OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Lesznowola: Remont Ośrodka Zdrowia w Magdalence
Numer ogłoszenia: 72195 – 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lesznowola , ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie, tel. 022 7579340 do42 wew. 113, faks 022 7579270.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Ośrodka Zdrowia w Magdalence.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest m.in.: – remont istniejącego budynku z nadbudową klatki schodowej z dźwigiem osobowym dostosowanym dla niepełnosprawnych ( remont z przebudową do nowych potrzeb pomieszczeń na parterze i piętrze budynku ), – zmiana usytuowania wejścia głównego do budynku – istniejące wejście od ul. Słonecznej, projektowane od strony parkingu przy ul. Lipowej, – wymianę otworów okiennych w pomieszczeniach na piętrze, – ocieplenie ścian zewnętrznych, – rozbiórka istniejącej drewnianej szopy, – utwardzenie placu gospodarczego z zachowaniem istniejącego wjazdu bramowego od ul. Słonecznej, – zaprojektowanie części ogrodzenia terenu ( poza odcinkiem z bramą wjazdową ) od ul. Słonecznej, – wymiana południowego ogrodzenia terenu ( na odcinku C-D), – budowa osłony śmietnikowej, – budowa chodnika przy wejściu do budynku, – zrealizowanie wzdłuż projektowanego ogrodzenia od ul. Słonecznej pasa zieleni izolacyjnej z użyciem żywotników wysokopiennych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 10 000,00 zł, ( słownie: dziesięć tysięcy złotych ).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2). nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r., Nr 223 poz. 1655 ze zm.). 3). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełnić następujące warunki: a) Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na budowie, rozbudowie, przebudowie lub modernizacji obiektu użyteczności publicznej o wartości brutto każdej nie mniejszej niż 1 500 000,00zł. ( słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych zero groszy ). Wymagane jest także przedstawienie dokumentów (opinii, referencji) potwierdzających należyte wykonanie wykazanych zamówień. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców (np.: Konsorcjum) o udzielenie niniejszego zamówienia wymagane doświadczenie musi posiadać co najmniej jeden członek Konsorcjum. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony na formularzy lub według formularza stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty (opinie, referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Z informacji zamieszczonych w załączniku nr 3 lub z treści załączonych opinii czy też referencji musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat wymagane przez Zamawiającego zamówienia (roboty budowlane). b). Wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zamówienia kierownictwo robót wraz z informacjami na temat kwalifikacji niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje kierownictwem robót posiadającym uprawnienia w następujących specjalnościach: konstrukcyjno – budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji wodno – kanalizacyjnej, wentylacji mechanicznej, instalacji gazowych, elektrycznych. Wykonawca musi przedstawić w ofercie dla wykazanego kierownictwa robót uprawnienia budowlane oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców (np.: Konsorcjum) o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie łączny potencjał kadrowy. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Wykaz kierownictwa robót przewidzianego do wykonania zamówienia sporządzony na formularzu lub według formularza stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 4). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 5). złożą Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich). Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawcy muszą złożyć: 1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie wymaganych warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzające nie podleganie wykluczeniu z postępowania – wyszczególnione w Rozdziale 2 pkt. IV – niniejszej SIWZ. 2. Wypełniony formularz OFERTA według formularza – załączonego w Rozdziale 1 SIWZ. 3. Zaakceptowany wzór umowy – stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Kosztorys ofertowy. 5. Dowód wniesienia wadium – kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem. Uwaga: Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć (przed upływem terminu składania ofert) w formie oryginału w Kasie u Zamawiającego (siedziba Zamawiającego – na parterze). 6. Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np.: jako Konsorcjum). Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy. 7. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich dokumentach rejestrowych i nie są uprawnieni do reprezentowania wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesznowola.eobip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, pok. nr 9 ( cena za SIWZ – 366zł. ).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, parter – Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Zalacznik_nr_6_-_instalacje_elektryczne.pdf
Zalacznik_nr_6_-_Remont_Osrodka_Zdrowia_-_Architektura1.pdf
Zalacznik_nr_6_-_Instalacje_wod-kan__co__wentylacja__kotlownia2.pdf
Zalacznik_nr_6_-_konstrukcja_budynku.pdf
zapytanie_ofertowe_nr_1.doc
ogloszenie_o_zawarciu_umowy.doc
Zalacznik_nr_5_-_przedmiar_robot.pdf
SIWZ_Remont_osrodka_zdrowia_w_Magdalence.doc
Zalacznik_nr_6_-_technologia_-_Niepubliczny_ZOZ_Osrodek_Zdrowia_w_Magdalence.pdf
informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.doc
Zalacznik_nr_6_-_zagospodarowanie_terenu.pdf
Zalacznik_nr_7-_specyfikacje_techniczne_wykonania_i_odbioru_robot.pdf

Podmiot udostępniający: Gmina Lesznowola
Informację wytworzył: Aneta Książek
Informację wprowadził: Grzegorz Krakowski
Data wytworzenia:
Data publikacji: 7 maja 2009
Data ostatniej zmiany: 7 maja 2009

Skip to content