OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Lesznowola: Obsługa bankowa budżetu Gminy Lesznowola oraz podległych jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 109935 – 2009; data zamieszczenia: 10.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lesznowola , ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie, tel. 022 7579340 do42 wew. 113, faks 022 7579270.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa bankowa budżetu Gminy Lesznowola oraz podległych jednostek organizacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Lesznowola oraz podległych jednostek organizacyjnych, obejmującej: a) otwieranie i prowadzenie rachunków bieżących Urzędu Gminy Lesznowola – jako jednostki samorządu terytorialnego oraz jako jednostki budżetowej i innych jednostek organizacyjnych Gminy, wymienionych w Pakiecie Informacyjnym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. b) otwieranie i prowadzenie rachunków pomocniczych Urzędu Gminy Lesznowola i innych jednostek organizacyjnych Gminy, zgodnie z dyspozycjami wydanymi przez te jednostki, m.in. rachunków dochodów własnych, rachunków funduszy celowych, rachunków wyodrębnionych. c) otwieranie i prowadzenie rachunków walutowych, d) lokowanie wolnych środków pieniężnych na lokatach krótko i długoterminowych, w tym także typu overnight. Lokaty overnight stanowić będą formę depozytów automatycznych, tworzonych na koncie każdego dnia z salda rachunku bieżącego Urzędu Gminy i trwać będą od jednego dnia do kilku dni, w przypadku występowania dni wolnych od pracy (lokatą objęty jest wówczas cały okres świąteczny lub weekendowy). e) miesięczną kapitalizację odsetek naliczanych przez bank. f) naliczanie i kapitalizowanie odsetek od środków na rachunkach bieżących i pomocniczych powinno następować co miesiąc, ostatniego dnia roboczego miesiąca. Wysokość oprocentowania środków wyznaczana będzie co miesiąc, pierwszego dnia roboczego każdego miesiąca, jako iloczyn średniej arytmetycznej wysokości stawki WIBID 1M z miesiąca poprzedzającego dzień ustalenia oprocentowania i współczynnika określonego w złożonej przez Bank ofercie. O wysokości oprocentowania w każdym miesiącu Bank zawiadomi Zamawiającego w formie pisemnej, bez obciążania dodatkowymi kosztami. W wypadku likwidacji stawki WIBID 1M, zostanie ona zmieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBID 1M, albo na stawkę najbardziej zbliżoną swą wielkością i charakterem do stawki WIBID 1M. g) realizację zleceń płatniczych – przelewów przekazywanych w formie elektronicznej. h) przyjmowanie wpłat gotówkowych. i) dokonywanie wypłat gotówkowych. j) drukowanie i wydawanie codziennych wyciągów bankowych wraz z dokumentami źródłowymi lub ich kopiami. k) wydawanie blankietów czeków gotówkowych. l) zapewnienie na własny koszt ochrony i transportu gotówki – kwot powyżej 30 000 zł tzn: – dostarczanie wypłat z Banku do Urzędu Gminy oraz do jednostek organizacyjnych, – odbieranie wpłat z Urzędu Gminy oraz jednostek organizacyjnych. 2) Zapewnienie elektronicznego systemu obsługi bankowej: a) instalacja systemu; b) obsługa systemu; c) przeszkolenie wskazanych pracowników. 3) Udzielenie Zamawiającemu w każdym roku odnawialnego kredytu na rachunku bieżącym na pokrycie występującego w trakcie roku przejściowego deficytu budżetowego do wysokości uchwalonej przez Radę Gminy Lesznowola. Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym oparte będzie na zmiennej stopie procentowej, tj. na bazie stawki WIBOR dla depozytów 1-miesięcznych powiększonej o marżę banku (dodatnią lub ujemną). Stawka WIBOR stanowiąca podstawę do określenia oprocentowania w danym miesiącu wyznaczana będzie każdorazowo, według zasad obowiązujących (stosowanych przez) Wykonawcę i opisanych w ofercie. W przypadku likwidacji stawki WIBOR 1M, zostanie ona zamieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBOR 1M, albo na stawkę najbardziej zbliżoną swą wielkością i charakterem do stawki WIBOR 1M. O wysokości oprocentowania w każdym