Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym o szacunkowej wartości powyżej 60 000 EURO

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Lesznowola: modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Starej Iwicznej

Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Lesznowola, do kontaktów: sprawy formalne- Tomasz Dziubak- Wysokiński, Aneta Książek, Anna Kołakowska, sprawy techniczne – Rafał Suwała, Andrzej Olbrysz, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, tel. 022 7579340 do 42 wew. 113- sprawy formalne, 022 7579340 do 42 wew. 123- sprawy techniczne, fax 042 7579270, e-mail: rzp@lesznowola.waw.pl.

Adresy internetowe

Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lesznowola.waw.pl

Adres profilu nabywcy (URL):

Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL):

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.

Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.

2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne.

Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Starej Iwicznej.

1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie.

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Stara Iwiczna.

1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.

1.4) Informacje na temat umowy ramowej:

Czas trwania umowy ramowej:

Wartość umowy ramowej:

Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:

1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest w szczególności:

– demontaż istniejących urządzeń i instalacji technologicznych oraz fragmentów instalacji sanitarnej w obrębie budynku technicznego,

– demontaż fragmentów instalacji elektrycznej łącznie z elementami wchodzącymi w skład rozdzielnicy elektrycznej,

– rozbiórka istniejących fundamentów (cokołów) betonowych,

– montaż nowych urządzeń technologicznych w budynku stacji uzdatniania wody,

– montaż rurociągów technologicznych wraz z uzbrojeniem w budynku stacji uzdatniania wody,

– montaż instalacji sanitarnych wraz z uzbrojeniem i urządzeniami sanitarnymi w budynku stacji uzdatniania wody,

– montaż wentylacji w budynku stacji uzdatniania wody,

– instalacja grzejników i osuszaczy powietrza w budynku stacji uzdatniania wody

1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. l i 2 oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki dodatkowe określone w niniejszym ogłoszeniu sekcja llI

1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.25.21.26, 45.23.24.30, 45.23.21.51, 45.23.21.50, 45.23.11.12, 45.23.21.00 45.23.11.00 45.23.24.10 45.33.12.10.

1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

2) Wielkość lub zakres zamówienia

Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 EURO

3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 60

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium: 20 000,00 PLN

Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:

1) pieniądzu;

2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej. z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

3) gwarancjach bankowych;

4) gwarancjach ubezpieczeniowych;

5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późno zm.).

Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego

2) Warunki udziału

Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne

Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) ust. 1 – posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

1) ust. 2 – posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a mianowicie:

– wykonawca wykaże, te dysponuje kierownikiem robót posiadającym następujące doświadczenie i kwalifikacje:

a) niniejsza osoba musi posiadać doświadczenie jako kierownik budowy lub robót przy realizacji co najmniej 3 zamówień o charakterze robót, naturze i złożoności porównywalnych z robotami będącymi przedmiotem niniejszego przetargu tj. polegających na: budowie, rozbudowie lub modernizacji stacji uzdatniania wody, produkującej wodę przeznaczoną do spożycia przez ludzi.

b) niniejsza osoba musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych – bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz musi być wpisany na dzień składania ofert na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.

– wykonawca wykazu, że w ciągu ostatnich pięciu Jat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na: modernizacji układu technologicznego uzdatniania wody, która jest przeznaczona do spożycia przez ludzi (wodociąg publiczny) o wydajności układu filtracji nie mniejszej niż 50 m sześć./h oraz obejmujące montaż systemu napowietrzania, filtracji ciśnieniowej (w tym co najmniej jedna filtracja dwustopniowa), odrębnych pomp płucnych i dezynfekcji końcowej za pomocą lamp UV; wartość netto każdej ze wskazanych robót budowlanych musi wynosić co najmniej l 000 000,00 zł. (słownie zł.: jeden milion); wymagane jest przedstawienie dokumentów (opinii, referencji) potwierdzających należyte wykonanie wykazanych zamówień.

