OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Lesznowola: Opracowanie projektu budowlano – wykonawczego na: ZADANIE NR 1: Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Brzozowej w Warszawiance na długości ok. 1050 m, ZADANIE NR 2: Budowa ul. bez nazwy ( dz. nr ew. 74/9; 73/23; 73/14; 73/3; 73/2; 73/8; 72/11; 72/8 ) w Mrokowie, na długości ok. 700 m. ZADANIE NR 3: Budowa ul. bez nazwy ( dz. nr ew. 160/18 ) w Starej Iwicznej na długości ok. 120 m. ZADANIE NR 4: Budowa ul. Al. Zgody w Nowej Iwicznej na długości ok. 500 m.
Numer ogłoszenia: 161848 – 2008; data zamieszczenia: 16.07.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie, tel. 022 7579340 do42 wew. 113, fax 022 7579270.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlano – wykonawczego na: ZADANIE NR 1: Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Brzozowej w Warszawiance na długości ok. 1050 m, ZADANIE NR 2: Budowa ul. bez nazwy ( dz. nr ew. 74/9; 73/23; 73/14; 73/3; 73/2; 73/8; 72/11; 72/8 ) w Mrokowie, na długości ok. 700 m. ZADANIE NR 3: Budowa ul. bez nazwy ( dz. nr ew. 160/18 ) w Starej Iwicznej na długości ok. 120 m. ZADANIE NR 4: Budowa ul. Al. Zgody w Nowej Iwicznej na długości ok. 500 m..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ad. ZADANIE NR 1 1) Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę kanalizacji deszczowej w ul. Brzozowej i ul. Krótkiej w Warszawiance wraz z aktualizacją projektu drogowego na długości ok. 1050 m wraz z opiniami i uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę (wykonanej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz. 1133). 2) W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy: a) zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej m.in. wykonanie map do celów projektowych wraz z aktualizacją pomiaru wysokościowego, przygotowanie i dokonanie uzgodnień z ZUD, b) zaopiniowania i uzgodnienia projektu z właściwymi organami, c) uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia, d) wykonania dokumentacji projektowej w 6 egzemplarzach, projektu stałej organizacji ruchu w 2 egzemplarzach, operatu wodno – prawnego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, jeżeli zaistnieje taka potrzeba – w 3 egzemplarzach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – w 1 egzemplarzu, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego w 2 egzemplarzach oraz dokumentacji w formie elektronicznej (na płycie CD). Ad. ZADANIE NR 2 1) Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ul. bez nazwy ( dz. nr ew. 74,9; 73,23; 73,14; 73,3; 73,2; 73,8; 72,11; 72,8 w Mrokowie, dł. ok. 700 m. wraz z opiniami i uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę (wykonanej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz. 1133). 2) W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy: a) zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej m.in. wykonanie map do celów projektowych wraz z aktualizacją pomiaru wysokościowego, przygotowanie i dokonanie uzgodnień z ZUD, b) zaopiniowania i uzgodnienia projektu z właściwymi organami, c) uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia, d) wykonania dokumentacji projektowej w 6 egzemplarzach, projektu stałej organizacji ruchu w 2 egzemplarzach, operatu wodno – prawnego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, jeżeli zaistnieje taka potrzeba – w 3 egzemplarzach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – w 1 egzemplarzu, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego w 2 egzemplarzach oraz dokumentacji w formie elektronicznej (na płycie CD). Ad. ZADANIE NR 3 1) Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ul. bez nazwy ( dz. nr ew. 160,18) w Starej Iwicznej na długości ok. 120 m wraz z opiniami i uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę (wykonanej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz. 1133). 2) W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy: a) zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej m.in. wykonanie map do celów projektowych wraz z aktualizacją pomiaru wysokościowego, przygotowanie i dokonanie uzgodnień z ZUD, b) zaopiniowania i uzgodnienia projektu z właściwymi organami, c) uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia, d) wykonania dokumentacji projektowej w 6 egzemplarzach, projektu stałej organizacji ruchu w 2 egzemplarzach, operatu wodno – prawnego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, jeżeli zaistnieje taka potrzeba – w 3 egzemplarzach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – w 1 egzemplarzu, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego w 2 egzemplarzach oraz dokumentacji w formie elektronicznej (na płycie CD). Ad. ZADANIE NR 4 1) Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę Al. Zgody w Nowej Iwicznej na długości ok. 500 m wraz z opiniami i uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę (wykonanej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz. 1133). 