OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Lesznowola: Opracowanie dokumentacji projektowej budowlano – wykonawczej na: ZADANIE 1: Budowę ul. Okrężnej z projektami branżowymi wraz z wytyczeniem geodezyjnym w Lesznowoli ZADANIE 2: Budowę drogi i odwodnienia na działkach w Mrokowie wraz wytyczeniem geodezyjnym przebiegu drogi ZADANIE 3: Budowę kanalizacji deszczowej w ul. Borowej w Wilczej Górze z wytyczeniem geodezyjnym przebiegu drogi ZADANIE 4: Przebudowę ul. Okrąg wraz z odwodnieniem oraz projektami budowy chodników i miejsc parkingowych w Mysiadle ZADANIE 5:Przebudowę ul. Topolowej wraz odwodnieniem w
Numer ogłoszenia: 161725 – 2009; data zamieszczenia: 22.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lesznowola , ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie, tel. 022 7579340 do42 wew. 113, faks 022 7579270.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej budowlano – wykonawczej na: ZADANIE 1: Budowę ul. Okrężnej z projektami branżowymi wraz z wytyczeniem geodezyjnym w Lesznowoli ZADANIE 2: Budowę drogi i odwodnienia na działkach w Mrokowie wraz wytyczeniem geodezyjnym przebiegu drogi ZADANIE 3: Budowę kanalizacji deszczowej w ul. Borowej w Wilczej Górze z wytyczeniem geodezyjnym przebiegu drogi ZADANIE 4: Przebudowę ul. Okrąg wraz z odwodnieniem oraz projektami budowy chodników i miejsc parkingowych w Mysiadle ZADANIE 5:Przebudowę ul. Topolowej wraz odwodnieniem w.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.2. Opis przedmiotu zamówienia: Ad. ZADANIE NR 1 Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy ul. Okrężnej w Lesznowoli umożliwiającej uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, wraz z załącznikami, określonymi w ustawie z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych ( tj. Dz. U. z 2008r. Nr 193, poz. 1194 ) w tym wraz z : -opracowaniem projektu kanalizacji deszczowej w nawiązaniu do istniejącego projektu drogowego; -opracowaniem wymaganych branżowych projektów usunięcia ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem wraz z uzyskaniem akceptacji dysponentów tych urządzeń; -wykonaniem operatu i uzyskaniem pozwolenia wodno – prawnego; -opracowaniem podziałów – wykonaniem podziałów nieruchomości ul. Okrężnej w celu wykonania poszerzenia drogi w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r., o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy: a) zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej m.in. wykonanie map do celów projektowych wraz z aktualizacją pomiaru wysokościowego, przygotowanie i dokonanie uzgodnień z ZUD, b) zaopiniowania i uzgodnienia projektu z właściwymi organami, c) uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia, d) wykonania dokumentacji projektowej w 4 egzemplarzach, projektu stałej organizacji ruchu w 2 egzemplarzach, operatu wodno – prawnego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami – w 3 egzemplarzach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – w 1 egzemplarzu, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego w 2 egzemplarzach oraz dokumentacji w formie elektronicznej (na płycie CD w plikach nie przekraczających 15 MB). e) pozostałej dokumentacji koniecznej do złożenia wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z art. 11 d ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych ( tj. Dz. U. z 2008 r. Nr 193, poz. 1194 ). Ad. ZADANIE NR 2 Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy drogi dz. nr ew. 74/9, 73/23, 73/14, 73/3,73/2,73/8,72/11, 72/8 w Mrokowie umożliwiającej uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wraz z załącznikami, określonymi w ustawie z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych ( tj. Dz. U. z 2008r. Nr 193, poz. 1194 ) w tym wraz z : -opracowaniem projektu kanalizacji deszczowej w nawiązaniu do istniejącego projektu drogowego; -wykonaniem operatu i uzyskaniem pozwolenia wodno – prawnego; -opracowaniem podziałów – wykonaniem podziałów nieruchomości w/w drogi w celu wykonania poszerzenia drogi w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r., o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy: a) zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej m.in. wykonanie map do celów projektowych wraz z aktualizacją pomiaru wysokościowego, przygotowanie i dokonanie uzgodnień z ZUD, b) zaopiniowania i uzgodnienia projektu z właściwymi organami, c) uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia, d) wykonania dokumentacji projektowej w 4 egzemplarzach, projektu stałej organizacji ruchu w 2 egzemplarzach, operatu wodno – prawnego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami – w 3 egzemplarzach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – w 