OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Lesznowola: Rozbudowa oczyszczalni KOSÓW do przepustowości 1000 m3/d wraz z przebudową rowu melioracyjnego J w Wólce Kosowskiej
Numer ogłoszenia: 230520 – 2008; data zamieszczenia: 09.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lesznowola , ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie, tel. 022 7579340 do42 wew. 113, fax. 022 7579270.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa oczyszczalni KOSÓW do przepustowości 1000 m3/d wraz z przebudową rowu melioracyjnego J w Wólce Kosowskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa mechaniczno – biologicznej oczyszczalni ścieków typy BIO-PAK polegająca na wybudowaniu reaktora nr 2 wraz z towarzyszącymi instalacjami technologicznymi, dzięki czemu ulegnie zwiększenie przepustowości oczyszczalni z poziomu 500 m3/d do poziomu 1000 m3/d. W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Kompleksową rozbudowę II etapu oczyszczalni ścieków KOSÓW w Wólce Kosowskiej, w Gminie Lesznowola w zakresie robót: a/ budowlanych – obejmujących: – rozbiórkę starych urządzeń technologicznych (dawnych piaskowników, studni, kolidujących z lokalizacją nowego reaktora nr 2, – roboty ziemne związane z wykopami pod obiektem nowego reaktora, – roboty ziemne związane z porządkowaniem rowu melioracyjnego J – odbiornikiem ścieków, – roboty budowlane związane z wykonaniem konstrukcji żelbetowego reaktora, – roboty budowlane związane z montażem stolarki drzwiowej w budynku technologicznym i powiązanych z tym robotami modernizacyjnymi nadproży i fragmentarycznie więźby dachowej, – robót budowlanych związanych z przebudową rowu melioracyjnego J – odbiornika ścieków, -robót drogowych polegających na rozbudowie układu chodników i placu manewrowego na terenie oczyszczalni, – robót związanych z realizacją zewnętrznych sieci sanitarnych i technologicznych, – robót budowlanych związanych z porządkowaniem terenu i nasadzeniami zieleni zimo-zielonej. b/ robót instalacji wewnętrznych sanitarnych, instalacji elektrycznych, wyposażenia niezbędnego do funkcjonowania reaktora i całego obiektu, 2. montaż technologii oczyszczania obejmujący: – instalacje urządzeń wewnętrznych reaktora nr 2 wraz z konstrukcjami pomostów technologicznych i zadaszeniem, – montażu w budynku technologicznym ciągu technologicznego nr II obejmującego między innymi; montaż zespołu dmuchaw, skratek, rurociągów technologicznych, szaf zasilająco-sterujących, – demontażu istniejącej prasy do odwadniania osadu i wymianie jej na tzw. wirówkę, 3. Zakup i montaż agregatu prądotwórczego zapewniającego zasilanie w prąd elektryczny wszystkich urządzeń oczyszczalni w przypadku zaniku zasilania z zewnętrznej sieci energetycznej. 4. Wykonanie wszelkich innych robót, czynności i dokumentów niezbędnych do zrealizowania i uzyskania pozwolenia na użytkowanie inwestycji w tym m.in.: – przygotowanie zaplecza budowy; – zapewnienie bezpieczeństwa dla osób i mienia; – wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej; – wykonanie dokumentacji powykonawczej; – wykonanie innych robót, usług i opłat niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia, – przygotowanie i złożenie w porozumieniu z Zamawiającym kompletnego wniosku o pozwolenie na użytkowanie obiektu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.23.13.00-8, 45.11.21.00-6, 45.25.22.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 300.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 20 000,00 zł, (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 0/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Lesznowoli Nr 82 8022 0000 0000 0257 2000 0017 Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w Kasie u Zamawiającego (siedziba Zamawiającego – na parterze). Do oferty należy dołączyć kopię dokumentu wadialnego potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np.: złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia wskazanego w Rozdziale 5, pkt. I, ppkt. 3 SIWZ. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy ofertę akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów przez wykonawców, zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) upływie terminu związania ofertą, b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, c) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt. b) i c), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1). posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2). nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r., Nr 223 poz. 1655 ze zm.). 3). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a). wskaże do wykonania niniejszego zamówienia kierownictwo robót wraz z informacjami na temat kwalifikacji niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nie czynności: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje kierownictwem robót posiadającym uprawnienia w następujących specjalnościach: – konstrukcyjno – budowlanej (bez ograniczeń), – instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych oraz instalacji wentylacyjnych – (bez ograniczeń), – instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych (bez ograniczeń), – melioracyjnej; Uwaga: kierownictwo robót z uprawnieniami w specjalności melioracyjnej należy wykazać wówczas, gdy wskazane przez wykonawcę kierownictwo robót w specjalności konstrukcyjno – budowlanej nie jest uprawnione na podstawie posiadanych uprawnień do kierowania robotami budowlanymi przy obiektach melioracji wodnych. Wykonawca musi przedstawić w ofercie dla wykazanego kierownictwa robót uprawnienia budowlane oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców (np.: Konsorcjum) o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie łączny potencjał kadrowy. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Wykaz kierownictwa robót przewidzianego do wykonania zamówienia sporządzony na formularzu lub według formularza stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. b) Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie polegające na: budowie, mechaniczno – biologicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości nie mniejszej niż 200 m3/d lub rozbudowie mechaniczno – biologicznej oczyszczalni ścieków polegającej na budowie żelbetowego reaktora wraz z wyposażeniem technologicznym o przepustowości nie mniejszej niż 200 m3/d. Wymagane jest także przedstawienie dokumentów (opinii, referencji) potwierdzających należyte wykonanie wykazanych zamówień. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców (np.: Konsorcjum) o udzielenie niniejszego zamówienia wymagane doświadczenie musi posiadać co najmniej jeden członek Konsorcjum. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony na formularzy lub według formularza stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty (opinie, referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Z informacji zamieszczonych w załączniku nr 3 lub z treści załączonych opinii czy też referencji musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat wymagane przez Zamawiającego zamówienia (roboty budowlane). 4). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 5). złożą Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie wymaganych warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzające nie podleganie wykluczeniu z postępowania – wyszczególnione w Rozdziale 2 pkt. IV SIWZ. 2. Wypełniony formularz OFERTA według formularza – załączonego w Rozdziale 1 SIWZ. 3. Kosztorys ofertowy. 4. Zaakceptowany wzór umowy – stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Wykaz materiałów i urządzeń równoważnych – stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ wraz ze stosownymi dokumentami np. kartami katalogowymi, zawierającymi parametry techniczne zaproponowanych równoważnych materiałów i urządzeń umożliwiającymi Zamawiającemu w sposób jednoznaczny stwierdzić, że te materiały i urządzenia są równoważne. Jeżeli Wykonawca nie proponuje materiałów i urządzeń równoważnych, wówczas nie dołącza do oferty przedmiotowego załącznika. 6. Dowód wniesienia wadium – kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć (przed upływem terminu składania ofert) w formie oryginału w Kasie u Zamawiającego (siedziba Zamawiającego – na parterze). 7. Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np.: jako Konsorcjum). Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy. 8. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich dokumentach rejestrowych i nie są uprawnieni do reprezentowania wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesznowola.eobip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, pok. nr 110, Cena: 244,00 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, Kancelaria..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Z up. Wójta
Z-ca Wójta Marek Ruszkowski