2) W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy: a) zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej m.in. wykonanie map do celów projektowych wraz z aktualizacją pomiaru wysokościowego, przygotowanie i dokonanie uzgodnień z ZUD, b) zaopiniowania i uzgodnienia projektu z właściwymi organami, c) uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia, d) wykonania dokumentacji projektowej w 6 egzemplarzach, projektu stałej organizacji ruchu w 2 egzemplarzach, operatu wodno – prawnego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, jeżeli zaistnieje taka potrzeba – w 3 egzemplarzach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – w 1 egzemplarzu, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego w 2 egzemplarzach oraz dokumentacji w formie elektronicznej (na płycie CD).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; warunek: Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej na realizację inwestycji drogowej takiej jak: budowa drogi, lub: ulicy, ciągu pieszo – jezdnego, chodnika, parkingu. Dla wskazanych zamówień Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty (opinie, referencje) od poprzednich Zamawiających, potwierdzające należyte wykonanie prac projektowych. 3/ posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia; 4/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; warunek: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje projektantem posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej oraz posiadającym aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego. 5/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tj. z 2007r. Dz. U. Nr 223, poz. 1655). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale 4 pkt. II niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz OFERTA (wg. druku załączonego w Rozdziale 1 SIWZ). 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych – na załączniku nr 1. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Uprawnienia (dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe) projektanta upoważniający do projektowania w specjalności drogowej. 5. Zaświadczenie o wpisie na listę właściwego samorządu zawodowego dla wskazanego Projektanta. Przedmiotowy dokument musi być aktualny na dzień składania ofert. 6. Wykaz zrealizowanych zamówień – na załączniku nr 3 do SIWZ wraz z dokumentami (opiniami, referencjami) od poprzednich Zamawiających potwierdzającymi należyte wykonanie wykazanych zamówień. Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej na realizację inwestycji drogowej takiej jak: budowa drogi, lub: ulicy, ciągu pieszo – jezdnego, chodnika, parkingu. Dla wskazanych zamówień Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty (opinie, referencje) od poprzednich Zamawiających, potwierdzające należyte wykonanie prac projektowych. 7. Formularz cenowy – stanowiący załącznik nr 2A, 2B, 2C, 2D, do SIWZ. UWAGA: Wykonawca wypełnia i składa w ofercie Formularze cenowe dotyczące zadań, na które składana jest oferta. 8. Zaakceptowany wzór umowy – stanowiący załączniki nr 4A, 4B, 4C, 4D, do SIWZ. UWAGA: Wykonawca akceptuje i składa w ofercie Wzory umów dotyczące zadań, na które składana jest oferta. 9. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. UWAGA: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnieni do reprezentowania oferenta. 10. Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie np. jako Konsorcjum. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. UWAGA: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesznowola.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lesznowola ul. Gminnej Rady Narodowej 60 05-506 Lesznowola pokój -110.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Lesznowola ul. Gminnej Rady Narodowej 60 05-506 Lesznowola Kancelaria Urzędu – parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie projektu budowlano – wykonawczego na:Zadanie nr 1 : Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Brzozowej w Warszawiance na długości ok. 1050 m.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę kanalizacji deszczowej w ul. Brzozowej i ul. Krótkiej w Warszawiance wraz z aktualizacją projektu drogowego na długości ok. 1050 m wraz z opiniami i uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę (wykonanej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz. 1133). 