ZAWIADOMIENIE

Lesznowola, dn. 17 marca 2009r.

RSR-7624/38/08/09

ZAWIADOMIENIE

 Na podstawie art. 49 w związku z art. 155 kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.) oraz art. 46a ust. 5 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. – Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2006r. Nr 129, poz. 902 z póź. zm.)   
Wójt Gminy Lesznowola zawiadamia strony o wszczęciu postępowania w sprawie uchylenia decyzji Wójta Gminy Lesznowola Nr 5/2009 z dnia 13 stycznia 2009r., znak: RSR-7624/38/08/09 ustalającej środowiskowe uwarunkowania zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na budowie ul. Zielonej na dz. nr ew. 345/1, 264, 263, 262, 258, 257, 255/2, 255/3, 254, 253, 252, 251, 250, 249, 248, 247, 59/1, 60, 61, 62, 63, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76  w Podolszynie.

 Brak zastrzeżeń w terminie 14 dni od daty ogłoszenia niniejszego zawiadomienia uważane będzie za zgodę na zmianę przedmiotowej decyzji.

Wójt Gminy Lesznowola
mgr Maria Jolanta Batycka Wąsik

Podmiot udostępniający: Gmina Lesznowola
Informację wytworzył: W.Kobza
Informację wprowadził: Jolanta Czyżewska
Data wytworzenia:
Data publikacji: 18 marca 2009
Data ostatniej zmiany: 18 marca 2009

Skip to content