OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Lesznowola: Opracowanie projektu budowlano – wykonawczego dla: ZADANIE NR 1: Budowa ul. Okrężnej w miejscowości Lesznowola. ZADANIE NR 2: Budowa ul. Okrężnej w miejscowości Magdalenka. ZADANIE NR 3: Budowa ul. Ogrodowej w miejscowości Magdalenka. ZADANIE NR 4: Budowa ul. Modrzewiowej w miejscowości Magdalenka. ZADANIE NR 5: Budowa ul. Kaczeńców w miejscowości Magdalenka. ZADANIE NR 6: Budowa ul. Orzechowej w miejscowości Magdalenka. ZADANIE NR 7: Budowa ul. Polnej w miejscowości Magdalenka. ZADANIE NR 8: Budowa ul. Wesołej w miejscowości Magdalenka. ZADANIE NR 9: Przebudowa ul. Polnej w miejscow
Numer ogłoszenia: 111310 – 2008; data zamieszczenia: 27.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie, tel. 022 7579340 do42 wew. 113, fax 022 7579270.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlano – wykonawczego dla: ZADANIE NR 1: Budowa ul. Okrężnej w miejscowości Lesznowola. ZADANIE NR 2: Budowa ul. Okrężnej w miejscowości Magdalenka. ZADANIE NR 3: Budowa ul. Ogrodowej w miejscowości Magdalenka. ZADANIE NR 4: Budowa ul. Modrzewiowej w miejscowości Magdalenka. ZADANIE NR 5: Budowa ul. Kaczeńców w miejscowości Magdalenka. ZADANIE NR 6: Budowa ul. Orzechowej w miejscowości Magdalenka. ZADANIE NR 7: Budowa ul. Polnej w miejscowości Magdalenka. ZADANIE NR 8: Budowa ul. Wesołej w miejscowości Magdalenka. ZADANIE NR 9: Przebudowa ul. Polnej w miejscow.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu budowlano – wykonawczego dla: ZADANIE NR 1: Budowa ul. Okrężnej w miejscowości Lesznowola. ZADANIE NR 2: Budowa ul. Okrężnej w miejscowości Magdalenka. ZADANIE NR 3: Budowa ul. Ogrodowej w miejscowości Magdalenka. ZADANIE NR 4: Budowa ul. Modrzewiowej w miejscowości Magdalenka. ZADANIE NR 5: Budowa ul. Kaczeńców w miejscowości Magdalenka. ZADANIE NR 6: Budowa ul. Orzechowej w miejscowości Magdalenka. ZADANIE NR 7: Budowa ul. Polnej w miejscowości Magdalenka. ZADANIE NR 8: Budowa ul. Wesołej w miejscowości Magdalenka. ZADANIE NR 9: Przebudowa ul. Polnej w miejscowości Mysiadło. ZADANIE NR 10: Budowa ul. Zielonej w miejscowości Podolszyn. ZADANIE NR 11: Budowa odwodnienia w ul. Polnej w miejscowości Podolszyn. ZADANIE NR 12: Budowa chodnika przy ul. Uroczej w miejscowości Stefanowo.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 12.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; warunek: Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej na realizację inwestycji drogowej takiej jak: budowa drogi, lub: ulicy, ciągu pieszo – jezdnego, chodnika, parkingu. Dla wskazanych zamówień Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty (opinie, referencje) od poprzednich Zamawiających, potwierdzające należyte wykonanie prac projektowych. 3/ posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia; 4/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; warunek: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje projektantem posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej oraz posiadającym aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego. 5/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tj. z 2007r. Dz. U. Nr 223, poz. 1655). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale 4 pkt. II niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz OFERTA (wg. druku załączonego w Rozdziale 1 SIWZ). 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych – na załączniku nr 1. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Uprawnienia (dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe) projektanta upoważniający do projektowania w specjalności drogowej. 5. Zaświadczenie o wpisie na listę właściwego samorządu zawodowego dla wskazanego Projektanta. Przedmiotowy dokument musi być aktualny na dzień składania ofert. 6. Wykaz zrealizowanych zamówień – na załączniku nr 3 do SIWZ wraz z dokumentami (opiniami, referencjami) od poprzednich Zamawiających potwierdzającymi należyte wykonanie wykazanych zamówień. Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej na realizację inwestycji drogowej takiej jak: budowa drogi, lub: ulicy, ciągu pieszo – jezdnego, chodnika, parkingu. Dla wskazanych zamówień Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty (opinie, referencje) od poprzednich Zamawiających, potwierdzające należyte wykonanie prac projektowych. 7. Formularz cenowy – stanowiący załącznik nr 2A, 2B, 2C, 2D, 2E, 2F, 2G, 2H, 2I, 2J, 2K, 2 L do SIWZ. UWAGA: Wykonawca wypełnia i składa w ofercie Formularze cenowe dotyczące zadań, na które składana jest oferta. 8. Zaakceptowany wzór umowy – stanowiący załączniki nr 4A, 4B, 4C, 4D, 4E, 4F, 4G, 4H, 4I, 4J, 4K, 4 L do SIWZ. UWAGA: Wykonawca akceptuje i składa w ofercie Wzory umów dotyczące zadań, na które składana jest oferta. 9. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. UWAGA: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnieni do reprezentowania oferenta. 10. Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie np. jako Konsorcjum. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. UWAGA: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesznowola.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Lesznowoli ul. Gminnej Rady Narodowej 60 05-506 Lesznowola pokój 110 Cena za SIWZ – 36,60 PLN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Lesznowoli ul. GRN 60 05-506 Lesznowola.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1: Budowa ul. Okrężnej w miejscowości Lesznowola..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ul. Okrężnej w miejscowości Lesznowola wraz z opiniami i uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę (wykonanej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz. 1133). 2) W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy: a) zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej m.in. wykonanie map do celów projektowych wraz z aktualizacją pomiaru wysokościowego, przygotowanie i dokonanie uzgodnień z ZUD, b) zaopiniowania i uzgodnienia projektu z właściwymi organami, c) uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia, d) wykonania dokumentacji projektowej w 6 egzemplarzach, projektu stałej organizacji ruchu w 2 egzemplarzach, operatu wodno – prawnego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, jeżeli zaistnieje taka potrzeba – w 3 egzemplarzach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – w 1 egzemplarzu, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego w 2 egzemplarzach oraz dokumentacji w formie elektronicznej (na płycie CD)..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2: Budowa ul. Okrężnej w miejscowości Magdalenka..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ul. Okrężnej miejscowości Magdalenka wraz z opiniami i uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę (wykonanej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz. 1133). 2) W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy: a) zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej m.in. wykonanie map do celów projektowych wraz z aktualizacją pomiaru wysokościowego, przygotowanie i dokonanie uzgodnień z ZUD, b) zaopiniowania i uzgodnienia projektu z właściwymi organami, c) uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia, d) wykonania dokumentacji projektowej w 6 egzemplarzach, projektu stałej organizacji ruchu w 2 egzemplarzach, operatu wodno – prawnego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, jeżeli zaistnieje taka potrzeba – w 3 egzemplarzach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – w 1 egzemplarzu, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego w 2 egzemplarzach oraz dokumentacji w formie elektronicznej (na płycie CD)..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3: Budowa ul. Ogrodowej w miejscowości Magdalenka..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ul. Ogrodowej w miejscowości Magdalenka wraz z opiniami i uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę (wykonanej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz. 1133). 2) W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy: a) zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej m.in. wykonanie map do celów projektowych wraz z aktualizacją pomiaru wysokościowego, przygotowanie i dokonanie uzgodnień z ZUD, b) zaopiniowania i uzgodnienia projektu z właściwymi organami, c) uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia, d) wykonania dokumentacji projektowej w 6 egzemplarzach, projektu stałej organizacji ruchu w 2 egzemplarzach, operatu wodno – prawnego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, jeżeli zaistnieje taka potrzeba – w 3 egzemplarzach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – w 1 egzemplarzu, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego w 2 egzemplarzach oraz dokumentacji w formie elektronicznej (na płycie CD)..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE NR 4: Budowa ul. Modrzewiowej w miejscowości Magdalenka..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ul. Modrzewiowej w miejscowości Magdalenka wraz z opiniami i uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę (wykonanej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz. 1133). 2) W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy: a) zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej m.in. wykonanie map do celów projektowych wraz z aktualizacją pomiaru wysokościowego, przygotowanie i dokonanie uzgodnień z ZUD, b) zaopiniowania i uzgodnienia projektu z właściwymi organami, c) uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia, d) wykonania dokumentacji projektowej w 6 egzemplarzach, projektu stałej organizacji ruchu w 2 egzemplarzach, operatu wodno – prawnego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, jeżeli zaistnieje taka potrzeba – w 3 egzemplarzach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – w 1 egzemplarzu, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego w 2 egzemplarzach oraz dokumentacji w formie elektronicznej (na płycie CD)..