2) W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy: a) zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej m.in. wykonanie map do celów projektowych wraz z aktualizacją pomiaru wysokościowego, przygotowanie i dokonanie uzgodnień z ZUD, b) zaopiniowania i uzgodnienia projektu z właściwymi organami, c) uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia, d) wykonania dokumentacji projektowej w 6 egzemplarzach, projektu stałej organizacji ruchu w 2 egzemplarzach, operatu wodno – prawnego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, jeżeli zaistnieje taka potrzeba – w 3 egzemplarzach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – w 1 egzemplarzu, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego w 2 egzemplarzach oraz dokumentacji w formie elektronicznej (na płycie CD)..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie projektu budowlano – wykonawczego na: Zadanie nr 2: Budowa ul. bez nazwy ( dz. nr ew. 74/9, 73/23, 73/14, 73/3, 73/2, 73/8, 72/11, 72/8 ) w Mrokowie, dł. ok. 700 m..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ul. bez nazwy ( dz. nr ew. 74/9, 73/23, 73/14, 73/3, 73/2, 73/8, 72/11, 72/8 ) w Mrokowie, dł. ok. 700 m. wraz z opiniami i uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę (wykonanej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz. 1133). 2) W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy: a) zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej m.in. wykonanie map do celów projektowych wraz z aktualizacją pomiaru wysokościowego, przygotowanie i dokonanie uzgodnień z ZUD, b) zaopiniowania i uzgodnienia projektu z właściwymi organami, c) uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia, d) wykonania dokumentacji projektowej w 6 egzemplarzach, projektu stałej organizacji ruchu w 2 egzemplarzach, operatu wodno – prawnego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, jeżeli zaistnieje taka potrzeba – w 3 egzemplarzach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – w 1 egzemplarzu, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego w 2 egzemplarzach oraz dokumentacji w formie elektronicznej (na płycie CD)..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opracowanie projektu budowlano -wykonawczego na : Zadanie nr 3: Budowa ul. bez nazwy ( dz. nr ew. 160/18 ) w Starej Iwicznej na długości ok. 120 m..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ul. bez nazwy ( dz. nr ew. 160/18) w Starej Iwicznej na długości ok. 120 m wraz z opiniami i uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę (wykonanej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz. 1133). 2) W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy: a) zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej m.in. wykonanie map do celów projektowych wraz z aktualizacją pomiaru wysokościowego, przygotowanie i dokonanie uzgodnień z ZUD, b) zaopiniowania i uzgodnienia projektu z właściwymi organami, c) uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia, d) wykonania dokumentacji projektowej w 6 egzemplarzach, projektu stałej organizacji ruchu w 2 egzemplarzach, operatu wodno – prawnego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, jeżeli zaistnieje taka potrzeba – w 3 egzemplarzach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – w 1 egzemplarzu, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego w 2 egzemplarzach oraz dokumentacji w formie elektronicznej (na płycie CD)..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Opracowanie projektu budowlano – wykonawvzego na : Zadanie nr 4: Budowa ul. Al. Zgody w Nowej Iwicznej na długości ok. 500 m.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę Al. Zgody w Nowej Iwicznej na długości ok. 500 m wraz z opiniami i uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę (wykonanej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz. 1133). 2) W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy: a) zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej m.in. wykonanie map do celów projektowych wraz z aktualizacją pomiaru wysokościowego, przygotowanie i dokonanie uzgodnień z ZUD, b) zaopiniowania i uzgodnienia projektu z właściwymi organami, c) uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia, d) wykonania dokumentacji projektowej w 6 egzemplarzach, projektu stałej organizacji ruchu w 2 egzemplarzach, operatu wodno – prawnego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, jeżeli zaistnieje taka potrzeba – w 3 egzemplarzach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – w 1 egzemplarzu, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego w 2 egzemplarzach oraz dokumentacji w formie elektronicznej (na płycie CD)..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

mapki_sytuacyjne.pdf
SIWZ_-_4_projekty_drog_gminnych_(_lipiec_2008).doc

Podmiot udostępniający: Gmina Lesznowola
Informację wytworzył: Elżbieta Obłuska
Informację wprowadził: Grzegorz Krakowski
Data wytworzenia:
Data publikacji: 16 lipca 2008
Data ostatniej zmiany: 16 lipca 2008

Skip to content