OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM o wartości szacunkowej poniżej 60 000 EURO

Lesznowola, dnia 01.02.2007r.

RZP – 341/5/04/01/2007

Gmina Lesznowola z siedzibą: ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29.01.2004r. – Prawo zamówień publicznych ( t.j. z 2006r. Dz. U.  Nr 164 poz. 1163 ze zm. ) ogłasza przetarg nieograniczony na:

„SPORZĄDZENIE:
ZADANIE NR 1
– ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY LESZNOWOLA DLA CZĘŚCI  OBRĘBU: WILCZA GÓRA ( UL. ŻWIROWA ),
ZADANIE NR 2
– ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY LESZNOWOLA DLA CZĘŚCI OBRĘBU: WILCZA GÓRA, WŁADYSŁAWÓW
( TEREN Z UL. JASNĄ ),
ZADANIE NR 3
– ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY LESZNOWOLA DLA CZĘŚCI OBRĘBU: MROKÓW I WOLA MROKOWSKA,
ZADANIE NR 4
– ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY LESZNOWOLA DLA CZĘŚCI OBRĘBU: LESZNOWOLA I KOLONIA LESZNOWOLA
 ( UL. SŁONECZNA ),
ZADANIE NR 5
– ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY LESZNOWOLA DLA CZĘŚCI OBRĘBU: MAGDALENKA ( DROGA ),
ZADANIE NR 6
– ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY LESZNOWOLA DLA CZĘŚCI OBRĘBU: ŁAZY ( AL. KRAKOWSKA ),
ZADANIE NR 7
– ZMIANY MIEJSCOWOEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY LESZNOWOLA DLA CZĘŚCI OBRĘBU: LESZNOWOLA ( UL. BIEDRONKI )”.

II. Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
– 74251000-3, usługi planowania przestrzennego,

III. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków.
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tzn.:
a) wykaz zrealizowanych zamówień – na załączniku nr 3 do SIWZ wraz z dokumentami 
(opiniami, referencjami) od poprzednich Zamawiających potwierdzającymi należyte wykonanie wykazanych zamówień.
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest   krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej sześć zamówień polegających na opracowaniu  miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udokumentował, że miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego zostały opublikowane w Dzienniku Urzędowym danego województwa. Dla wykazanych zamówień Wykonawca zobowiązany jest również przedłożyć dokumenty (opinie, referencje) od poprzednich Zamawiających, potwierdzających należyte wykonanie prac projektowych.
3/ dysponują potencjałem technicznym;
4/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn.:
a) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu          zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności – na załączniku nr 6.
W tym Wykonawca musi wykazać, że zatrudnia na umowę o pracę Projektanta posiadającego uprawnienia określone w ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz.U. z 2003r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm).
W przypadku gdy Projektantem będzie sam Wykonawca musi on udokumentować posiadanie powyższych uprawnień. Wykonawca musi przedstawić w ofercie aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie projektanta na listę właściwej izby samorządu zawodowego.
Wykonawca musi wykazać także pozostałe osoby, które będą wykonywać zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
5/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
6/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych ( t.j. z 2006r., Dz. U. Nr 164, poz. 1163 ze zm. ).
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty:
a) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie           właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy.
Przedmiotowy dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem       terminu składania ofert.
b) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24  ust. 1  pkt. 9 ustawy.
Przedmiotowy dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem       terminu składania ofert.
c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego    oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Przedmiotowe dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Spełnianie wymaganych od Wykonawców warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie na podstawie kompletności oraz poprawności dokumentów wchodzących w skład oferty, według zasady spełnia – nie spełnia.

IV. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

V. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych: ilość zadań 7

VI. Zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie części lub całości prac podwykonawcom.

VII. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

VIII. Termin realizacji zamówienia:
– zadanie nr 1 do 28.12.2007r.
– zadanie nr 2 do 28.12.2007r.
– zadanie nr 3 do 28.12.2007r.
– zadanie nr 4 do 28.12.2007r.
– zadanie nr 5 do 28.12.2007r.
– zadanie nr 6 do 28.12.2007r.
– zadanie nr 7 do 28.12.2007r.

IX. Adres strony internetowej, na której dostępna jest Specyfikacja Istotnych warunków Za mówienia: http://www.lesznowola.waw.pl

X. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać ( cena brutto: 36,60zł.) w siedzibie Zamawiającego: ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, pok. 110 lub za zaliczeniem  pocztowym.

XI. Pracownikami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
* Pani Aneta Książek, Pani Anna Kołakowska i Pan Tomasz Dziubak-Wysokiński (sprawy formalne)  tel.  /022/ 757-93-40 ¸ 42, wew. 113, faks. /022/ 757-92-70.
* Pani Małgorzata Weidl (sprawy merytoryczne) tel. /022/ 757-90-03, faks. /022/ 757-92-70.
Informacje dotyczące przetargu udzielane będą od pn. – pt. w godzinach: 10.00 ¸ 15.00.

XII. Zamawiający ustala następujące kryteria oceny ofert i ich znaczenie (w %):
* zadanie nr 1 cena  – 100%
* zadanie nr 2 cena  – 100%
* zadanie nr 3 cena  – 100%
* zadanie nr 4 cena  – 100%
* zadanie nr 5 cena  – 100%
* zadanie nr 6 cena  – 100%
* zadanie nr 7 cena  – 100%

XIII. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: przy ul. Gminnej Rady Narodowej 60,       05-506 Lesznowola (w Kancelarii – parter) w nieprzekraczalnym terminie do: 14.02.2007r. do godz. 12.00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 14.02.2007r. o godz. 12.15 w sali konferencyjnej, pok. 113.

XIV. Termin związania ofertą wynosi: 30 dni od upływu terminu składania ofert.

XV. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

XVI. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

XVII. zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

      Z up. Wójta

Marek Ruszkowski
Zastępca Wójta

SIWZ.doc
Zalaczniki_do_SIWZ.pdf

Podmiot udostępniający: Gmina Lesznowola
Informację wytworzył:
Informację wprowadził: Grzegorz Krakowski
Data wytworzenia:
Data publikacji: 1 lutego 2007
Data ostatniej zmiany: 1 lutego 2007

Skip to content