1 egzemplarzu, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego w 2 egzemplarzach oraz dokumentacji w formie elektronicznej (w plikach nie przekraczających 15 MB na płycie CD). e) pozostałej dokumentacji koniecznej do złożenia wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z art. 11 d ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych ( tj. Dz. U. z 2008 r. Nr 193, poz. 1194 ). Ad. ZADANIE NR 3 Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy ul. Borowej w Wilczej Górze umożliwiającej uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wraz z załącznikami, określonymi w ustawie z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych ( tj. Dz. U. z 2008r. Nr 193, poz. 1194 ) w tym wraz z : -opracowaniem projektu kanalizacji deszczowej w nawiązaniu do istniejącego projektu drogowego; -wykonaniem operatu i uzyskaniem pozwolenia wodno – prawnego; -opracowaniem podziałów – wykonaniem podziałów nieruchomości ul. Borowej w celu wykonania poszerzenia drogi w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r., o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy: a) zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej m.in. wykonanie map do celów projektowych wraz z aktualizacją pomiaru wysokościowego, przygotowanie i dokonanie uzgodnień z ZUD, b) zaopiniowania i uzgodnienia projektu z właściwymi organami, c) uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia, d) wykonania dokumentacji projektowej w 4 egzemplarzach, projektu stałej organizacji ruchu w 2 egzemplarzach, operatu wodno – prawnego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami – w 3 egzemplarzach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – w 1 egzemplarzu, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego w 2 egzemplarzach oraz dokumentacji w formie elektronicznej (w plikach nie przekraczających 15 MB na płycie CD). e) pozostałej dokumentacji koniecznej do złożenia wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z art. 11 d ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych ( tj. Dz. U. z 2008 r. Nr 193, poz. 1194 ). Ad. ZADANIE NR 4 Zamawiający oczekuje realizacji zadania polegającego na opracowaniu dokumentacji na przebudowę ul. Okrąg w Mysiadle umożliwiającej uzyskanie decyzji o pozwolenie na budowę wraz z opiniami i uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę (wykonanej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz. 1133). W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy: a) zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej m.in. wykonanie map do celów projektowych wraz z aktualizacją pomiaru wysokościowego, przygotowanie i dokonanie uzgodnień z ZUD, b) zaopiniowania i uzgodnienia projektu z właściwymi organami, c) uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia, d) wykonania dokumentacji projektowej w 4 egzemplarzach, projektu stałej organizacji ruchu w 2 egzemplarzach, operatu wodno – prawnego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami – w 3 egzemplarzach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – w 1 egzemplarzu, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego w 2 egzemplarzach oraz dokumentacji w formie elektronicznej (w plikach nie przekraczających 15 MB na płycie CD). Ad. ZADANIE NR 5 Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy ul. Topolowej w Mysiadle umożliwiającej uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, wraz z załącznikami, określonymi w ustawie z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych ( tj. Dz. U. z 2008r. Nr 193, poz. 1194 ) w tym wraz z : -opracowaniem projektu budowlanego branży drogowej wraz z projektem kanalizacji deszczowej ; -opracowaniem wymaganych branżowych projektów usunięcia ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem wraz z uzyskaniem akceptacji dysponentów tych urządzeń; -wykonaniem operatu i uzyskaniem pozwolenia wodno – prawnego; -opracowaniem podziałów – wykonaniem podziałów nieruchomości ul. Topolowej w celu wykonania poszerzenia drogi w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r., o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy: a) zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej m.in. wykonanie map do celów projektowych wraz z aktualizacją pomiaru wysokościowego, przygotowanie i dokonanie uzgodnień z ZUD, b) zaopiniowania i uzgodnienia projektu z właściwymi organami, c) uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia, d) wykonania dokumentacji projektowej w 4 egzemplarzach, projektu stałej organizacji ruchu w 2 egzemplarzach, operatu wodno – prawnego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami – w 3 egzemplarzach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – w 1 egzemplarzu, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego w 2 egzemplarzach oraz dokumentacji w formie elektronicznej (w plikach nie przekraczających 15 MB na płycie CD). e) pozostałej dokumentacji koniecznej do złożenia wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z art. 11 d ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych ( tj. Dz. U. z 2008 r. Nr 193, poz. 1194 )..