3)ust. 3 o znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a mianowicie:

a) wykonawca wykaże, że w każdym z ostatnich trzech lat obrotowych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, osiągnął obroty rozumiane jako przychód ze sprzedaży netto w kwocie minimum 3 000 000,00 zł. (słownie zł.: trzy miliony);

b) wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe w wysokości l 000 000,00 zł, (słownie zł: jeden milion) lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł. (słownie zł: jeden milion);

c) wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; wysokość ubezpieczenia musi być równa co najmniej 500 000,00 zł. (słownie zł.: pięćset tysięcy).

4) ust. 4 – nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena wymaganych oświadczeń i dokumentów, jakie muszą dostarczyć wykonawcy w celu ,twierdzenia spełniania warunków udziału w posterowaniu. zostanie dokonana na zasadzie:

spełnia / nie spełnia

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz "Oferta" według WZON załączonego do SIWZ podpisany przez przedstawiciela uprawnionego.

2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3. Uprawnienia budowlane stwierdzające przygotowanie zawodowe kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanaizacyjnych bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.

4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w świetle art. 24 ust. l j 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 – 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt. 9 (dotyczy podmiotów zbiorowych) ustawy – Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

7, Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio t te wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

8. Wykaz robót budowlanych, wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. polegających na modernizacji układu technologicznego uzdatniania wody, która jest przeznaczona do spożycia przez ludzi (wodociąg publiczny) o wydajności układu filtracji nie mniejszej niż 50 m sześć./h oraz obejmujących montaż: systemu napowietrzania, filtracji ciśnieniowej (w tym co najmniej jedna filtracja dwustopniowa), odrębnych pomp płucnych i dezynfekcji końcowej za pomocą lamp UV, a także o wartości netto każdej ze wskazanych robót budowlanych – co najmniej 1 000 000,00 zł. (słownie zł.: jeden milion). Wymagane jest także przedstawienie dokumentów (opinii, referencji) potwierdzających należyte wykonanie wykazanych robót budowlanych.

9. Wykaz kierownictwa robót przewidzianego do wykonania zamówienia – sporządzony na formularzu lub według formularza stanowiącego załącznik do SIWZ.

10. Życiorys kierownika robót sporządzonego na formularzu lub według formularza stanowiącego załącznik do SIWZ.

11. Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeśli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności – za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres.

12. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed. upływem terminu składania ofert.

13. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

14. Kosztorys ofertowy sporządzony według załączonego w SIWZ przedmiaru robót.

15. Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ.

16. Oświadczenie Wykonawcy o dokonaniu wizji lokalnej na obiekcie stacji uzdatniania wody przeznaczonej do modernizacji.

17. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia np.: jako Konsorcjum (pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas jeżeli dotyczy).

18. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie umówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy (Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich dokumentach rejestrowych i nie są uprawnieni do reprezentowania wykonawcy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia

1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:

2) Kryteria oceny ofert

2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

3) Informacje administracyjne

3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesznowola.waw.pl.

Opłata: 36,6 Waluta PLN.

Warunki i sposób płatności: przy odbiorze osobistym – w Kasie u zamawiającego, przy przesyłce pocztowej – przekazem pocztowym.

3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu:

3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2007 godzina 12:00.

3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.

3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.01.2007, godzina 12:15, Sala konferencyjna Urzędu Gminy Lesznowola (pok. nr 113), ul. Gminnej Rady Narodowej 60.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie.

2) Informacje dodatkowe:

3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.11.2006.

Dokumentacja_Projektowa-Zalacznik_nr_8_do_SIWZ.pdf
SIWZ_-_Modernizacja_Stacji_Uzdatniania_Wody_w_Starej_Iwicznej.doc
Specyfikacja_Techniczna_wykonania_i_odbioru_robot_budowlanych-Zalacznik_nr_9_do_SIWZ.pdf
Przedmiar_robot-Zalacznik_nr_7_do_SIWZ.pdf

Podmiot udostępniający: Gmina Lesznowola
Informację wytworzył:
Informację wprowadził: Grzegorz Krakowski
Data wytworzenia:
Data publikacji: 5 grudnia 2006
Data ostatniej zmiany: 5 grudnia 2006

Skip to content