OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Lesznowola: Oznakowanie poziome i pionowe dróg gminnych na terenie Gminy Lesznowola w roku 2008

Numer ogłoszenia: 78083 – 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie, tel. 022 7579340 do42 wew. 113, fax 022 7579270.

• Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oznakowanie poziome i pionowe dróg gminnych na terenie Gminy Lesznowola w roku 2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:
I. Oznakowanie pionowe wraz z montażem przy zastosowaniu znaków małych 1-szej generacji:
a). Znaki kategorii A;
b). Znaki kategorii D;
c). Znaki kategorii B i C;
d). Tablice U3d i U3c;
e). Tablice U9a i U9b;
f). Balustrady U11a;
g). Bariery ochronne stalowe SP-09/1;
h). Bariery ochronne stalowe SP-09/4;
i). Słupki ocynkowane ogniowo o długości 3,5 m;
j). Lustra akrylowe okrągłe fi 600 mm.

II. Naprawa i konserwacja uszkodzonych znaków pionowych:
a). Prostowanie pochylonych słupków i regulacja tarcz znaków;
b). Mycie tarcz znaków (np. graffiti).

III. Oznakowanie poziome przy użyciu farby odblaskowej chlorokauczukowej:
a). Oznakowanie progów zwalniających wykonanych z kostki betonowej;
b). Oznakowanie nawierzchni asfaltowej;
c). Oznakowanie przejść dla pieszych.

Zakres zamówienia obejmuje wykonanie w/w czynności na drogach gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Lesznowola. Przewidywany zakres oznakowania pionowego i poziomego stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ (Zamawiający zastrzega, że zakres prac wyszczególniony w przedmiotowym załączniku może ulec zmianie i jest to uzależnione od zaistniałych potrzeb w czasie trwania umowy).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.23.32.90-8, 45.23.32.80-5, 45.23.32.21-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia;
warunek:
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia oraz o wartości brutto co najmniej 150 000,00 zł. (słownie zł:. sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Wymagane jest przedstawienie dokumentów (opinii, referencji) potwierdzających należyte wykonanie wykazanych zamówień.
3/ dysponują potencjałem technicznym;
4/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
5/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
6/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24
ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655).

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale 4 pkt. II SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz OFERTA według druku załączonego w Rozdziale 1 SIWZ.
2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych – na załączniku nr 1 do SIWZ.
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Wykaz wykonanych zamówień sporządzony na formularzy lub według formularza stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dokumenty (opinie, referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.

Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej
1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia oraz o wartości brutto co najmniej 150 000,00 zł. (słownie zł:. sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Wymagane jest przedstawienie dokumentów (opinii, referencji) potwierdzających należyte wykonanie wykazanych zamówień.

Z informacji zamieszczonych w załączniku nr 2 lub z treści załączonych opinii, czy też referencji musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania wymagane przez Zamawiającego zamówienia.

5. Zaakceptowany wzór umowy – stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
6. Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np.: jako Konsorcjum).
Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy.
7. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy.
Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich dokumentach rejestrowych i nie są uprawnieni do reprezentowania wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesznowola.eobip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, pok. nr 110, Cena: 12.20 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, Kancelaria..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Wójt
Maria Jolanta Batycka – Wąsik

Specyfikacja_Techniczna_Wykonania_i_Odbiou_Robot.pdf
SIWZ.doc

Podmiot udostępniający: Gmina Lesznowola
Informację wytworzył: Tomasz Dziubak-Wysokiński
Informację wprowadził: Jolanta Czyżewska
Data wytworzenia:
Data publikacji: 18 kwietnia 2008
Data ostatniej zmiany: 18 kwietnia 2008

Skip to content