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE NR 5: Budowa ul. Kaczeńców w miejscowości Magdalenka..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ul. Kaczeńców w miejscowości Magdalenka wraz z opiniami i uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę (wykonanej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz. 1133). 2) W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy: a) zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej m.in. wykonanie map do celów projektowych wraz z aktualizacją pomiaru wysokościowego, przygotowanie i dokonanie uzgodnień z ZUD, b) zaopiniowania i uzgodnienia projektu z właściwymi organami, c) uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia, d) wykonania dokumentacji projektowej w 6 egzemplarzach, projektu stałej organizacji ruchu w 2 egzemplarzach, operatu wodno – prawnego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, jeżeli zaistnieje taka potrzeba – w 3 egzemplarzach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – w 1 egzemplarzu, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego w 2 egzemplarzach oraz dokumentacji w formie elektronicznej (na płycie CD)..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE NR 6: Budowa ul. Orzechowej w miejscowości Magdalenka..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ul. Orzechowej w miejscowości Magdalenka wraz z opiniami i uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę (wykonanej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz. 1133). 2) W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy: a) zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej m.in. wykonanie map do celów projektowych wraz z aktualizacją pomiaru wysokościowego, przygotowanie i dokonanie uzgodnień z ZUD, b) zaopiniowania i uzgodnienia projektu z właściwymi organami, c) uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia, d) wykonania dokumentacji projektowej w 6 egzemplarzach, projektu stałej organizacji ruchu w 2 egzemplarzach, operatu wodno – prawnego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, jeżeli zaistnieje taka potrzeba – w 3 egzemplarzach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – w 1 egzemplarzu, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego w 2 egzemplarzach oraz dokumentacji w formie elektronicznej (na płycie CD)..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE NR 7: Budowa ul. Polnej w miejscowości Magdalenka..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ul. Polnej w miejscowości Magdalenka wraz z opiniami i uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę (wykonanej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz. 1133). 2) W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy: a) zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej m.in. wykonanie map do celów projektowych wraz z aktualizacją pomiaru wysokościowego, przygotowanie i dokonanie uzgodnień z ZUD, b) zaopiniowania i uzgodnienia projektu z właściwymi organami, c) uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia, d) wykonania dokumentacji projektowej w 6 egzemplarzach, projektu stałej organizacji ruchu w 2 egzemplarzach, operatu wodno – prawnego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, jeżeli zaistnieje taka potrzeba – w 3 egzemplarzach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – w 1 egzemplarzu, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego w 2 egzemplarzach oraz dokumentacji w formie elektronicznej (na płycie CD)..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZADANIE NR 8: Budowa ul. Wesołej w miejscowości Magdalenka..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ul. Wesołej w miejscowości Magdalenka wraz z opiniami i uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę (wykonanej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz. 1133). 2) W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy: a) zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej m.in. wykonanie map do celów projektowych wraz z aktualizacją pomiaru wysokościowego, przygotowanie i dokonanie uzgodnień z ZUD, b) zaopiniowania i uzgodnienia projektu z właściwymi organami, c) uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia, d) wykonania dokumentacji projektowej w 6 egzemplarzach, projektu stałej organizacji ruchu w 2 egzemplarzach, operatu wodno – prawnego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, jeżeli zaistnieje taka potrzeba – w 3 egzemplarzach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – w 1 egzemplarzu, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego w 2 egzemplarzach oraz dokumentacji w formie elektronicznej (na płycie CD)..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZADANIE NR 9: Przebudowa ul. Polnej w miejscowości Mysiadło..