OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lesznowola , ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie, tel. 022 7579340 do42 wew. 113, faks 022 7579270.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4.000.000 zł.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa bankowa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego w wysokości 4.000.000 zł. z przeznaczeniem na częściowe sfinansowanie planowanego w 2008 roku deficytu budżetowego Gminy Lesznowola. Kredyt w wysokości 4.000.000 PLN będzie realizowany w jednej transzy. Bank stawi do dyspozycji Kredytobiorcy kredyt w terminie 2 dni od dnia zawarcia umowy. Wypłata kredytu nastąpi jednorazowo nie później niż do dnia 30 grudnia 2008r. Spłata kredytu realizowana będzie w 3 ratach kwartalnych: 1) I rata w wysokości 500.000,- zł płatna w dniu 31 maja 2009 roku, 2) II rata w wysokości 1.750.000,-zł płatna w dniu 31 marca 2010 roku, 3) III rata w wysokości 1.750.000,-zł płatna w dniu 31 maja 2010 roku. Odsetki od wykorzystanego kredytu Bank naliczy w miesięcznych kalendarzowych okresach obrachunkowych, przy czym w pierwszym okresie obrachunkowym naliczanie odsetek rozpoczyna się od dnia 1 stycznia 2009r. Bank obciąża kwotą odsetek rachunek w 29 dniu każdego miesiąca, rozpoczynając od 29 dnia miesiąca następującego po wykorzystaniu kredytu. Ostatnia rata odsetkowa płatna jest 31 maja 2010r. Kredyt oprocentowany będzie w odniesieniu do WIBOR jednomiesięcznego + stała marża, określona w ofercie przez bank, niezmienna w okresie obowiązywania umowy. Do ustalenia stopy oprocentowania kredytu dla danego miesiąca kalendarzowego (tj. okresu obrachunkowego) przyjmuje się stopę WIBOR określoną jako średnią arytmetyczną dziennych stóp procentowych dla depozytów 1 miesięcznych z miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy + % stałej marży dla kredytu proponowanej przez bank, niezmiennej w okresie obowiązywania umowy. Oprocentowanie to obowiązuje w nowej wysokości od pierwszego dnia kalendarzowego każdego miesiąca..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1). posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2). nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r., Nr 223 poz. 1655 ze zm.). 3). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawcy muszą złożyć: 1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie wymaganych warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzające nie podleganie wykluczeniu z postępowania – wyszczególnione w Rozdziale 2 pkt. IV SIWZ tj.: a). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). b). dokumenty potwierdzające uprawnienie do prowadzenia działalności bankowej (na terenie Rzeczypospolitej Polskiej: zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Prawo bankowe, a w przypadku banków państwowych, pisemne oświadczenie, że bank prowadzi działalność na podstawie stosownego rozporządzenia Rady Ministrów), (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty powyższe muszą być złożone przez każdego wykonawcę). c). oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich). 2. Wypełniony formularz OFERTA według formularza – załączonego w Rozdziale 1 SIWZ. 3. Zaakceptowany wzór umowy – stanowiący załącznik nr 20 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np.: jako Konsorcjum). Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy. 5. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich dokumentach rejestrowych i nie są uprawnieni do reprezentowania wykonawcy. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił warunki..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesznowola.eobip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, pok. nr 9, Cena: 61.00 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Z up. Wójta
Z-ca Wójta Marek Ruszkowski

Zalacznik_nr_10_do_SIWZ.pdf
Zalacznik_nr_6_do_SIWZ.pdf
Zalacznik_nr_14_do_SIWZ.pdf
Zalacznik_nr_7_do_SIWZ.pdf
Zalacznik_nr_5_do_SIWZ.pdf
Zalacznik_nr_12_do_SIWZ.pdf
SIWZ_-_Kredyt_2008.doc
Zalacznik_nr_18_do_SIWZ.pdf
Zalacznik_nr_8_do_SIWZ.pdf
Zalacznik_nr_11_do_SIWZ.pdf
Zalacznik_nr_19_do_SIWZ.jpg
Zalacznik_nr_17_do_SIWZ.pdf
Zalacznik_nr_3_do_SIWZ.pdf
Zalacznik_nr_16_do_SIWZ.pdf
Zalacznik_nr_4_do_SIWZ.pdf
Zalacznik_nr_9_do_SIWZ.pdf
Zalacznik_nr_13_do_SIWZ.pdf
Zalacznik_nr_15_do_SIWZ.pdf

Podmiot udostępniający: Gmina Lesznowola
Informację wytworzył: Tomasz Dziubak-Wysokiński
Informację wprowadził: Grzegorz Krakowski
Data wytworzenia:
Data publikacji: 3 grudnia 2008
Data ostatniej zmiany: 3 grudnia 2008

Skip to content