OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Lesznowola: Nasadzenia i utrzymanie terenów zielonych w Gminie Lesznowola
Numer ogłoszenia: 221763 – 2008; data zamieszczenia: 17.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lesznowola , ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie, tel. 022 7579340 do42 wew. 113, fax. 022 7579270.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.waw.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nasadzenia i utrzymanie terenów zielonych w Gminie Lesznowola.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Nasadzenia sadzonek drzew ( klon, akacja, lipa, jesion) 5 – letnich, gdzie korona zaczyna się na wysokości 2,20 – 2,50 m, na działkach stanowiących własność Gminy. 2)Utrzymanie gminnych terenów zielonych obejmujących: a.usuwanie chwastów, b.koszenie, c.nawożenie, d.wykaszanie poboczy i skarp z wywozem, e.korowanie wraz z korą, f.pielęgnacja roślin, g.zabezpieczenie roślin na zimę , h.podlewanie, i.opryski herbicydami nawierzchni chodników, j.przygotowanie terenu pod nasadzenia wraz z wymianą gruntu. 3)Założenie trawnika. 4)Sadzenie krzewów: a.iglastych, b.liściastych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.31.20.00-0, 77.31.41.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; warunek: Wykonawca musi wykazać, że w okresie 3 ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał min. 1 zamówienie odpowiadające charakterem niniejszemu zamówieniu o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000,00 zł. Zamawiający wymaga wskazania wyłącznie zamówień zrealizowanych jako główny wykonawca. W załączeniu należy zamieścić dokumenty (opinie, referencje ) od poprzednich zamawiających, potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie. 3/ dysponują potencjałem technicznym; 4/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 5/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. z 2007r., Dz. U. Nr 223, poz. 1655). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale 4 pkt. II niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz Oferta (wg. druku załączonego w Rozdziale 1 SIWZ). 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych – na załączniku nr 1. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych zamówień tzn. rozpoczętych i zakończonych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu – na załączniku nr 2 z podaniem rodzaju zamówienia, zakresu, wartości, okresu realizacji oraz nazw, adresów poprzednich zamawiających lub zleceniodawców wraz z dokumentami (opiniami, referencjami) od poprzednich Zamawiających stwierdzającymi należyte wykonanie wykazanych zamówień. warunek Wykonawca musi wykazać, że w okresie 3 ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał min. 1 zamówienie odpowiadające charakterem niniejszemu zamówieniu o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000,00 zł. Zamawiający wymaga wskazania wyłącznie zamówień zrealizowanych jako główny wykonawca. W załączeniu należy zamieścić dokumenty (opinie, referencje ) od poprzednich zamawiających, potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie. 5. Zaakceptowany wzór umowy – stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnieni do reprezentowania oferenta. 7. Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie np. jako Konsorcjum. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesznowola.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lesznowola ul. Gminnej Rady Narodowej 60 05-506 Lesznowola.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Lesznowola ul. Gminnej Rady Narodowej 60 05-506 Lesznowola Kancelaria Urzędu – parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

SIWZ_Nasadzenia_i_utrzymanie_terenow_zielonych_w_gm._Lesznowola.doc
Nasadzenia_i_utrzymanie_terenow_zielonych_-_odp._na_zapyt._ofertowe_nr_1.doc

Podmiot udostępniający: Gmina Lesznowola
Informację wytworzył:
Informację wprowadził: Grzegorz Krakowski
Data wytworzenia:
Data publikacji: 17 września 2008
Data ostatniej zmiany: 17 września 2008

Skip to content