Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym – roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie, tel. 022 7579340 do42 wew. 113, fax 022 7579270.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i remont oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Lesznowola.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i remont oświetlenia ulicznego na: 1) ul. Żwirowa w Wilczej Górze; 2) ul. Przebiśniegów w Nowej Iwicznej; 3) ul. Przezorna w Koloni Warszawskiej; 4) ulica bez nazwy, boczna od ul. Leśnej (posesje E, F, G) w Jazgarzewszczyźnie; 5) ulica bez nazwy, boczna od ul. Leśnej w Jazgarzewszczyźnie; 6) ulica Leśna w Jazgarzewszczyźnie; 7) przejście dla pieszych przy ul. Urocza/Al. Krakowska w Stefanowie; 8) ul. Okrąg 11 (plac zabaw) w Mysiadle; 9) ul. Okrąg 21 (garaże) w Mysiadle; 10) ulica bez nazwy, boczna od ul. Krótkiej w Warszawiance; 11) ul. Wirażowa (oświetlenie stawu) w Łazach; 12) ul. Kuropatwy w Mysiadle; 13) ul. Krótka w Kolonii Lesznowola; 14) ul. Miła w Mysiadle; 15) ul. Zimowa w Nowej Iwicznej; 16) ul. Przyszłości w Łazach; 17) ul. Sadowa w Stachowie; 18) ulica bez nazwy, boczna od ul. Słonecznej w Starej Iwicznej; 19) ul. Ułanów w Stefanowie; 20) ulica bez nazwy, boczna od ul. Rejonowej w Warszawiance; 21) ul. Zdrowotna w Marysinie; 22) ul. Ogrodowa w Mysiadle; 23) ul. Malinowa w Stefanowie; 24) przystanek autobusowy 02 w Kolonii Warszawskiej; 25) przystanek autobusowy w Jabłonowie; 26) wymiana słupów (kilka lokalizacji na terenie gminy).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; warunek: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie polegające na budowie, remoncie lub modernizacji linii oświetleniowej (kablowej lub napowietrznej). W załączeniu należy zamieścić dokumenty (opinie, referencje) od poprzednich zamawiających potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie. 3/ dysponują potencjałem technicznym; 4/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; warunek: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje kierownikiem robót, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Uprawnienia kierownika robót i zaświadczenie o wpisie na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa obowiązkowo należy dołączyć do oferty. 5/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2006r., Nr 164, poz. 1163, z późn. zm.). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale 4 pkt. II SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz OFERTA wg. druku załączonego w Rozdziale 1 SIWZ. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych – na załączniku nr 1. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz kierownictwa robót przewidzianego do wykonania przedmiotowego zamówienia – na załączniku nr 2. Wykonawca musi wykazać na załączniku nr 2, że dysponuje kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie dla wykazanego kierownika robót uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie na listę właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Wykaz wykonanych zamówień tzn. rozpoczętych i zakończonych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania – na załączniku nr 3 wraz z załączeniem dokumentów (opinii, referencji) od poprzednich Zamawiających stwierdzającymi należyte wykonanie wykazanych zamówień. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie polegające na: budowie, modernizacji lub remoncie linii oświetleniowej (kablowej lub napowietrznej). W załączeniu należy zamieścić dokumenty (opinie, referencje) od poprzednich zamawiających potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie. Z informacji zawartych w załączniku nr 3 lub załączonych dokumentów (opinii, referencji) musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca wykonał zamówienia, których udokumentowania wymaga Zamawiający. 6. Zaakceptowany wzór umowy – stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Kosztorys ofertowy. 8. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnieni do reprezentowania oferenta. 9. Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie np. jako Konsorcjum. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesznowola.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, pokój nr 110 (na I piętrze), cena: 122 PLN..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, Kancelaria (na parterze)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Z up. Wójta

Z-ca Wójta Marek Ruszkowski
 

SIWZ.doc
11_Mysiadlo_ul._Okrag_-_garaze.pdf
05_Lesna_boczna_Jazgarzewszczyzna.pdf
25_malinowa.pdf
07_Urocza_pzejscie_dla_pieszych.pdf
14_Mysiadlo_ul._Kuropatwy.pdf
26_Jablonowo_przystanek_autobusowy.pdf
21_Stefanowo_ul._Ulanow.pdf
12_Warszawianka_bez_nazwy_od_Krotkiej.pdf
24_Mysiadlo_ul._Ogrodowa.pdf
10Mysiadlo_Plac_zabaw__Okrag11.pdf
23_Marysin_Zdrowotna_(1).pdf
13_PGR_Lazy.pdf
17_Nowa_Iwiczna_ul._Zimowa.pdf
19_Stachowo_ul._Sadowa.pdf
22_Warszawianka_bez_nazwy_od_Rejonowej.pdf
20_bez_nazwy_od_slonecznej.pdf
04_Bez_Nazwy_boczna_od_LesnejEFG_Jazgarzewszczyzna.pdf
06_ul._Lesna_Jazgarzewszczyzna.pdf
16_Mysiadlo_ul._Mila.pdf
15_ul._Krotka_Kolonia_Lesznowola.pdf
03_Przezorna.pdf
01ul._Zwirowa_Wilcza_Gora.pdf
slupy
kolonia_warszawska02.pdf
18_lazy_ul._Przyszlosci.pdf
02_ul.Przebisniegow_Nowa_Iwiczna.pdf

Podmiot udostępniający: Gmina Lesznowola
Informację wytworzył: Tomasz Dziubak-Wysokiński
Informację wprowadził: Grzegorz Krakowski
Data wytworzenia:
Data publikacji: 14 września 2007
Data ostatniej zmiany: 14 września 2007

Skip to content