Pokój nr: 108
Kierownik: Agnieszka Adamus
Tel. wew.: 121
Tel. bezpośredni: 22 708 91 21
e-mail:agnieszka.adamus@lesznowola.pl
Pracownicy:
- Karolina Sobolewska – Główny specjalista ds. promocji i komunikacji z mieszkańcami
Tel. bezpośredni: 22 708 92 66
e-mail: karolina.sobolewska@lesznowola.pl - Mateusz Ryczywolski – Główny specjalista ds. promocji i komunikacji z mieszkańcami
Tel. bezpośredni: 22 708 92 66
e-mail: mateusz.ryczywolski@lesznowola.pl
1. Referat Promocji i Komunikacji z Mieszkańcami podlega bezpośrednio Sekretarzowi.
2. Do zakresu działania Referatu Promocji i Komunikacji z Mieszkańcami w szczególności należy:
1) tworzenie i opracowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych Gminy;
2) przygotowywanie informacji prasowych oraz pisemnych stanowisk i oświadczeń organów Gminy;
3) opracowanie projektu raportu o stanie Gminy;
4) współpraca z mediami lokalnymi i ogólnopolskimi w zakresie promocji Gminy;
5) prowadzenie BIP zgodnie z odrębnymi przepisami regulującymi BIP;
6) koordynowanie przedsięwzięć związanych z prowadzeniem konsultacji społecznych;
7) redagowanie kwartalnika Biuletyn Informacyjny Gminy Lesznowola – tworzenie i pozyskiwanie tekstów, współpraca z grafikiem oraz drukarnią;
8) redagowanie strony internetowej Urzędu Gminy lesznowola.pl;
9) obsługa mediów społecznościowych, prowadzenie fanpage Urzędu na Facebooku oraz konta Gminy na Instagramie;
10) obsługa Gminnego Systemu Powiadamiania SMS (z wyłączeniem komunikatów z zakresu zarządzania kryzysowego);
11) prowadzenie spraw związanych z Honorowym Patronatem Wójta Gminy Lesznowola;
12) organizacja i obsługa imprez promujących Gminę oraz wspieranie innych imprez o charakterze promocyjnym organizowanych na terenie Gminy;
13) promowanie Gminy w celu pozyskania inwestorów i rozwoju przedsiębiorczości;
14) przyjmowanie delegacji, organizowanie konferencji, debat i spotkań okolicznościowych;
15) opracowywanie ankiet konkursowych w ogólnopolskich i regionalnych programach konkursowych adresowanych do samorządów;
16) sporządzanie dokumentacji fotograficznej z wydarzeń gminnych;
17) zamawianie gminnych materiałów promocyjnych;
18) przekazywanie do publikacji ogłoszeń prasowych Urzędu;
19) bieżąca współpraca z komórkami i jednostkami organizacyjnymi o podobnym charakterze w innych instytucjach.