OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Lesznowola: Budowa boiska szkolnego w Łazach (zamówienie realizowane w ramach programu Moje Boisko – Orlik 2012, przy Zespole Szkół Publicznych w Łazach)
Numer ogłoszenia: 78795 – 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lesznowola , ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie, tel. 022 7579340 do42 wew. 113, faks 022 7579270.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa boiska szkolnego w Łazach (zamówienie realizowane w ramach programu Moje Boisko – Orlik 2012, przy Zespole Szkół Publicznych
w Łazach).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa boiska szkolnego w Łazach (w ramach programu Moje Boisko – Orlik 2012 przy Zespole Szkół Publicznych w Łazach), obejmująca w szczególności wykonanie następujących robót: – ciągi pieszo – jezdne i chodniki z kostki brukowej, – odwodnienie nawierzchni sportowych, – nawodnienie terenu, – boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej, – bieżnia dwutorowa o nawierzchni poliuretanowej, – bosko do piłki nożnej o nawierzchni z trawy syntetycznej, – zespół boisk do tenisa i siatkówki o nawierzchni z trawy syntetycznej, – boisko do piłki plażowej, – zeskocznia do skoku w dal, – urządzenia sportowe, – piłkochwyty z siatki polipropylenowej, – piłkochwyty z siatki stalowej powlekanej, – remont zbiornika wodnego, – pomieszczenie trenera, – oświetlenie boisk, – ukształtowanie terenu, zieleń..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8, 45.21.22.20-4, 45.11.13.00-1, 45.11.20.00-8, 45.21.22.00-8, 45.21.42.00-2, 45.23.24.00-6, 45.33.20.00-3, 45.23.31.20-6, 45.23.32.22-1, 45.26.24.20-1, 45.23.24.54-9, 45.23.14.00-9, 45.31.12.00-2, 45.11.12.91-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1). posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2). nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r., Nr 223 poz. 1655 ze zm.). 3). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a). wskaże do wykonania niniejszego zamówienia kierownictwo robót wraz z informacjami na temat kwalifikacji niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nie czynności: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje kierownictwem robót posiadającym uprawnienia w następujących specjalnościach: 1) konstrukcyjno – budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, 3) drogowej, 4) instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, – bez ograniczeń. Wykonawca musi przedstawić w ofercie dla wykazanego kierownictwa robót uprawnienia budowlane oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku wskazania przez Wykonawcę na załączniku nr 2 osób, którymi będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z ofertą należy złożyć: – pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców (np.: Konsorcjum) o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie łączny potencjał kadrowy. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia sporządzony na formularzu lub według formularza stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. b). Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane (zamówienia), z których każda obejmowała swoim zakresem wykonanie: – boiska o nawierzchni poliuretanowej o powierzchni min. 600 m2, – boiska do piłki nożnej o nawierzchni z trawy syntetycznej o wysokości włókna min. 40 mm oraz o powierzchni min. 1200 m2, – drenaży odwadniających boisko. Wymagane jest także przedstawienie dokumentów (opinii, referencji) potwierdzających należyte wykonanie wykazanych zamówień. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców (np.: Konsorcjum) o udzielenie niniejszego zamówienia oceniane będzie łączne doświadczenie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony na formularzy lub według formularza stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty (opinie, referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Z informacji zamieszczonych w załączniku nr 3 lub z treści załączonych opinii czy też referencji musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat wymagane przez Zamawiającego zamówienia (roboty budowlane). 4). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 5). złożą Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich). W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną, należy złożyć dokumenty wymienione w punkcie 1.1).a). i 5). dotyczące każdego ze wspólników spółki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, które mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, potwierdzenia nie podleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu oraz potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom jakościowym określonym przez Zamawiającego: Wraz z ofertą Wykonawcy muszą złożyć: 1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie wymaganych warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzające nie podleganie wykluczeniu z postępowania – wyszczególnione w Rozdziale 2 pkt. IV SIWZ. 2. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków jakościowych oferowanych nawierzchni: A. Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej: 1) Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny. 2) Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 3) Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 4) Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na przedmiotowe zamówienie wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. B. Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej: 1) Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf (dostępny na FIFA.com). 2) Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny. 3) Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 4) Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 5) Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na przedmiotowe zamówienie wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. 3. Wypełniony formularz OFERTA według formularza – załączonego w Rozdziale 1 SIWZ. 4. Kosztorys ofertowy. 5. Wykaz oferowanych nawierzchni – na załączniku lub według załącznika nr 4 do SIWZ. 6. Zaakceptowany wzór umowy – stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu lub kopia poświadczona notarialnie) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np.: jako Konsorcjum). Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy. 8. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich dokumentach rejestrowych i nie są uprawnieni do reprezentowania wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesznowola.eobip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, pok. nr 9, Cena: 85,40 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Z up. Wójta
Z-ca Wójta mgr Marek Ruszkowski

odpowiedz_nr_1_na_zapytania_ofertowe_09.06.2009r..doc
SIWZ.doc
zalacznik_do_odpowiedzi_nr_1_na_zapytania_ofertowe_z_09.06.2009r..doc
Projekt_techniczny_-_instalacje_elektryczne.pdf
Specyfikacja_Techniczna_Wykonania_i_Odbioru_Robot_Budowlanych.pdf
ogloszenie_o_zawarciu_umowy.doc
Projekt_techniczny_-_branza_budowlana.pdf
Przedmiar_robot_-_instalacje_elektryczne.pdf
Przedmiar_robot_-_branza_budowlana.pdf
informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.doc

Podmiot udostępniający: Gmina Lesznowola
Informację wytworzył: Tomasz Dziubak-Wysokiński
Informację wprowadził: Grzegorz Krakowski
Data wytworzenia:
Data publikacji: 22 maja 2009
Data ostatniej zmiany: 22 maja 2009

Skip to content