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę ul. Polnej w miejscowości Mysiadło wraz z opiniami i uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę (wykonanej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz. 1133). 2) W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy: a) zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej m.in. wykonanie map do celów projektowych wraz z aktualizacją pomiaru wysokościowego, przygotowanie i dokonanie uzgodnień z ZUD, b) zaopiniowania i uzgodnienia projektu z właściwymi organami, c) uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia, d) wykonania dokumentacji projektowej w 6 egzemplarzach, projektu stałej organizacji ruchu w 2 egzemplarzach, operatu wodno – prawnego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, jeżeli zaistnieje taka potrzeba – w 3 egzemplarzach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – w 1 egzemplarzu, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego w 2 egzemplarzach oraz dokumentacji w formie elektronicznej (na płycie CD)..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ZADANIE NR 10: Budowa ul. Zielonej w miejscowości Podolszyn..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ul. Zielonej w miejscowości Podolszyn wraz z opiniami i uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę (wykonanej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz. 1133). 2) W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy: a) zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej m.in. wykonanie map do celów projektowych wraz z aktualizacją pomiaru wysokościowego, przygotowanie i dokonanie uzgodnień z ZUD, b) zaopiniowania i uzgodnienia projektu z właściwymi organami, c) uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia, d) wykonania dokumentacji projektowej w 6 egzemplarzach, projektu stałej organizacji ruchu w 2 egzemplarzach, operatu wodno – prawnego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, jeżeli zaistnieje taka potrzeba – w 3 egzemplarzach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – w 1 egzemplarzu, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego w 2 egzemplarzach oraz dokumentacji w formie elektronicznej (na płycie CD)..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ZADANIE NR 11: Budowa odwodnienia w ul. Polnej w miejscowości Podolszyn..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę odwodnienia ul. Polnej w miejscowości Podolszyn wraz z opiniami i uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę (wykonanej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz. 1133). 2) W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy: a) zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej m.in. wykonanie map do celów projektowych wraz z aktualizacją pomiaru wysokościowego, przygotowanie i dokonanie uzgodnień z ZUD, b) zaopiniowania i uzgodnienia projektu z właściwymi organami, c) uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia, d) wykonania dokumentacji projektowej w 6 egzemplarzach, projektu stałej organizacji ruchu w 2 egzemplarzach, operatu wodno – prawnego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, jeżeli zaistnieje taka potrzeba – w 3 egzemplarzach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – w 1 egzemplarzu, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego w 2 egzemplarzach oraz dokumentacji w formie elektronicznej (na płycie CD)..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: ZADANIE NR 12: Budowa chodnika przy ul. Uroczej w miejscowości Stefanowo..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę chodnika przy ul. Uroczej na odcinku od Al. Krakowskiej do ul. Polnej w miejscowości Stefanowo wraz z opiniami i uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę (wykonanej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz. 1133). 2) W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy: a) zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej m.in. wykonanie map do celów projektowych wraz z aktualizacją pomiaru wysokościowego, przygotowanie i dokonanie uzgodnień z ZUD, b) zaopiniowania i uzgodnienia projektu z właściwymi organami, c) uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia, d) wykonania dokumentacji projektowej w 6 egzemplarzach, projektu stałej organizacji ruchu w 2 egzemplarzach, operatu wodno – prawnego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, jeżeli zaistnieje taka potrzeba – w 3 egzemplarzach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – w 1 egzemplarzu, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego w 2 egzemplarzach oraz dokumentacji w formie elektronicznej (na płycie CD)..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Plany_sytuacyjne.pdf
SIWZ_-_12_projektow_drog_gminnych.doc

Podmiot udostępniający: Gmina Lesznowola
Informację wytworzył: Anna Kołakowska
Informację wprowadził: Jolanta Czyżewska
Data wytworzenia:
Data publikacji: 27 maja 2008
Data ostatniej zmiany: 27 maja 2008

Skip to content