OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Lesznowola: Wykonanie projektu i budowa ul. Kwiatowej z odwodnieniem w Mysiadle
Numer ogłoszenia: 74155 – 2009; data zamieszczenia: 12.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lesznowola , ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie, tel. 022 7579340 do42 wew. 113, faks 022 7579270.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektu i budowa ul. Kwiatowej z odwodnieniem w Mysiadle.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa ulicy Kwiatowej z odwodnieniem w Mysiadle. Zadanie obejmuje zarówno roboty budowlane, jak i opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej umożliwiającej uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. 2. W ramach zagospodarowania pasa drogowego ulicy oczekuje się wykonania jezdni o szerokości 6,0 m, zjazdów na posesje o szerokości 4,0 ÷ 6,0m i chodnika o szerokości 2,0 m. Odwodnienie poprzez system kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem wód po podczyszczeniu do sieci melioracyjnej (kontynuacja sieci kanalizacji deszczowej z ul. Granicznej). Przewiduje się również budowę oświetlenia ulicznego z uwzględnieniem modernizacji zasilania – niezbędna będzie przebudowa stacji transformatorowej. Oferta musi również uwzględniać usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem podziemnym. W pasie drogowym występuje wodociąg i gazociąg z przyłączami do posesji, kolektor kanalizacji sanitarnej i linia telefoniczna i energetyczna. 3. Na przedmiot zamówienia w zakresie dokumentacji budowlano – wykonawczej składa się: a) opracowanie koncepcji zagospodarowania pasa drogowego i założeń technicznych oraz ich akceptacja przez Zamawiającego (w 3 egz.), b) przygotowanie mapy do celów projektowych, c) opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych sieci kanalizacji deszczowej, oświetlenia ulicznego, przebudowy stacji transformatorowej oraz pasa drogi z chodnikami, zjazdami na posesje i wlotami w sąsiednie ulice wraz z projektem organizacji ruchu. d) opracowania wymaganych branżowych projektów usunięcia ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem wraz z uzyskaniem akceptacji dysponentów tych urządzeń, e) projekt budowlany wielobranżowy wymaga sprawdzenia przez osoby o odpowiednich uprawnieniach, f) wykonanie badań geologiczno – inżynierskich w zakresie niezbędnym do prawidłowego zaprojektowania, a następnie realizacji nowego obiektu, g) uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji, h) wykonanie operatu i uzyskania pozwolenia wodno – prawnego, i) opracowanie raportu oddziaływania na środowisko, jeżeli zajdzie taka potrzeba, j) sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, k) pozyskanie warunków technicznych z przedsiębiorstw branżowych oraz niezbędnych opinii i uzgodnień do uzyskania decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, l) opracowanie mapy prawnej, m) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych -dla każdej branży zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicz-nych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072). 4. Wykonawca zobowiązany jest na wysokości działek nr ew. 74, 75 przy ul. Kwiatowej w obrębie Mysiadło uwzględnić rozwiązania projektowe obsługi komunikacyjnej planowanego Centrum Edukacji i Sportu w Mysiadle. 5. Wykonawca zobowiązany jest wykonać dokumentację projektową zgodnie z ustawą z dnia 25 lipca 2008r. o zmianie ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 154, poz. 958). 6. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać dla Zamawiającego decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej tj. na budowę ulicy Kwiatowej w Mysiadle. 7. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację w następujących ilościach egzemplarzy: a) Projekt budowlany dla sieci kanalizacji deszczowej – 6 egz. b) Projekt wykonawczy dla sieci kanalizacji deszczowej – 6 egz. c) Projekt budowlany dla oświetlenia ulicznego – 6 egz. d) Projekt wykonawczy dla oświetlenia ulicznego – 6 egz. e) Projekt budowlany pasa drogowego wraz z chodnikami i zjazdami – 6 egz. f) Projekt wykonawczy pasa drogowego wraz z chodnikami i zjazdami – 6 egz. g) Informacja bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – 6 egz. h) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – 4 egz. i) Raport oddziaływania inwestycji na środowisko (jeżeli zajdzie potrzeba) – 4 egz. j) Dokumentacja geologiczno – inżynierska – 4 egz. k) Projekt stałej organizacji ruchu i organizacji ruchu na czas budowy – 4 egz. 8. Przekazywana dokumentacja projektowa będzie wzajemnie skoordynowana technicznie i kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Posiadać będzie oświadczenie Wykonawcy, podpisane przez projektantów odpowiedzialnych za spełnienie tych wymagań. 9. Dokumentacja projektowa będąca przedmiotem zamówienia musi odpowiadać m. in.: – ustawie z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2003r., Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.), – Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003r., Nr 120 poz. 1133). 10. Wykonawca zobowiązuje się przenieść na zamawiającego wszelkie prawa autorskie do dokumentacji projektowej (bez dodatkowego wynagrodzenia). Wykonawca najpóźniej w dniu odbioru dokumentacji złoży zamawiającemu na piśmie oświadczenie o przekazaniu na jego rzecz praw autorskich do wykonanej dokumentacji projektowej. 11. Na przedmiot umowy w zakresie robót budowlanych składają się roboty wynikające z opracowanej dokumentacji projektowej, w szczególności polegające na: wykonaniu sieci kanalizacji deszczowej, oświetlenia, przebudowy stacji transformatorowej, budowy pasa drogowego, zjazdów na posesje, chodników, wlotów w sąsiednie ulice , usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem podziemnym. 12.Wykonawca może zlecić część robót do wykonania podwykonawcom. Wykonanie robót przez podwykonawców nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności i zobowiązań wynikających z warunków wykonania zamówienia. Wykonawca, zlecając roboty podwykonawcom, zobowiązany jest do bezwzględnego przestrzegania przepisów wynikających z art. 647¹ Kodeksu Cywilnego. 