SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie, tel. 022 7579340 do42 wew. 113, fax 022 7579270.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń usługowych na przedszkole na parterze budynku w miejscowości Zamienie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie między innymi: -pomieszczeń przeznaczonych dla dzieci – 416,90 m2, -pomieszczeń kuchni i zaplecza – 95,30 m2, -powierzchni biurowej – 18,10 m2, -powierzchni pomocniczej – 49,74 m2. Ponadto w zakres zamówienia wchodzi wykonanie: instalacji wod – kan, wentylacji, instalacji elektrycznych, instalacji centralnego ogrzewania i instalacji ciepła technologicznego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.44.21.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1). posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2). nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r., Nr 223 poz. 1655z późn. zm.). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 3). posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a). wskaże do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: kierownictwo robót: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje kierownictwem robót posiadającym uprawnienia w następujących specjalnościach: konstrukcyjno – budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji wodno – kanalizacyjnej, wentylacji, instalacji elektrycznych oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Wykaz kierownictwa robót przewidzianego do wykonania zamówienia sporządzony na formularzu lub według formularza stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. b) Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie polegające na budowie, rozbudowie, przebudowie lub modernizacji obiektu użyteczności publicznej o wartości brutto nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł (słownie zł: jeden milion złotych ). Wymagane jest także przedstawienie dokumentów (opinii, referencji) potwierdzających należyte wykonanie wykazanych zamówień. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców (np. Konsorcjum) o udzielenie niniejszego zamówienia wymagane doświadczenie musi posiadać co najmniej jeden członek Konsorcjum. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony na formularzu lub według formularza stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty (opinie, referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Z informacji zamieszczonych w załączniku nr 3 lub z treści załączonych opinii czy też referencji musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat wymagane przez Zamawiającego zamówienia (roboty budowlane). 4). znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnego warunku. 5). złożyć Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz Oferta (wg. druku załączonego w Rozdziale 1 SIWZ). 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych – na załączniku nr 1. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz kierownictwa robót przewidzianego do wykonania przedmiotowego zamówienia – na załączniku nr 2. warunek: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje kierownictwem robót posiadającym uprawnienia w następujących specjalnościach: konstrukcyjno – budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji wodno – kanalizacyjnej, wentylacji, instalacji elektrycznych oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Wykaz wykonanych zamówień tzn. rozpoczętych i zakończonych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o charakterze i złożoności odpowiadającej robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia – na załączniku nr 3 z podaniem rodzaju zamówienia, zakresu, wartości, okresu realizacji oraz nazw, adresów poprzednich zamawiających lub zleceniodawców wraz z dokumentami (opiniami, referencjami) od poprzednich Zamawiających stwierdzającymi należyte wykonanie wykazanych zamówień. warunek: Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie polegające na budowie, rozbudowie, przebudowie lub modernizacji obiektu użyteczności publicznej o wartości brutto nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł (słownie zł: jeden milion złotych ). Wymagane jest także przedstawienie dokumentów (opinii, referencji) potwierdzających należyte wykonanie wykazanych zamówień. Z informacji zawartych w załączniku nr 3 lub referencji musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca wykonał roboty, których udokumentowania wymaga Zamawiający. 6. Zaakceptowany wzór umowy – stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Kosztorys ofertowy – sporządzony na podstawie Przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 8. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnieni do reprezentowania oferenta. 9. Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie np. jako Konsorcjum. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesznowola.waw. pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lesznowola ul. Gminnej Rady Narodowej 60 05 – 505 Lesznowola pok. 110 cena za SIWZ – 732, 00 PLN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Lesznowola ul. Gminnej Rady Narodowej 60 05-506 Lesznowola kancelaria Urzędu – parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
przedmiar_robot.pdfSIWZ_-_adaptacja_pomieszczen_na_przedszkole_w_budynku_w_Zamieniu.docSPEC_TECH_Przedszkole.pdfprzedszkole_GOTOWY_Model_(1).pdfCO_CT_-_Przedszkole_-_Zamienie_-_str._tyt._spec..pdfPrzedszkoleZamienie_Specyfikacja.pdfspecyfikacja_wod-kan.pdfprojekt1.pdfPrzedszkole_Lesznowola_PRD.pdfProjekt_budowlany-zaplecze_przedszkola.pdfCO_CT_-_Przedszkole_-_Zamienie_-_spec._tech..pdfPrzedmiarRobot.pdfWod-kan_-_Przedszkole_-_Lesznow_-_PRZEDMIAR.pdfspecyfikacje.pdfZAMIENIE_opis_24.01.2008___1_.pdfCO_CT_-_Przedszkole_-_Zamienie_-OF.pdfOCE-CS6201179.pdf