OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie, tel. 022 7579340 do42 wew. 113, fax 022 7579270.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Lokalna komunikacja publiczna na terenie Gminy Lesznowola..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest lokalna komunikacja publiczna na terenie Gminy Lesznowola. 1. Lokalna komunikacja publiczna, zgodna z trasami przedstawionymi graficznie na planie Gminy Lesznowola, stanowiącymi zał. nr 1 do SIWZ. 2. Wszystkie linie na obrzeżach Gminy Lesznowola muszą mieć rozkłady jazdy ściśle dopasowane do godzin przyjazdów i odjazdów autobusów ZTM, Ekspresu Piaseczno, kolei PKP. 3. W przypadku zmian godzin przyjazdu i odjazdu autobusów ZTM, Ekspresu Piaseczno i kolei PKP, Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest dokonać zmian w rozkładach jazdy komunikacji lokalnej tak, aby zachować system dogodnych przesiadek. 4. Proponowany rozkład jazdy dla poszczególnych linii, stanowi załącznik do SIWZ. Ewentualne korekty w rozkładach jazdy zgłaszane przez Zamawiającego przy tej samej liczbie kursów nie będą powodowały zmiany kosztów związanych z funkcjonowaniem komunikacji. 5. Zmiany w rozkładach jazdy należy każdorazowo uzgodnić z Zamawiającym. 6. Obsługa linii lokalnej komunikacji publicznej będzie prowadzona autobusami 20-26 osobowymi. 7. Wykonawca zapozna się ze stanem dróg, po których będzie prowadzona lokalna komunikacja publiczna. Opis tras: – Linia L-1 ( kursy, będą odbywać się w dni robocze, soboty, niedziele i święta ): Falenty Janczewice, Lesznowola, Magdalenka, Łazy, Kuleszówka, Władysławów, Wilcza Góra, Bobrowiec, Kolonia Lesznowola , Łoziska, Piaseczno. – Linia L-2 ( kursy, będą odbywać się w dni robocze ): Zamienie, Zgorzała, Nowa Wola, Lesznowola. – Linia L-3 ( kursy, będą odbywać się w dni robocze, soboty, niedziele i święta ): Piaseczno, Stara Iwiczna, Lesznowola, Magdalenka, Łazy, Marysin, Wólka Kosowska , Jabłonowo, Mroków, Garbatka, Jastrzębiec, Wola Mrokowska. – Linia L-4 ( kursy, będą odbywać się w dni robocze ): Lesznowola, Nowa Wola, Nowa Iwiczna, Piaseczno. – Linia L-5 ( kursy, będą odbywać się w soboty, niedziele i święta ): Lesznowola, Nowa Wola, Nowa Iwiczna.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.22.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; – koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem, Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualną licencję zezwalającą na przewóz osób środkiem transportu, – aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; – wykonują lub wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga wskazania wyłącznie zamówień zrealizowanych jako główny Wykonawca. – wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. – dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (potwierdzone kserokopie dokumentów uprawniających do przewozu osób na podstawie ustawy o ruchu drogowym) 3/ dysponują potencjałem technicznym; – wykazu pojazdów, którymi realizowane będzie zamówienie wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie pojazdów do ruchu (uwierzytelnione kserokopie dowodów rejestracyjnych lub zaświadczeń z przeglądu technicznego) Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca posiada do przewozu ludzi 20 -26 osobowe autobusy. Obsługa linii lokalnej komunikacji publicznej będzie prowadzona wyłącznie 20 – 26 osobowymi autobusami. 4/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; – polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2006r., Nr 164, poz. 1163, z późn. zm.). 6/ Zamawiający wymaga aby cena biletów nie przekroczyła poniższych cen: 2 zł. – bilet jednorazowy normalny, 1 zł. – bilet jednorazowy ulgowy, – za przejazd na terenie Gminy, a także do Bobrowca, Piaseczna czyli miejsc przesiadek, oraz Wykonawca wprowadzi bilety miesięczne na zasadach obowiązujących w komunikacji publicznej. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale 4 pkt. II SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz OFERTA wg. druku załączonego w Rozdziale 1 SIWZ. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych – stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem, Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualną licencję zezwalającą na przewóz osób środkiem transportu, 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonywanej lub wykonanej usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że ta usługa została wykonana należycie – stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający wymaga wskazania wyłącznie zamówień zrealizowanych jako główny Wykonawca. 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności – stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (potwierdzone kserokopie dokumentów uprawniających do przewozu osób na podstawie ustawy o ruchu drogowym). 8. Wykaz pojazdów, którymi realizowane będzie zamówienie wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie pojazdów do ruchu (uwierzytelnione kserokopie dowodów rejestracyjnych lub zaświadczeń z przeglądu technicznego). Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca posiada do przewozu ludzi 20 -26 osobowe autobusy. Obsługa linii lokalnej komunikacji publicznej będzie prowadzona wyłącznie 20 – 26 osobowymi autobusami – stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10. Zaakceptowany wzór umowy – stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 11. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące cen biletów – stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ 12. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnieni do reprezentowania oferenta. 13. Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie np. jako Konsorcjum. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesznowola.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, pokój nr 110 (na I piętrze)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, Kancelaria (na parterze)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

SIWZ.doc
Linie_autobusowe_na_planie_Gminy_Lesznowola.jpg
Rozklady_jazdy_autobusow_dla_Linii_L-1__L-2__L-3__L-4_i_L-5.xls

Podmiot udostępniający: Gmina Lesznowola
Informację wytworzył: Tomasz Dziubak-Wysokiński
Informację wprowadził: Grzegorz Krakowski
Data wytworzenia:
Data publikacji: 17 września 2007
Data ostatniej zmiany: 17 września 2007

Skip to content