OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie, tel. 022 7579340 do42 wew. 113, fax 022 7579270.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.waw.pl
• Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.lesznowola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowy przedszkola wraz z zapleczem sportowym w miejscowości Lesznowola.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi opracowanie projektu budowy przedszkola wraz z zapleczem sportowym w miejscowości Lesznowola wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót w następujących branżach: 1) architektonicznej ( łącznie z projektem windy), 2) konstrukcyjnej, 3) instalacji wodno – kanalizacyjnej, 4) instalacji centralnego ogrzewania, 5) instalacji wentylacyjnej, 6) instalacji elektrycznej, 7) instalacji gazowej, 8) instalacji teletechnicznej, 9) instalacji alarmowej p. poż, 10) inne niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, wraz z uzgodnieniami i opiniami wymaganymi odrębnymi przepisami ( np.: rzeczoznawca ds. sanit – higien., BHP, p.poż ). W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy: a) zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej m.in. aktualizację map w skali 1:1 000 do celów projektowych wraz z aktualizacją pomiaru wysokościowego w wersji papierowej i elektronicznej tj. na płycie CD ( 2 egz ) , b) zaopiniowania i uzgodnienia projektu z właściwymi instytucjami, uzyskania opinii, decyzji i pozwoleń właściwych dla niniejszego zamówienia oraz uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę, c) zdobycia we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia oraz wykonania dodatkowych opracowań ponad wymagane w pkt. d) – jeżeli będą one wymagane przez instytucje uzgadniające, d) wykonania dokumentacji projektowej wykonawczej w 6 egzemplarzach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w 2 egz., kosztorysu ślepego i kosztorysu inwestorskiego w 2 egz., e) całość dokumentacji wymienionej w pkt d) zostanie przekazana Zamawiającemu w wersji elektronicznej z zastosowaniem płyt CD., f) Wykonawca dokumentacji technicznej dokona każdorazowo aktualizacji kosztorysów inwestorskich na pisemny wniosek Zamawiającego w przypadku utraty ich ważności.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 180.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; warunek: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że wykonał min. 1 zamówienie polegające na opracowaniu projektu budowy, rozbudowy lub przebudowy budynku o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1000 m 2 w okresie 3 ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. Zamawiający wymaga wskazania wyłącznie zamówień zrealizowanych jako główny wykonawca. W załączeniu należy zamieścić dokumenty (opinie, referencje) od poprzednich zamawiających, potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie. 3. Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia; 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; warunek: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje projektantem posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach: architektonicznej, konstrukcyjnej, instalacji sanitarnych, gazowych, i wentylacji mechanicznej, instalacji elektrycznej oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Uprawnienia projektanta w specjalnościach wyżej wymienionych oraz zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego należy obowiązkowo dołączyć do oferty. 5.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tj. z 2006r. Dz. U. Nr 163, poz. 1164 z późn. zm.). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale 4 pkt. II niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz Oferta (wg. druku załączonego w Rozdziale 1 SIWZ). 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych – na załączniku nr 1. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Przedmiotowy dokument nie może być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Uprawnienia ( dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe ) projektanta upoważniający do projektowania w specjalnościach: architektonicznej, konstrukcyjnej, instalacji sanitarnych, gazowych i wentylacji mechanicznej, instalacji elektrycznej. 5.Zaświadczenie o wpisie na listę właściwego samorządu zawodowego dla wskazanego Projektanta. Przedmiotowy dokument musi być aktualny na dzień składania ofert. 6.Wykaz zrealizowanych zamówień – na załączniku nr 3 do SIWZ wraz z dokumentami ( opiniami, referencjami ) od poprzednich Zamawiających potwierdzającymi należyte wykonanie wykazanych zamówień. warunek: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że wykonał min. 1 zamówienie polegające na opracowaniu projektu budowy, rozbudowy lub przebudowy budynku o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1000 m 2 w okresie 3 ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. Zamawiający wymaga wskazania wyłącznie zamówień zrealizowanych jako główny wykonawca. W załączeniu należy zamieścić dokumenty (opinie, referencje) od poprzednich zamawiających, potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie. 7. Wypełniony formularz cenowy – stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 8. Zaakceptowany wzór umowy – stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 9. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnieni do reprezentowania oferenta. 10. Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie np. jako Konsorcjum. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesznowola.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lesznowola ul.Gminnej Rady Narodowej 60 05 – 506 Lesznowola ( pokój 110).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Lesznowola ul. Gminnej Rady Narodowej 60 05 – 506 Lesznowola ( kancelaria Urzędu – parter ).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

SIWZ_-Projekt_budowy_przedszkola_wraz_z_zapleczem_sportowym_w_LESZNOWOLI.doc
koncepcja_architektoniczna_przedszkola.pdf

Podmiot udostępniający: Gmina Lesznowola
Informację wytworzył: Anna Kołakowska
Informację wprowadził: Grzegorz Krakowski
Data wytworzenia:
Data publikacji: 24 września 2007
Data ostatniej zmiany: 24 września 2007

Skip to content