OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie, tel. 022 7579340 do42 wew. 113, fax 022 7579270.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zatoki przystankowej przy ul. Granicznej w Magdalence.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym na Budowę zatoki przystankowej przy ul. Granicznej w Magdalenece jest między innymi: – wykonanie górnej warstwy podbudowy z chudego betonu grub. 15 cm – 114 m2, -wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej grub. 6 cm, szarej układane na podsypce z piasku grub. 3cm, spoiny wypełnione piaskiem – 300 m2, -ustawienie krawężników betonowych wystających o wymiarach 20 x30x100 cm – 151 m, -ułożenie obrzeży betonowych 8×30 cm- 146 m, -wykonanie nawierzchni z kostki betonowej kolorowej grubości 8 cm, układane na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem – 15 m2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.20-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; warunek: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że wykonał min. 1 zamówienie polegające na budowie: drogi, ulicy, ciągu pieszo – jezdnego, parkingu, zatoki autobusowej w okresie 3 ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. Zamawiający wymaga wskazania wyłącznie zamówień zrealizowanych jako główny wykonawca. W załączeniu należy zamieścić dokumenty ( opinie, referencje ) od poprzednich zamawiających potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie. 3/ dysponują potencjałem technicznym; 4/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Wykonawca musi wykazać, że dysponuje kierownikiem robót posiadającym uprawnienia wymagane przepisami ustawy – Prawo budowlane w specjalności drogowej oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale 4 pkt. II niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz Oferta (wg. druku załączonego w Rozdziale 1 SIWZ). 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych – na załączniku nr 1. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz kierownictwa robót przewidzianego do wykonania przedmiotowego zamówienia – na załączniku nr 2. warunek: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje kierownikiem robót posiadającym uprawnienia wymagane przepisami ustawy – Prawo budowlane w specjalności drogowej oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Wykaz wykonanych zamówień tzn. rozpoczętych i zakończonych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o charakterze i złożoności odpowiadającej robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia – na załączniku nr 3 z podaniem rodzaju zamówienia, zakresu, wartości, okresu realizacji oraz nazw, adresów poprzednich zamawiających lub zleceniodawców wraz z dokumentami (opiniami, referencjami) od poprzednich Zamawiających stwierdzającymi należyte wykonanie wykazanych zamówień. warunek: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że wykonał min. 1 zamówienie polegające na budowie: drogi, ulicy, ciągu pieszo – jezdnego, parkingu, zatoki autobusowej w okresie 3 ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. Zamawiający wymaga wskazania wyłącznie zamówień zrealizowanych jako główny wykonawca. W załączeniu należy zamieścić dokumenty ( opinie, referencje ) od poprzednich zamawiających potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie. Z informacji zawartych w załączniku nr 3 lub referencji musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca wykonał roboty, których udokumentowania wymaga Zamawiający. 6. Zaakceptowany wzór umowy – stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Kosztorys ofertowy – sporządzony na podstawie Przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 8. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnieni do reprezentowania oferenta. 9. Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie np. jako Konsorcjum. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesznowola.waw. pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lesznowola ul. Gminnej Rady Narodowej 60 05 – 506 Lesznowola pokój 110 Cena SIWZ – 61,00 PLN ( brutto).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Lesznowola ul. Gminnej Rady Narodowej 60 05 – 506 Lesznowola kancelaria Urzędu – parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

sIWZ_-_Budowa_zatoki_przystankowej_przy_ul._Granicznwej_w_Magdalence.doc
Jaron.doc
zatoka_autobusowa_ulica_sloneczna-pomniejeszone.pdf

Podmiot udostępniający: Gmina Lesznowola
Informację wytworzył: Anna Kołakowska
Informację wprowadził: Grzegorz Krakowski
Data wytworzenia:
Data publikacji: 14 marca 2008
Data ostatniej zmiany: 14 marca 2008

Skip to content