13. Zamówienie należy zrealizować w nieprzekraczalnym terminie: a). dokumentacja projektowa budowlano – wykonawcza w zakresie umożliwiającym uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej: do dnia 15 grudnia 2009r. b). roboty budowlane: 400 dni od daty zawarcia umowy z Wykonawcą..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4, 71.33.20.00-4, 45.23.31.20-6, 45.23.14.00-9, 45.23.22.10-7, 45.23.22.20-0, 45.23.22.21-7, 45.23.24.10-9, 45.23.24.11-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 400.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1). posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2). nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r., Nr 223 poz. 1655 ze zm.). 3). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a). wskaże do wykonania niniejszego zamówienia projektantów i kierownictwo robót wraz z informacjami na temat kwalifikacji niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nie czynności: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował projektantami posiadającymi uprawnienia w następujących specjalnościach: 1) drogowej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych. Wykonawca musi przedstawić w ofercie dla wykazanych projektantów uprawnienia budowlane oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje kierownictwem robót posiadającym uprawnienia w następujących specjalnościach: 1) drogowej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, Wykonawca musi przedstawić w ofercie dla wykazanego kierownictwa robót uprawnienia budowlane oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Uwaga: W przypadku wskazania przez Wykonawcę na załączniku nr 2 osób, którymi będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z ofertą należy złożyć: – pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców (np.: Konsorcjum) o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie łączny potencjał kadrowy. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia sporządzony na formularzu lub według formularza stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. b). Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę (zamówienie) polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej na realizację inwestycji drogowej takiej jak budowa: drogi, ulicy, ciągu pieszo – jezdnego, chodnika lub parkingu. Wymagane jest także przedstawienie dokumentów (opinii, referencji) potwierdzających należyte wykonanie wykazanych zamówień. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców (np.: Konsorcjum) o udzielenie niniejszego zamówienia oceniane będzie łączne doświadczenie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Wykaz wykonanych prac projektowych sporządzony na formularzu lub według formularza stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz dokumenty (opinie, referencje) potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie. Z informacji zamieszczonych w załączniku nr 3 lub z treści załączonych opinii czy też referencji musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat wymagane przez Zamawiającego zamówienia (prace projektowe). c). Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane (zamówienia) polegające na: budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie: drogi, ulicy, ciągu pieszo – jezdnego, chodnika lub parkingu o wartości brutto każdej nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł. (słownie: dwa miliony złotych 0/100). Wymagane jest także przedstawienie dokumentów (opinii, referencji) potwierdzających należyte wykonanie wykazanych zamówień. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców (np.: Konsorcjum) o udzielenie niniejszego zamówienia oceniane będzie łączne doświadczenie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony na formularzy lub według formularza stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ oraz dokumenty (opinie, referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Z informacji zamieszczonych w załączniku nr 4 lub z treści załączonych opinii czy też referencji musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat wymagane przez Zamawiającego zamówienia (roboty budowlane). 4). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 5). złożą Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich). Uwaga: W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną, należy złożyć dokumenty wymienione w punkcie 1.1).a). i 5). dotyczące każdego ze wspólników spółki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie wymaganych warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzające nie podleganie wykluczeniu z postępowania – wyszczególnione w Rozdziale 2 pkt. IV SIWZ. 2. Wypełniony formularz OFERTA według formularza – załączonego w Rozdziale 1 SIWZ. 3. Zaakceptowany wzór umowy – stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu lub kopia potwierdzona notarialnie) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np.: jako Konsorcjum). Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy. 5. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich dokumentach rejestrowych i nie są uprawnieni do reprezentowania wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesznowola.eobip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, pok. nr 9 (SIWZ nieodpłatna).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Z up. Wójta
Z-ca Wójta Marek Ruszkowski

_____ogloszenie_o_zawarciu_umowy.doc
SIWZ.doc
informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.doc
Program_funkcjonalno_-_uzytkowy.pdf
Oswiadczenie_o_prawie_do_dysponowania_nieruchomoscia_na_cele_budowlane.jpg
Bez_nazwy1.pdf

Podmiot udostępniający: Gmina Lesznowola
Informację wytworzył: Tomasz Dziubak-Wysokiński
Informację wprowadził: Grzegorz Krakowski
Data wytworzenia:
Data publikacji: 12 maja 2009
Data ostatniej zmiany: 12 maja 2009

Skip to content