OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Lesznowola: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Lesznowola w roku 2011
Numer ogłoszenia: 132112 – 2011; data zamieszczenia: 27.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lesznowola , ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie, tel. 022 7579340 do42 wew. 113, faks 022 7579270.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Lesznowola w roku 2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Lesznowola w roku 2011. obejmujące: 1) remont dróg o nawierzchni nieulepszonej, obejmujący: – równanie i profilowanie wraz z zagęszczeniem dróg o nawierzchni gruntowej (szerokość pasa drogowego 3 – 6 m), – równanie i profilowanie dróg o nawierzchni gruntowej (szerokość pasa drogowego 3 – 6 m), – mechaniczne ścinanie poboczy, grubość warstwy ścinanej do 10 cm, wraz z wywiezieniem urobku, – mechaniczne ścinanie poboczy, grubość warstwy ścinanej do 20 cm, wraz z wywiezieniem urobku, – wzmocnienie nawierzchni gruntowej tłuczniem kamiennym, – wzmocnienie nawierzchni gruntowej tłuczniem betonowo-kamiennym – wzmocnienie nawierzchni destruktem asfaltowym – renowacja nawierzchni z tłucznia kamiennego – renowacja nawierzchni z destruktu – remont cząstkowy nawierzchni z kruszywa – remont cząstkowy nawierzchni z destruktu 2) remont cząstkowy dróg o nawierzchni betonowej, obejmujący: – naprawę chodnika z kostki betonowej szarej i kolorowej o gr 6 cm (materiał wykonawcy), – naprawę chodnika z kostki szarej i kolorowej o gr 6 cm (materiał z odzysku), – naprawę chodnika lub jezdni z kostki betonowej szarej i kolorowej o gr 8 cm (materiał wykonawcy), – naprawę chodnika lub jezdni z kostki betonowej szarej i kolorowej o gr 8 cm (materiał z odzysku), – naprawę krawężników betonowych (materiał wykonawcy), – naprawę krawężników betonowych (materiał z odzysku), – naprawę obrzeży betonowych (materiał wykonawcy), – naprawę obrzeży betonowych (materiał z odzysku), – remont uszkodzonych studzienek kanalizacyjnych i wpustów ulicznych (materiał wykonawcy), – regulację pionową włazów studzienek kanalizacji i wpustów ulicznych (materiał wykonawcy), – wymianę uszkodzonych przepustów drogowych, – wymiana uszkodzonych studni chłonnych wraz z osadnikami – wymiana uszkodzonych studni rewizyjnych i połączeniowych kanalizacji deszczowej – wymiana uszkodzonych osadników kanalizacji deszczowej – wymiana uszkodzonych rur kolektora kanalizacji deszczowej – wykonanie ścianki czołowej przepustu D40, D50, D60, beton B20 – wykonanie rowów przydrożnych – renowacja rowów przydrożnych – wykonanie progu – szer 5 m – wykonanie progu – szer 7m 3) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych, obejmujący: – remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych asfaltowych, mieszankami mineralno – asfaltowymi, z ręcznym obcinaniem krawędzi, grubość warstwy 4 cm, ubytek o powierzchni do 5 m2, – remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych asfaltowych, mieszankami mineralno – asfaltowymi, z ręcznym obcinaniem krawędzi, grubość warstwy 4 cm, ubytek o powierzchni większej niż 5 m2, – wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – asfaltowych, grubość warstwy 4 cm, naprawa powierzchni większej niż 200 m2, – wykonanie podbudowy z łamanego materiału kamiennego, warstwa górna, grubość warstwy 3 cm – uzupełnienie głębokich ubytków 4) wzmocnienie nawierzchni gruntowej płytami betonowymi 100x75x12,5 (JOMB) jednostka: 1m2 wzmocnionej powierzchni. 5) umocnienie skarp rowów ażurowymi płytami betonowymi 60x40x10 (EKO) – jednostka: 1m2 wzmocnionej powierzchni. 6) Oznakowanie pionowe wraz z montażem przy zastosowaniu znaków małych pierwszej generacji: a) Znaki kategorii A; b) Znaki kategorii D; c) Znaki kategorii B i C; d) Tablice U3d i U3c; e) Tablice U9a i U9b; f) Podtabliczki kat. T; g) Balustrady U11a; h) Bariery ochronne stalowe SP-09/1; i) Bariery ochronne stalowe SP-09/4; j) Słupki ocynkowane ogniowo o długości 3,5 m; k) Lustra akrylowe okrągłe fi 600 mm; l) Słupki blokujące U-12C; ł) Punktowe elementy odblaskowe (oczka) m) Progi zwalniające, przykręcane: – element podstawowy – koszt 1 szt – zakończenie progu – koszt 1 szt III Naprawa i konserwacja uszkodzonych znaków pionowych: a) Prostowanie pochylonych słupków i regulacja tarcz znaków; b) Mycie tarcz znaków (np. graffiti) IV