OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie, tel. 022 7579340 do42 wew. 113, fax 022 7579270.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Cisowej oraz budowa ulicy Cichej w miejscowości Nowa Iwiczna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest w szczególności: dot. przebudowy ul. Cisowej w Nowej Iwicznej -rozebranie nawierzchni tłuczniowej grubości 15 cm – 1756 m2 -montaż separatora zespolonego NG 10 – 1 szt, -wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm, szarej, układane na podsypce z piasku grubości 3 cm, spoiny wypełnione piaskiem – 968 m2, -wykonanie nawierzchni z kostki betonowej kolorowej grubości 8 cm, układane na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem – 158 m2. dot. budowy ul. Cichej w Nowej Iwicznej -wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm – 1526 m2, -wykonanie nawierzchni z kostki betonowej szarej grubości 8 cm na warstwie piasku grubości 3 cm – 1526 m2, -wykonanie nawierzchni z kostki betonowej kolorowej grubości 8 cm układane na podsypce piaskowej spoiny wypełnione piaskiem – 54 m 2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; warunek: Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na: budowie, przebudowie lub modernizacji drogi, ulicy, ciągu pieszo – jezdnego, chodnika lub parkingu o nawierzchni z kostki brukowej oraz o wartości brutto nie mniejszej niż 500 000 zł (słownie zł: pięćset tysięcy złotych). Wymagane jest także przedstawienie dokumentów (opinii, referencji) potwierdzających należyte wykonanie wykazanych zamówień. 3/ dysponują potencjałem technicznym; 4/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Wykonawca musi wykazać, że dysponuje kierownikiem robót posiadającym uprawnienia wymagane przepisami ustawy – Prawo budowlane w specjalności drogowej oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2006r., Nr 164, poz. 1163, z późn. zm.). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale 4 pkt. II niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz Oferta (wg. druku załączonego w Rozdziale 1 SIWZ). 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych – na załączniku nr 1. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz kierownictwa robót przewidzianego do wykonania przedmiotowego zamówienia – na załączniku nr 2. warunek: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje kierownikiem robót posiadającym uprawnienia wymagane przepisami ustawy – Prawo budowlane w specjalności drogowej oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Wykaz wykonanych zamówień tzn. rozpoczętych i zakończonych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o charakterze i złożoności odpowiadającej robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia – na załączniku nr 3 z podaniem rodzaju zamówienia, zakresu, wartości, okresu realizacji oraz nazw, adresów poprzednich zamawiających lub zleceniodawców wraz z dokumentami (opiniami, referencjami) od poprzednich Zamawiających stwierdzającymi należyte wykonanie wykazanych zamówień. warunek: Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na: budowie, przebudowie lub modernizacji drogi, ulicy, ciągu pieszo – jezdnego, chodnika lub parkingu o nawierzchni z kostki brukowej oraz o wartości brutto nie mniejszej niż 500 000 zł (słownie zł: pięćset tysięcy złotych). Wymagane jest także przedstawienie dokumentów (opinii, referencji) potwierdzających należyte wykonanie wykazanych zamówień. Z informacji zawartych w załączniku nr 3 lub referencji musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca wykonał roboty, których udokumentowania wymaga Zamawiający. 6. Zaakceptowany wzór umowy – stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Kosztorys ofertowy – sporządzony na podstawie Przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 8. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnieni do reprezentowania oferenta. 9. Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie np. jako Konsorcjum. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesznowola.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lesznowola ul. Gminnej Rady Narodowej 60 06 – 506 Lesznowola, pokój 110 Cena – 61,00 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Lesznowola ul. Gminnej Rady Narodowej 60 05 – 506 Lesznowola kancelaria urzędu – parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Przedmiar_Robot_Cicha.xls
Projekt_Budowy_ul.Cichej.pdf
Przedmiar_Robot_Cisowa.xls
SIWZ_-_Przebudowa_ul._Cisowej_oraz_budowa_ul._Cichej_w_Nowej_Iwicznej.doc
Specyfikacje_Techniczne.rar
Cicha.pdf
Specyfikacje_Techniczne.rar

Podmiot udostępniający: Gmina Lesznowola
Informację wytworzył: Anna Kołakowska
Informację wprowadził: Grzegorz Krakowski
Data wytworzenia:
Data publikacji: 11 grudnia 2007
Data ostatniej zmiany: 11 grudnia 2007

Skip to content