OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie, tel. 022 7579340 do42 wew. 113, fax 022 7579270.

• Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Podleśnej – I etap w miejscowości Łazy i Magdalenka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym na: Budowę ulicy Podleśnej – I etap w miejscowości Łazy i Magdalenka jest w między innymi
-wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami przedsiębiernymi 0,40 m3 na odkład w gruncie kat I – II – 1430,92 m3,
-plantowanie skarp i dna wykopów wykonywanych mechanicznie w gr. kat.I – III – 1427,20 m2,
-wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem wyk. sprzętem rolniczym – grubość podbudowy po zagęszczeniu 12 cm – 4735,05 m2,
-wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej, kostka kolorowa 10 % – 4735,05 m2,
-ułożenie krawężników betonowych wtopionych o wym. 12×25 cm na podsypce cementowo – piaskowej – 771 m,
-wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej – 447,5 m2,
-wykonanie obrzeży betonowych o wym. 30 x8 na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – 419 m,
-przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, zakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o pow. do 0,3 m2 – 52 szt,
-demontaż izolatorów stojących na słupach stojących – 9 szt,
-demontaż izolatorów łańcuchowych ŁPn, ŁO na słupach i stacji transformatorowej – 12 szt,
-rozmontowanie słupów żelbetowych zdemontowanych rozkracznych – 3 szt.
-wymiana transformatora stacyjnego o mocy 100 kVA – 1 kpl,
-demontaż odgromników zaworowych ze słupów i stacji transformatorowych – 4 kpl,
-ułożenie rur osłonowych z rur PCW o śr. do 140 mm – 75 m,
-układanie kabli o masie do 12 kg/m w rowach kablowych mechanicznie metodą uciągu czołowego kabel 3x XHAKXS 1 120 – 1350 m.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.23.14.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
1). posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty:
a). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
2). nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2006r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
3. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki:
a). wskaże do wykonania niniejszego zamówienia osobę wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności:
kierownictwo robót :
niniejsze osoby muszą posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i oraz w zakresie instalacji elektrycznych oraz muszą posiadać aktualny na dzień składania ofert wpis na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
b). Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie drogi, ulicy ciągu pieszo – jezdnego, chodnika lub parkingu o nawierzchni z kostki brukowej o wartości brutto nie mniejszej niż 1 000 000 zł ( jeden milion złotych ).
Wymagane jest także przedstawienie dokumentów (opinii, referencji) potwierdzających należyte wykonanie wykazanych zamówień.

4). znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia.
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnego warunku.
5). złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.
(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich).
3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz OFERTA (wg. formularza – załączonego w Rozdziale 1 SIWZ).
2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych – na załączniku nr 1.
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Wykaz kierownictwa robót przewidzianego do wykonania przedmiotowego zamówienia – na załączniku nr 2
Wykonawca musi wykazać na załączniku nr 2,że dysponuje kierownikiem robót do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i oraz w zakresie instalacji elektrycznych oraz muszą posiadać aktualny na dzień składania ofert wpis na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
5. Wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony na formularzu lub według formularza stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty ( opinie , referencje ) potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie.
Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na: budowie, przebudowie lub modernizacji drogi, ulicy, ciągu pieszo – jezdnego, chodnika lub parkingu o nawierzchni z kostki brukowej oraz o wartości brutto nie mniejszej niż 1 000 000 zł (słownie zł: jeden milion złotych ).
6. Kosztorys ofertowy (sporządzony wg. załączonego w SIWZ przedmiaru robót – załącznik nr 6).
7. Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
8. Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np.: jako Konsorcjum).
Uwaga:
Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy.
9. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy.
Uwaga:
Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich dokumentach rejestrowych i nie są uprawnieni do reprezentowania wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesznowola. waw. pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lesznowola, ul. Gminnej rady Narodowej 60, 05 – 506 Lesznowola, Cena SIWZ: 122,00 PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05 – 506 Lesznowola, Kancelaria Urzędu – parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Opis_Przedmiotu_Zamowienia-Dokumentacja_Projektowa.rar
Przedmiar_Robot_ul._Podlesna_Lesznowola-branza_drogowa.pdf
SIWZ_-_Budowa_ulicy_Podlesnej_-_I_etap_w_lazach_i_Magdalence.doc
Przedmiar_Robot_ul._Podlesna_Lesznowola-branza_elektryczna.pdf
Specyfikacja_Techniczna.rar
Projekt_Zminany_Organizacji_Ruchu_ul._Podlesna.pdf

Podmiot udostępniający: Gmina Lesznowola
Informację wytworzył: Anna Kołakowska
Informację wprowadził: Grzegorz Krakowski
Data wytworzenia:
Data publikacji: 6 sierpnia 2007
Data ostatniej zmiany: 6 sierpnia 2007

Skip to content