OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Lesznowola: Opracowanie projektu budowlano – wykonawczego dla:
ZADANIE NR 1: Przebudowa ul. GRN wraz z budową chodnika i parkingu w miejscowości Lesznowola.
ZADANIE NR 2: Budowa ul. Piaskowej w miejscowości Magdalenka.
ZADANIE NR 3: Budowa ul. Borowej w miejscowości Wilcza Góra.
ZADANIE NR 4: Budowa ul. Zielonej w miejscowości Podolszyn.

Numer ogłoszenia: 73875 – 2008; data zamieszczenia: 10.04.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie, tel. 022 7579340 do42 wew. 113, fax 022 7579270.

• Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlano – wykonawczego dla:
ZADANIE NR 1: Przebudowa ul. GRN wraz z budową chodnika i parkingu w miejscowości Lesznowola.
ZADANIE NR 2: Budowa ul. Piaskowej w miejscowości Magdalenka.
ZADANIE NR 3: Budowa ul. Borowej w miejscowości Wilcza Góra.
ZADANIE NR 4: Budowa ul. Zielonej w miejscowości Podolszyn..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu budowlano – wykonawczego dla:
ZADANIE NR 1: Przebudowa ul. GRN wraz z budową chodnika i parkingu w miejscowości Lesznowola.
ZADANIE NR 2: Budowa ul. Piaskowej w miejscowości Magdalenka.
ZADANIE NR 3: Budowa ul. Borowej w miejscowości Wilcza Góra.
ZADANIE NR 4: Budowa ul. Zielonej w miejscowości Podolszyn.

2. Opis przedmiotu zamówienia:
Ad. ZADANIE NR 1
1) Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę ul. GRN wraz z budową chodnika i parkingu w miejscowości Lesznowola wraz z opiniami i uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę (wykonanej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz. 1133).
2) W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy:
a) zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej m.in. wykonanie map do celów projektowych wraz z aktualizacją pomiaru wysokościowego, przygotowanie i dokonanie uzgodnień z ZUD,
b) zaopiniowania i uzgodnienia projektu z właściwymi organami,
c) uzyskania we właściwym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia,
d) wykonania dokumentacji projektowej w 6 egzemplarzach, projektu stałej organizacji ruchu w 2 egzemplarzach, operatu wodno – prawnego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami (jeżeli istnieje taka potrzeba) w 3 egzemplarzach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w 1 egzemplarzu oraz przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego w 2 egzemplarzach oraz dokumentacji w formie elektronicznej (na płycie CD).

Ad. ZADANIE NR 2
1) Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ul. Piaskowej w miejscowości Magdalenka wraz z opiniami i uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę (wykonanej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz. 1133).
2) W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy:
a) zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej m.in. wykonanie map do celów projektowych wraz z aktualizacją pomiaru wysokościowego, przygotowanie i dokonanie uzgodnień z ZUD,
b) zaopiniowania i uzgodnienia projektu z właściwymi organami,
c) uzyskania we właściwym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia,
d) wykonania dokumentacji projektowej w 6 egzemplarzach, projektu stałej organizacji ruchu w 4 egzemplarzach, operatu wodno – prawnego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami (jeżeli istnieje taka potrzeba) w 3 egzemplarzach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w 1 egzemplarzu oraz przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego w 2 egzemplarzach oraz dokumentacji w formie elektronicznej (na płycie CD).

Ad. ZADANIE NR 3
1) Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ul. Borowej w miejscowości Wilcza Góra wraz z opiniami i uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę (wykonanej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz. 1133).
2) W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy:
a) zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej m.in. wykonanie map do celów projektowych wraz z aktualizacją pomiaru wysokościowego, przygotowanie i dokonanie uzgodnień z ZUD,
b) zaopiniowania i uzgodnienia projektu z właściwymi organami,
c) uzyskania we właściwym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia,
d) wykonania dokumentacji projektowej w 6 egzemplarzach, projektu stałej organizacji ruchu w 4 egzemplarzach, operatu wodno – prawnego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami (jeżeli istnieje taka potrzeba) w 3 egzemplarzach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w 1 egzemplarzu oraz przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego w 2 egzemplarzach oraz dokumentacji w formie elektronicznej (na płycie CD).

