptowany wzór umowy – stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
7. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy.
Uwaga:
Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnieni do reprezentowania oferenta.
8. Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie np. jako Konsorcjum.
Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Uwaga:
Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesznowola.waw. pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lesznowola
ul. Gminnej Rady Narodowej 60
05 – 506 Lesznowola
pok. 110.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Lesznowola
ul. Gminnej Rady Narodowej 60
05 – 506 Lesznowola
Kancelaria Urzędu – parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Copyright © 2004 Urząd Zamówień Publicznych    

Pelnienie_nadzoru_inwestorskiego_w_zakresie_realizacji_nadbudowy_wraz_z_przebudowa_budynku_Urzedu_Gminy_w_Lesznowoli.doc

Podmiot udostępniający: Gmina Lesznowola
Informację wytworzył: Anna Kołakowska
Informację wprowadził: Jolanta Czyżewska
Data wytworzenia:
Data publikacji: 22 kwietnia 2008
Data ostatniej zmiany: 22 kwietnia 2008

Skip to content