miesiącu Bank zawiadomi Zamawiającego w formie pisemnej, bez obciążania kosztami. Do naliczania odsetek przyjmuje się, że rok liczy 365 dni. Jedynym dopuszczalnym przez Zamawiającego zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco. Odsetki od wykorzystanego kredytu płatne będą miesięcznie poprzez pobranie z wskazanego przez Zamawiającego rachunku. Zamawiający może dysponować środkami do wysokości przyznanego limitu zadłużenia natomiast każdy wpływ na rachunek bankowy będzie powodował zmniejszenie zadłużenia. Uruchomienie tego kredytu powinno następować bez prowizji i opłat. Kredyt w rachunku bieżącym będzie postawiony do wykorzystania przez Zamawiającego w następnym dniu po podpisaniu umowy kredytowej. Zamawiający przed pierwszym uruchomieniem kredytu w danym roku, zawiadomi Bank o zamiarze skorzystania z niego co najmniej 10 dni wcześniej i dostarczy wymagane przez Bank dokumenty. 4) Pozostałe usługi bankowe takie jak wydawanie opinii bankowej o prowadzonym rachunku bankowym oraz innych opinii i zaświadczeń. Wykonawca zapewni bezpłatne doradztwo finansowe w zakresie objętym umową/umowami na bankową obsługę budżetu. Wykonawca zapewni od dnia podpisania umowy pracę w elektronicznym systemie home banking umożliwiającym realizację zleceń płatniczych w czasie rzeczywistym, dla wszystkich rachunków bankowych otwartych dla Gminy Lesznowola, a także dla gminnych jednostek organizacyjnych w okresie 30 dni od momentu dostarczenia wymaganych przepisami dokumentów do otwarcia rachunków (nie wcześniej niż po podpisaniu umowy). Wykonawca zapewni jednakowe warunki prowadzenia rachunków dla Gminy Lesznowola oraz gminnych jednostek organizacyjnych. Wykonawca zapewni bezpłatne dokonywanie wszystkich przelewów w ramach banku..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, w szczególności wymaga się, aby Wykonawca posiadał uprawnienia do wykonywania czynności bankowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (Dz. U. z 2002r., Nr 72, poz. 665 z późn. zm.), zwana dalej Prawem bankowym. 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; 3/ dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 5/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale 4 pkt. II SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz OFERTA (wg. druku załączonego w Rozdziale 1 SIWZ). 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych – na załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku Banku państwowego należy wskazać właściwy akt prawny zawierający odpowiedni przepis o utworzeniu Banku oraz przedłożyć w ofercie statut i dokumenty o powołaniu Zarządu. 4. Zezwolenie na wykonywanie czynności bankowych zgodnie z Prawem bankowym, w przypadku Banku państwowego (od art. 14 do art. 19 Prawa bankowego) wystarczy podać rocznik, numer i pozycję właściwego Dziennika Ustaw zawierającego właściwy akt prawny o utworzeniu Banku. 5. Zaakceptowany wzór umowy – stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnieni do reprezentowania oferenta. 7. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) dla podmiotów występujących wspólnie np. jako Konsorcjum. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższych dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawiony zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

• 1 – Cena – 50
• 2 – Wpływy z tytułu odsetek od środków na rachunkach – 50
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesznowola.eobip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, pok. nr 9..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Wójt
mgr Maria Jolanta Batycka – Wąsik

zmiana_SIWZ_nr_1.doc
odpowiedz_na_zapytanie_ofertowe_nr_1.doc
informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.doc
ogloszenie_o_zawarciu_umowy.doc
SIWZ.doc

Podmiot udostępniający: Gmina Lesznowola
Informację wytworzył: Tomasz Dziubak-Wysokiński
Informację wprowadził: Grzegorz Krakowski
Data wytworzenia:
Data publikacji: 10 lipca 2009
Data ostatniej zmiany: 10 lipca 2009

Skip to content