Oznakowanie poziome przy użyciu masy chemoutwardzalnej grubowarstwowe: a) Oznakowanie progów zwalniających wykonanych z kostki betonowej; b) Oznakowanie nawierzchni asfaltowej; c) Oznakowanie przejść dla pieszych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.41-9, 45.23.32.90-8, 45.23.32.80-5, 45.23.32.21-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane (zamówienia) polegające na budowie, przebudowie, remoncie: drogi, ulicy, ciągu pieszo – jezdnego, lub chodnika, albo też polegające na remoncie bieżącym obiektów drogowych, przy czym: jedna robota budowlana musi obejmować swoim zakresem wykonanie nawierzchni bitumicznej, ponadto każda robota musi być o wartości nie mniejszej niż 700 000,00 zł brutto. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć, Wykaz wykonanych robót budowlanych, sporządzony na formularzu lub według formularza stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty (opinie, referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty zamieszczone przez Wykonawcę w ofercie. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek wykonawca spełnił. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców (np.: Konsorcjum, Spółki Cywilnej) o udzielenie niniejszego zamówienia warunek w zakresie doświadczenia musi być spełniony przez Wykonawców łącznie.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W zakresie potencjału technicznego, zgodnie z załącznikiem nr 6 so SIWZ, Wykonawca musi wykazać posiadanie lub dysponowanie następującym sprzętem drogowym: – 4 równiarki, – 4 walce drogowe, – co najmniej 4 samochody o minimalnej ładowności 10t, – co najmniej 2 koparko-ładowarki, – frezarka, – rozściełacz. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców (np.: Konsorcjum, Spółki Cywilnej) o udzielenie niniejszego zamówienia warunek w zakresie potencjału technicznego musi być spełniony przez Wykonawców łącznie. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty zamieszczone przez Wykonawcę w ofercie. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek wykonawca spełnił.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zgodnie z załącznikami nr 5 oraz nr 10 do SIWZ, Wykonawca musi wykazać, że dysponuje kierownikiem robót, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców (np.: Konsorcjum, Spółki Cywilnej) o udzielenie niniejszego zamówienia warunek w zakresie potencjału kadrowego musi być spełniony przez Wykonawców łącznie. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty zamieszczone przez Wykonawcę w ofercie. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
• wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz OFERTA według formularza – załączonego w Rozdziale 1 SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy. 3. Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie) do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich dokumentach rejestrowych i nie są uprawnieni do reprezentowania wykonawcy. 4. Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np.: jako: Konsorcjum, Spółka Cywilna). Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy. UWAGA: Pod pojęciem kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie należy rozumieć odpis pełnomocnictwa poświadczony notarialnie (w tym kserograficzna kopia poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem). 5. W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W związku z brzmieniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesznowola.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, pok. nr 9, ( cena za SIWZ – 24,60zł. brutto )..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Lesznowola – Kancelaria ( parter ), ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

02-2011__zmiana_terminu_skladania_ofert.doc
ogloszenie_o_zamowieniu.doc
13-2011_-_informacja_o_wyborze_oferty.doc
przedmiar______robot_zalacznik_nr_8.doc
SIWZ.doc
STWiOR_-______zalacznik_nr_9.doc
04-2011_-_odpowiedz_na_zapytanie_ofetowe.doc
03-2011_-_zmiana_w_przedmiarze_robot.doc
ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia.doc
ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia.doc

Podmiot udostępniający: Gmina Lesznowola
Informację wytworzył: Aneta Książek
Informację wprowadził: Grzegorz Krakowski
Data wytworzenia:
Data publikacji: 27 maja 2011
Data ostatniej zmiany: 27 maja 2011

Skip to content