OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie, tel. 022 7579340 do42 wew. 113, fax 022 7579270.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie odwiertu 2 studni głębinowych (podstawowej i awaryjnej) wraz z uzbrojeniem dla potrzeb Stacji Uzdatniania Wody Lesznowola Pole..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ujęcia wód podziemnych z utworów czwartorzędowych, składającego się z dwóch otworów wiertniczych nr 1 i nr 2, do głębokości 45,0 m – jako pierwsze otwory wiertnicze ujęcia Lesznowola ul. Jedności. Odwierty należy wykonać metodą udarowo – obrotową, bez użycia płuczki. Przewiduje się następującą technologię wiercenia: – 0,00 – 8,00 m – wiercenie szapą 508 mm w rurach fi 20 cali (508 mm), postawienie wodoszczelnie kolumny rur fi 16 cali lub 18 cali, – 8,00 – 45,00 m – wiercenie w rurach fi 16 cali lub 18 cali, które po nafiltrowaniu i uszczelnieniu zostaną usunięte z otworu. Następnie należy wykonać filtrowanie i żwirowanie otworu oraz uszczelnienie kompaktonitem. Płukanie otworu i stójkę należy wykonać przed pompowaniem oczyszczającym. Po odwierceniu otworów do projektowanej głębokości należy zamontować kolumnę filtracyjną według konstrukcji przedstawionej w projekcie prac geologicznych. Pompowanie próbne prowadzić należy zgodnie z projektem prac geologicznych i według poleceń nadzorującego hydrogeologa wraz z obserwacją zwierciadła wody w sąsiednich studniach. W otworze studziennym nr 1 i nr 2 należy zamontować pompy głębinowe. Na otworze studziennym nr 1 i nr 2 należy zamontować obudowy hermetyczne termoizolacyjne wraz z niezbędną armaturą hydrauliczną. Charakterystykę obudowy wraz armaturą przedstawiono w załączniku nr 7 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.22.00-3, 45.26.22.20-9, 45.31.71.00-3, 76.41.00.00-0, 76.42.00.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 80.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia: warunek: Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia polegające na wykonaniu odwiertu studni o głębokości nie mniejszej niż 40 m (każda) wraz z wykonaniem uzbrojenia. W załączeniu należy zamieścić dokumenty (opinie, referencje) od poprzednich zamawiających potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie. 3/ dysponują potencjałem technicznym; 4/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: warunek: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje kierownikiem robót który posiada uprawnienia do kierowania robotami geologicznymi stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia. Uprawnienia do kierowania robotami geologicznymi obowiązkowo należy dołączyć do oferty. 5/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale 4 pkt. II SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz OFERTA według druku załączonego w Rozdziale 1 SIWZ. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych – na załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz kierownictwa robót przewidzianego do wykonania przedmiotowego zamówienia – na załączniku nr 2 do SIWZ. Wykonawca musi wykazać na załączniku nr 2, że dysponuje kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami geologicznymi. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie dla wykazanego kierownika robót uprawnienia do kierowania robotami geologicznymi. 5. Wykaz wykonanych zamówień sporządzony na formularzy lub według formularza stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz dokumenty (opinie, referencje) potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia polegające na wykonaniu odwiertu studni o głębokości nie mniejszej niż 40 m (każda) wraz z wykonaniem uzbrojenia. Z informacji zamieszczonych w załączniku nr 3 lub z treści załączonych opinii, czy też referencji musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania wymagane przez Zamawiającego zamówienia. 6. Zaakceptowany wzór umowy – stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Kosztorys ofertowy. 8. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnieni do reprezentowania oferenta. 9. Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie np. jako Konsorcjum. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesznowola.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, pok. nr 110, Cena: 24,40 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, Kancelaria..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Z up. Wójta
Z-ca Wójta Marek Ruszkowski

Odpowiedz_na_zapytanie_ofertowe_nr_1.doc
SIWZ.doc
Zalacznik_nr_8_do_SIWZ_-_Przedmiar_robot.pdf
Zalacznik_nr_6_do_SIWZ_-_Zalozenia_techniczne.jpg
odpowiedz_na_zapytanie_ofertowe_-_nr_3.doc
Zalacznik_nr_9_do_SIWZ_-_Specyfikacja_techniczna_wykonania_i_odbioru_robot_budowlanych.doc
Zalacznik_Nr_10_do_SIWZ.pdf
Zalacznik_nr_7_do_SIWZ_-_Charakterystyka_obudowy_studni_glebinowej.pdf
Zalacznik_Nr_5_do_SIWZ_-_Projekt_prac_geologicznych.pdf
odpowiedz_na_zapyatnie_ofertowe_-_nr_2.doc

Podmiot udostępniający: Gmina Lesznowola
Informację wytworzył: Tomasz Dziubak-Wysokiński
Informację wprowadził: Grzegorz Krakowski
Data wytworzenia:
Data publikacji: 29 lutego 2008
Data ostatniej zmiany: 29 lutego 2008

Skip to content