Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym – roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie, tel. 022 7579340 do42 wew. 113, fax 022 7579270.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku magazynowego dla GZGK przy SUW ul. Poprzeczna w Lesznowoli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku magazynowego w konstrukcji stalowej, ramowej o następującej charakterystyce: – układ geometryczny ram o rozstawie osiowym 6,00 x 12,00 m i wysokości 5,00 m; – ściany osłonowe płytowe warstwowe obornickie styropianowe typu REMO; – przekrycie płyty styropianowe dachowe typu REMO na płatwiach stalowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; warunek: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie polegające na budowie budynku o konstrukcji stalowej. Wymagane jest także przedstawienie dokumentów (opinii, referencji) potwierdzających należyte wykonanie wykazanych zamówień. 3/ dysponują potencjałem technicznym; 4/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; warunek: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje kierownikiem robót, który posiada: 1. Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Uprawnienia kierownika robót w zakresie instalacji elektrycznych oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa obowiązkowo muszą być dołączone do oferty. 2. Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Uprawnienia kierownika robót w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa obowiązkowo muszą być dołączone do oferty. 5/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2006r., Nr 164, poz. 1163, z późn. zm.). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale 4 pkt. II SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz OFERTA wg. druku załączonego w Rozdziale 1 SIWZ. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych – na załączniku nr 1. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej należy przedstawić w ofercie umowę spółki cywilnej. W przypadku wykonawców występujących wspólnie należy przedstawić stosowne pełnomocnictwo zgodnie z pkt. 2.9. 4. Wykaz kierownictwa robót przewidzianego do wykonania przedmiotowego zamówienia – na załączniku nr 2. Wykonawca musi wykazać na załączniku nr 2, że dysponuje kierownikiem robót, który posiada: 1). Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Uprawnienia kierownika robót w zakresie instalacji elektrycznych oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa obowiązkowo muszą być dołączone do oferty. 2). Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Uprawnienia kierownika robót w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa obowiązkowo muszą być dołączone do oferty. 5. Wykaz wykonanych zamówień tzn. rozpoczętych i zakończonych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o charakterze i złożoności odpowiadającej robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia – na załączniku nr 3 z podaniem rodzaju zamówienia, zakresu, wartości, okresu realizacji oraz nazw, adresów poprzednich zamawiających lub zleceniodawców wraz z dokumentami (opiniami, referencjami) od poprzednich Zamawiających stwierdzającymi należyte wykonanie wykazanych zamówień. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie polegające na budowie budynku o konstrukcji stalowej. Wymagane jest także przedstawienie dokumentów (opinii, referencji) potwierdzających należyte wykonanie wykazanych zamówień. Z informacji zawartych w załączniku nr 3 lub referencji musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca wykonał roboty, których udokumentowania wymaga Zamawiający. 6. Zaakceptowany wzór umowy – stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Kosztorys ofertowy. 8. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnieni do reprezentowania oferenta. 9. Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu) dla podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia tj. dla Konsorcjum, w tym także dla Spółki Cywilnej. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesznowola.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, pokój nr 110 (na I piętrze), Cena: 54,90 PLN..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, Kancelaria (na parterze)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
 

szczegolowa_specyfikacja_techniczna_wykonania_i_odbioru_robot_-_branza_budowlana.pdf
przedmiar_robot-branza_budowlana_i_elektryczna.pdf
Projekt_architektoniczno-budowlany1.pdf
Szczegolowa_specyfikacja_techniczna_wykonania_i_odbioru_robot-instalacje_elektryczne.pdf
Projekt_budowlany_instalacji_elektrycznych.pdf
SIWZ.doc

Podmiot udostępniający: Gmina Lesznowola
Informację wytworzył: Tomasz Dziubak-Wysokiński
Informację wprowadził: Grzegorz Krakowski
Data wytworzenia:
Data publikacji: 14 września 2007
Data ostatniej zmiany: 14 września 2007

Skip to content