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1). posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2). nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r., Nr 223 poz. 1655 ze zm.). 3). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a). wskaże do wykonania niniejszego zamówienia projektantów wraz z informacjami na temat kwalifikacji niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nie czynności: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował projektantami posiadającymi uprawnienia w specjalnościach: drogowej i instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych Wykonawca musi przedstawić w ofercie dla wykazanych projektantów uprawnienia budowlane oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców (np.: Konsorcjum) o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie łączny potencjał kadrowy. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia sporządzony na formularzu lub według formularza stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Uwaga: W przypadku wskazania przez Wykonawcę na załączniku nr 2 osób, którymi będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z ofertą należy złożyć: pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. b) Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej na realizację inwestycji drogowej takiej jak: budowa drogi lub ulicy, ciągu pieszo – jezdnego, chodnika, parkingu. Dla wskazanych zamówień Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty ( opinie, referencje) od poprzednich Zamawiających, potwierdzających należyte wykonanie prac projektowych. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców (np.: Konsorcjum) o udzielenie niniejszego zamówienia wymagane doświadczenie musi posiadać co najmniej jeden członek Konsorcjum. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Wykaz wykonanych prac projektowych sporządzony na formularzu lub według formularza stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty (opinie, referencje) potwierdzające, że prace projektowe zostały wykonane należycie. Z informacji zamieszczonych w załączniku nr 3 lub z treści załączonych opinii czy też referencji musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat wymagane przez Zamawiającego zamówienia (prace projektowe). 4). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 5). złożą Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie wymaganych warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzające nie podleganie wykluczeniu z postępowania – wyszczególnione w Rozdziale 2 pkt. IV – niniejszej SIWZ. 2. Wypełniony formularz OFERTA według formularza – załączonego w Rozdziale 1 SIWZ. 3. Formularz cenowy – stanowiący załącznik nr 4A, 4B, 4C, 4D, 4E, do SIWZ. UWAGA: Wykonawca wypełnia i składa w ofercie Formularze cenowe dotyczące zadań, na które składana jest oferta. 4. Oświadczenie o dokonaniu wizji w terenie – stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Zaakceptowany wzór umowy – stanowiący załączniki nr 6A, 6B, 6C, 6D, 6E, do SIWZ. UWAGA: Wykonawca akceptuje i składa w ofercie Wzory umów dotyczące zadań, na które składana jest oferta. 6. Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np.: jako Konsorcjum). Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy. 7. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich dokumentach rejestrowych i nie są uprawnieni do reprezentowania wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesznowola.eobip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lesznowola ul. Gminnej Rady Narodowej 60 05-506 Lesznowola pok. nr 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Lesznowola ul. Gminnej Rady Narodowej 60 05-506 Lesznowola kancelaria urzędu – parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

okrag.jpg
_____Ogloszenie_o_zawarciu_umowy.doc
scan462.tif
Informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.doc
scan461.tif
scan460.tif
SIWZ.doc
odpowiedz_na_zapytanie_ofertowe.doc
scan459.tif
topolowa.jpg

Podmiot udostępniający: Gmina Lesznowola
Informację wytworzył: Anna Kołakowskaq
Informację wprowadził: Grzegorz Krakowski
Data wytworzenia:
Data publikacji: 22 września 2009
Data ostatniej zmiany: 22 września 2009

Skip to content