OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lesznowola , ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie, tel. 022 7579340 do42 wew. 113, faks 022 7579270.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ul. Końcowej w miejscowości Magdalenka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest w szczególności: -mechaniczne wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej z piasku, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm – 1340 m2, -wykonanie nawierzchni z kostki betonowej szarej grubość 8 cm na warstwie piasku grubości 3 cm – 1296 m2, -wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm szarej, układane na podsypce z piasku o grubości 3 cm, spoiny wypełnione piaskiem – 464 m2, -ułożenie obrzeży betonowych 8×30 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową – 207 m..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. warunek: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie: drogi, ulicy, ciągu pieszo – jezdnego, chodnika lub parkingu o wartości brutto każdej nie mniejszej niż 300 000,00 zł. ( słownie : trzysta tysięcy złotych ). Wymagane jest także przedstawienie dokumentów ( opinii, referencji ) potwierdzających należyte wykonanie wykazanych zamówień. 3/ dysponują potencjałem technicznym; 4/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; warunek: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje kierownictwem robót, które posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Uprawnienia kierownika robót i zaświadczenia o wpisie na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa obowiązkowo należy dołączyć do oferty. 5/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. ). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale 4 pkt. II niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz OFERTA według druku załączonego w Rozdziale 1 SIWZ. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych – na załączniku nr 1. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz kierownictwa robót przewidzianego do wykonania przedmiotowego zamówienia – na załączniku nr 2. warunek: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje kierownictwem robót, które posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Uprawnienia kierownika robót i zaświadczenia o wpisie na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa obowiązkowo należy dołączyć do oferty. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony na formularzy lub według formularza stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty (opinie, referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. warunek: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie: drogi, ulicy, ciągu pieszo – jezdnego, chodnika lub parkingu o wartości brutto każdej nie mniejszej niż 300 000,00 zł. ( słownie : trzysta tysięcy złotych ). Wymagane jest także przedstawienie dokumentów ( opinii, referencji ) potwierdzających należyte wykonanie wykazanych zamówień. Z informacji zamieszczonych w załączniku nr 3 lub z treści załączonych opinii lub referencji musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania wymagane przez Zamawiającego zamówienia (roboty budowlane). 6. Zaakceptowany wzór umowy – stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Kosztorys ofertowy. 8. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnieni do reprezentowania oferenta. 9. Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie np. jako Konsorcjum. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

• 1 – Cena – 80
• 2 – termin realizacji zamówienia – 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesznowola.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lesznowola ul. Gminnej Rady Narodowej 60 05 – 506 Lesznowola pok. 110 Cena SIWZ – 48,80 PLN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Lesznowola ul. Gminnej Rady Narodowej 60 05-506 Lesznowola Kancelaria Urzędu – parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Przedmiar_robot_-_ul._Koncowa_w_Magdalence.pdf
SIWZ_-_Budowa_ul._Koncowej_w_miejscowosci_Magdalenka.doc
Specyfikacje_techniczne_wykonania_i_odbioru_robot_budowlanych.rar
Projekt_budowy_ulicy_Koncowej.pdf

Podmiot udostępniający: Gmina Lesznowola
Informację wytworzył: Anna Kołakowska
Informację wprowadził: Grzegorz Krakowski
Data wytworzenia:
Data publikacji: 30 października 2008
Data ostatniej zmiany: 30 października 2008

Skip to content