Ad. ZADANIE NR 4
1) Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ul. Zielonej (wraz z chodnikiem) w miejscowości Podolszyn wraz z opiniami i uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę (wykonanej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz. 1133).
2) W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy:
a) zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej m.in. wykonanie map do celów projektowych wraz z aktualizacją pomiaru wysokościowego, przygotowanie i dokonanie uzgodnień z ZUD,
b) zaopiniowania i uzgodnienia projektu z właściwymi organami,
c) uzyskania we właściwym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia,
d) wykonania dokumentacji projektowej w 6 egzemplarzach, projektu stałej organizacji ruchu w 4 egzemplarzach, operatu wodno – prawnego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami (jeżeli istnieje taka potrzeba) w 3 egzemplarzach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w 1 egzemplarzu oraz przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego w 2 egzemplarzach oraz dokumentacji w formie elektronicznej (na płycie CD).

3. Przekazywana dokumentacja projektowa będzie wzajemnie skoordynowana technicznie i kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Posiadać będzie oświadczenie Wykonawcy, podpisane przez projektantów odpowiedzialnych za spełnienie tych wymagań.

4. Dokumentacja projektowa będąca przedmiotem zamówienia musi odpowiadać m. in.:
– ustawie z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (Dz. U.z 2003r. Nr 207, poz.2016, z późn. zm.),
– Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz. 1133).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia;
warunek:
Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej na realizację inwestycji drogowej takiej jak: budowa drogi, lub: ulicy, ciągu pieszo – jezdnego, chodnika, parkingu.
Dla wskazanych zamówień Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty (opinie, referencje) od poprzednich Zamawiających, potwierdzające należyte wykonanie prac projektowych.
3/ posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia;
4/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
warunek:
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje projektantem posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej oraz posiadającym aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego.
5/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
6/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tj. z 2007r. Dz. U. Nr 223, poz. 1655).

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale 4 pkt. II SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Wypełniony formularz OFERTA wg. druku załączonego w Rozdziale 1 SIWZ.
2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych – na załączniku nr 1.
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Uprawnienia (dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe) projektanta upoważniający do projektowania w specjalności drogowej.
5. Zaświadczenie o wpisie na listę właściwego samorządu zawodowego dla wskazanego Projektanta.
Przedmiotowy dokument musi być aktualny na dzień składania ofert.
6. Wykaz zrealizowanych zamówień – na załączniku nr 3 do SIWZ wraz z dokumentami (opiniami, referencjami) od poprzednich Zamawiających potwierdzającymi należyte wykonanie wykazanych zamówień.

Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej na realizację inwestycji drogowej takiej jak: budowa drogi, lub: ulicy, ciągu pieszo – jezdnego, chodnika, parkingu.
Dla wskazanych zamówień Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty (opinie, referencje) od poprzednich Zamawiających, potwierdzające należyte wykonanie prac projektowych.

7. Formularz cenowy – stanowiący załącznik nr 2A, 2B, 2C, 2D do SIWZ.
UWAGA: Wykonawca wypełnia i składa w ofercie Formularze cenowe dotyczące zadań, na które składana jest oferta.
8. Zaakceptowany wzór umowy – stanowiący załączniki nr 4A, 4B, 4C, 4D do SIWZ.
UWAGA: Wykonawca akceptuje i składa w ofercie Wzory umów dotyczące zadań, na które składana jest oferta.
9. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy.
UWAGA: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnieni do reprezentowania oferenta.
10. Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie np. jako Konsorcjum.
Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
UWAGA: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesznowola.eobip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, pok. 110, Cena: 24,40 PLN..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, Kancelaria (na parterze)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie projektu budowlano – wykonawczego dla:
ZADANIE NR 1: Przebudowa ul. GRN wraz z budową chodnika i parkingu w miejscowości Lesznowola..

• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę ul. GRN wraz z budową chodnika i parkingu w miejscowości Lesznowola wraz z opiniami i uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę (wykonanej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz. 1133).
2) W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy:
a) zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej m.in. wykonanie map do celów projektowych wraz z aktualizacją pomiaru wysokościowego, przygotowanie i dokonanie uzgodnień z ZUD,
b) zaopiniowania i uzgodnienia projektu z właściwymi organami,
c) uzyskania we właściwym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia,
d) wykonania dokumentacji projektowej w 6 egzemplarzach, projektu stałej organizacji ruchu w 2 egzemplarzach, operatu wodno – prawnego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami (jeżeli istnieje taka potrzeba) w 3 egzemplarzach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w 1 egzemplarzu oraz przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego w 2 egzemplarzach oraz dokumentacji w formie elektronicznej (na płycie CD)..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie projektu budowlano – wykonawczego dla:
ZADANIE NR 2: Budowa ul. Piaskowej w miejscowości Magdalenka..

• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ul. Piaskowej w miejscowości Magdalenka wraz z opiniami i uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę (wykonanej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz. 1133).
2) W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy:
a) zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej m.in. wykonanie map do celów projektowych wraz z aktualizacją pomiaru wysokościowego, przygotowanie i dokonanie uzgodnień z ZUD,
b) zaopiniowania i uzgodnienia projektu z właściwymi organami,
c) uzyskania we właściwym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia,
d) wykonania dokumentacji projektowej w 6 egzemplarzach, projektu stałej organizacji ruchu w 4 egzemplarzach, operatu wodno – prawnego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami (jeżeli istnieje taka potrzeba) w 3 egzemplarzach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w 1 egzemplarzu oraz przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego w 2 egzemplarzach oraz dokumentacji w formie elektronicznej (na płycie CD)..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opracowanie projektu budowlano – wykonawczego dla:
ZADANIE NR 3: Budowa ul. Borowej w miejscowości Wilcza Góra..

• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ul. Borowej w miejscowości Wilcza Góra wraz z opiniami i uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę (wykonanej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz. 1133).
2) W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy:
a) zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej m.in. wykonanie map do celów projektowych wraz z aktualizacją pomiaru wysokościowego, przygotowanie i dokonanie uzgodnień z ZUD,
b) zaopiniowania i uzgodnienia projektu z właściwymi organami,
c) uzyskania we właściwym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia,
d) wykonania dokumentacji projektowej w 6 egzemplarzach, projektu stałej organizacji ruchu w 4 egzemplarzach, operatu wodno – prawnego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami (jeżeli istnieje taka potrzeba) w 3 egzemplarzach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w 1 egzemplarzu oraz przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego w 2 egzemplarzach oraz dokumentacji w formie elektronicznej (na płycie CD)..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Opracowanie projektu budowlano – wykonawczego dla:
ZADANIE NR 4: Budowa ul. Zielonej w miejscowości Podolszyn..

• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ul. Zielonej (wraz z chodnikiem) w miejscowości Podolszyn wraz z opiniami i uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę (wykonanej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003r. Nr 120 poz. 1133).
2) W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy:
a) zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej m.in. wykonanie map do celów projektowych wraz z aktualizacją pomiaru wysokościowego, przygotowanie i dokonanie uzgodnień z ZUD,
b) zaopiniowania i uzgodnienia projektu z właściwymi organami,
c) uzyskania we właściwym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia,
d) wykonania dokumentacji projektowej w 6 egzemplarzach, projektu stałej organizacji ruchu w 4 egzemplarzach, operatu wodno – prawnego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami (jeżeli istnieje taka potrzeba) w 3 egzemplarzach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w 1 egzemplarzu oraz przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego w 2 egzemplarzach oraz dokumentacji w formie elektronicznej (na płycie CD)..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Z up. Wójta
Z-ca Wójta Marek Ruszkowski

Zalacznik_nr_5_do_SIWZ_-_Plany_sytuacyjne.pdf
SIWZ.doc

Podmiot udostępniający: Gmina Lesznowola
Informację wytworzył: Tomasz Dziubak-Wysokiński
Informację wprowadził: Jolanta Czyżewska
Data wytworzenia:
Data publikacji: 10 kwietnia 2008
Data ostatniej zmiany: 10 kwietnia 2008

Skip to content