Dokumentacja_projektowa_Czesc_II_-_projekt_technologiczny1.pdf
Dokumentacja_projektowa_Czesc_II_-_projekt_technologiczny__instalacje_sanitarne__modernizacje_w_budynku_technicznym.pdf
Dokumentacja_projektowa_Czesc_I_-_plan_zagospodarowania__drogi__czesc_architektoniczno-budowlana.pdf
SIWZ.doc
Dokumentacja_projektowa_-_Informacja_dotyczaca_bezpieczenstwa_i_ochrony_zdrowia.pdf
Dokumentacja_projektowa_-_Operat_wodnoprawny_dla_modernizacji_rowu_melioracyjnego_J_w_Wolce_Kosowskiej.pdf
przedmiar_robot.pdf
odpowiedz_na_zapytania_ofertowe_z_23_i_28.10_oraz_zmiana_tresci_SIWZ.doc
Opis_i_wykaz_wymaganych_parametrow_urzadzen_rownowaznych.pdf
Specyfikacje_techniczne_wykonania_i_odbioru_robot.pdf
Dokumentacja_projektowa_-_Zalacznik_do_operatu_wodnoprawnego_dla_modernizacji_rowu_melioracyjnego_J_w_Wolce_Kosowskiej.pdf
Dokumentacja_projektowa_Czesc_III_-_projekt_elektryczny.pdf

Podmiot udostępniający: Gmina Lesznowola
Informację wytworzył: Tomasz Dziubak Wysokiński
Informację wprowadził: Grzegorz Krakowski
Data wytworzenia:
Data publikacji: 9 października 2008
Data ostatniej zmiany: 9 października 2008

Skip to content