OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Lesznowola: Opracowanie projektu budowy świetlicy wiejskiej w Zgorzale.
Numer ogłoszenia: 11428 – 2009; data zamieszczenia: 29.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lesznowola , ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie, tel. 022 7579340 do42 wew. 113, faks 022 7579270.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektu budowy świetlicy wiejskiej w Zgorzale.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie: Projektu technicznego budowy świetlicy wiejskiej w miejscowości Zgorzała wraz z opiniami i uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę, wraz ze specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, w następujących branżach: 1) architektonicznej (łącznie z projektem windy), 2) konstrukcyjnej, 3) instalacji wodno – kanalizacyjnej, 4) instalacji centralnego ogrzewania, 5) instalacji wentylacyjnej, 6) instalacji elektrycznej, 7) instalacji gazowej, 8) instalacji teletechnicznej, 9) instalacji alarmowej p.poż. 10) inne niezbędne do realizacji przedmiotowego zamówienia wraz z uzgodnieniami i opiniami wymaganymi odrębnymi przepisami (np. rzeczoznawca ds. higieniczno – sanitarnych, BHP, p.poż.). 2. W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy: a) zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej m.in.: aktualizację map w skali 1:1000 do celów projektowych wraz z aktualizacją pomiaru wysokościowego w wersji papierowej i elektronicznej tj. na płycie CD, b) zaopiniowania i uzgodnienia projektu z właściwymi organami, instytucjami, uzyskania opinii, decyzji i pozwoleń właściwych dla niniejszego zamówienia, c) uzyskania we właściwym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia oraz wykonania dodatkowych opracowań ponad wymagane w ppkt. d) (jeżeli będą one wymagane przez instytucje uzgadniające), d) wykonania dokumentacji projektowej w 6 egzemplarzach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w 2 egzemplarzach, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego w 2 egzemplarzach. e) całość dokumentacji wymienionej w ppkt. d) zostanie przekazana Zamawiającemu w wersji elektronicznej z zastosowaniem płyt CD w formacie pdf. w formie dokładnie odzwierciedlającej dokumentację papierową, f) uzyskania w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę obiektu, 3. W przypadku utraty ważności kosztorysów inwestorskich Wykonawca zobowiązany będzie do ich aktualizacji na pisemny wniosek Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.20.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 360.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1). posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2). nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r., Nr 223 poz. 1655 ze zm.). 3). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a). wskaże do wykonania niniejszego zamówienia projektantów wraz z informacjami na temat kwalifikacji niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nie czynności: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował projektantami posiadającymi uprawnienia w następujących specjalnościach: 1) architektonicznej, 2) konstrukcyjnej, 3) instalacji wodno – kanalizacyjnych, 4) instalacji gazowych, 5) instalacji wentylacji mechanicznej, 6) instalacji elektrycznej. Wykonawca musi przedstawić w ofercie dla wykazanych projektantów uprawnienia budowlane oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców (np.: Konsorcjum) o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie łączny potencjał kadrowy. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia sporządzony na formularzu lub według formularza stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Uwaga: W przypadku wskazania przez Wykonawcę na załączniku nr 2 osób, którymi będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z ofertą należy złożyć: – pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. b) Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie polegające na opracowaniu projektu budowy, rozbudowy lub przebudowy budynku o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 800 m2. Wymagane jest także przedstawienie dokumentów (opinii, referencji) potwierdzających należyte wykonanie wykazanych zamówień. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców (np.: Konsorcjum) o udzielenie niniejszego zamówienia wymagane doświadczenie musi posiadać co najmniej jeden członek Konsorcjum. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Wykaz wykonanych prac projektowych sporządzony na formularzy lub według formularza stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty (opinie, referencje) potwierdzające, że prace projektowe zostały wykonane należycie. Z informacji zamieszczonych w załączniku nr 3 lub z treści załączonych opinii czy też referencji musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat wymagane przez Zamawiającego zamówienia (prace projektowe). 4). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 5). złożą Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiazani są złożyć wraz z ofertą: 1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie wymaganych warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzające nie podleganie wykluczeniu z postępowania – wyszczególnione w Rozdziale 2 pkt. IV SIWZ. 2. Wypełniony formularz OFERTA według formularza – załączonego w Rozdziale 1 SIWZ. 3. Formularz cenowy – na załączniku nr 4 do SIWZ. 4. Zaakceptowany wzór umowy – stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np.: jako Konsorcjum). Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy. 6. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich dokumentach rejestrowych i nie są uprawnieni do reprezentowania wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesznowola.eobip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, pok. nr 9..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, Kancelaria..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Z up. Wójta
Z-ca Wójta Marek Ruszkowski

odpowiedz_na_zapytania_ofertowe_nr_1_z_dnia_03.02.2009r..doc
SIWZ.doc
Zalacznik_nr_6_do_SIWZ_-_Mapa_orientacyjna.pdf
Zalaczniki_do_zapytania_ofertowego_z_dnia_03.02.2009r..pdf
informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.doc
Zalacznik_nr_6_do_SIWZ_-_Koncepcja_Architektoniczna.pdf
ogloszenie_o_zamowieniu.doc
ogloszenie_o_zawarciu_umowy_-_Opracowanie_projektu_budowy_swietlicy_wiejskiej_w_Zgorzale.doc

Podmiot udostępniający: Gmina Lesznowola
Informację wytworzył: Tomasz Dziubak Wysokiński
Informację wprowadził: Grzegorz Krakowski
Data wytworzenia:
Data publikacji: 29 stycznia 2009
Data ostatniej zmiany: 29 stycznia 2009

Skip to content