OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Lesznowola: Bezpieczne usuwanie i unieszkodliwianie materiałów zawierających azbest pochodzący z rozbiórki dachów budynków mieszkalnych i gospodarczych od osób fizycznych oraz z budynków komunalnych z terenu Gminy Lesznowola w roku 2009

Numer ogłoszenia: 74711 – 2009; data zamieszczenia: 13.05.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lesznowola , ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie, tel. 022 7579340 do42 wew. 113, faks 022 7579270.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bezpieczne usuwanie i unieszkodliwianie materiałów zawierających azbest pochodzący z rozbiórki dachów budynków mieszkalnych i gospodarczych od osób fizycznych oraz z budynków komunalnych z terenu Gminy Lesznowola w roku 2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Bezpieczne usuwanie i unieszkodliwianie materiałów zawierających azbest pochodzący z rozbiórki dachów budynków mieszkalnych i gospodarczych od osób fizycznych oraz z budynków komunalnych z terenu Gminy Lesznowola w roku 2009, które obejmuje: 1) odbiór, ewentualne pakowanie, załadunek, transport oraz unieszkodliwienie materiałów budowlanych zawierających azbest, 2) wywóz odpadów własnym pojazdem specjalistycznym z zachowaniem obowiązujących przepisów, 3) przekazania Zamawiającemu potwierdzenia ilości eternitu dokonanego przez osobę przekazującą materiał budowlany (azbest), 4) dostarczenie Zamawiającemu dowodu unieszkodliwiania odpadu – kopii karty przekazaniu odpadu oraz dokumentu potwierdzającego wagę odebranego azbestu (eternitu). 2. Przewidywana przez Zamawiającego ilość azbestu na podstawie posiadanych zgłoszeń od mieszkańców Gminy Lesznowola wynosi 400 Mg (Ton)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.23.00.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: warunek: Wykonawca musi wykazać, że posiada stosowne zezwolenie – decyzję Starosty Piaseczyńskiego zatwierdzającą program gospodarki odpadami zawierającymi azbest, powstającymi w wyniku prowadzenia prac remontowych. 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia: warunek: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. polegające na odbiorze i unieszkodliwianiu odpadów zawierających azbest. Wymagane jest przedstawienie dokumentów (opinii, referencji) potwierdzających należyte wykonanie wykazanych zamówień. 3/ dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 5/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale 4 pkt. II SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawcy muszą złożyć: 1. Wypełniony formularz OFERTA według druku załączonego w Rozdziale 1 SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych – na załączniku nr 1. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych zamówień sporządzony na formularzy lub według formularza stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dokumenty (opinie, referencje) potwierdzające, że usługi (zamówienia) te zostały wykonane należycie. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. polegające na odbiorze i unieszkodliwianiu odpadów zawierających azbest. Wymagane jest przedstawienie dokumentów (opinii, referencji) potwierdzających należyte wykonanie wykazanych zamówień. Z informacji zamieszczonych w załączniku nr 2 lub z treści załączonych opinii, czy też referencji musi jednoznacznie wynikać (należy wskazać, iż był to odbiór i unieszkodliwianie azbestu), że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania wymagane przez Zamawiającego usługi (zamówienia). 5. Zaakceptowany wzór umowy – stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Stosowne zezwolenie – decyzja Starosty Piaseczyńskiego zatwierdzająca program gospodarki odpadami zawierającymi azbest powstającymi w wyniku prowadzenia prac remontowych. 7. Umowa zawarta przez Wykonawcę z zarządcą składowiska odpadów niebezpiecznych, gdzie będzie deponowany (utylizowany) azbest pochodzący od osób fizycznych oraz z budynków komunalnych z terenu Gminy Lesznowola. 8. Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu lub kopia poświadczona notarialnie) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np.: jako Konsorcjum). Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy. 9. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich dokumentach rejestrowych i nie są uprawnieni do reprezentowania wykonawcy. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców np. przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione powyżej w punkcie 2 i 3. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć zgodnie z pkt. 8 stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesznowola.eobip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, pok. nr 9 (SIWZ nieodpłatna).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, Kancelaria..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Z up. Wójta
Z-ca Wójta Marek Ruszkowski

odpowiedz_na_zapytanie_ofertowe_nr_2.doc
SIWZ.doc
ogloszenie_o_zawarciu_umowy.doc
odpowiedz_na_zapytanie_ofertowe_nr_1.doc
informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.doc

Podmiot udostępniający: Gmina Lesznowola
Informację wytworzył:
Informację wprowadził: Jolanta Czyżewska
Data wytworzenia:
Data publikacji: 13 maja 2009
Data ostatniej zmiany: 13 maja 2009

Skip to content