OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Lesznowola: Rozbudowa Zespołu Szkół Publicznych wraz z zapleczem sportowym w Lesznowoli.

Numer ogłoszenia: 168712 – 2008; data zamieszczenia: 23.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie, tel. 022 7579340 do42 wew. 113, fax 022 7579270.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa Zespołu Szkół Publicznych wraz z zapleczem sportowym w Lesznowoli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Zespołu Szkół Publicznych wraz z zapleczem sportowym w Lesznowoli. Obiekt jest przewidziany do realizacji na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi 232, 231 i 233/1 i będzie stanowił część zespołu budynków szkoły na terenie pomiędzy istniejącą salą gimnastyczną szkoły i szkolnym boiskiem sportowym. Obiekt będzie mieścił przedszkole 4 oddziałowe, stołówkę z zapleczem kuchennym, salę gimnastyczną z zapleczem socjalnym oraz część dydaktyczną szkoły (sale lekcyjne). Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie zagospodarowania terenu działki szkolnej, podjazdu gospodarczego do zaplecza kuchennego, a także uzbrojenie i urządzenie terenu tj. chodniki, zieleń, małą architekturę.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.41.00-1, 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 500.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
• Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 45 000,00 zł, (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych 0/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Lesznowoli Nr 82 8022 0000 0000 0257 2000 0017 Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w Kasie u Zamawiającego (siedziba Zamawiającego – na parterze). Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Do oferty należy dołączyć kopię dokumentu wadialnego potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np.: złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia: 19.08.2008r., do godz. 12.00. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy ofertę akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów przez wykonawców, zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) upływie terminu związania ofertą, b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, c) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt. b) i c), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1). posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2). nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r., Nr 223 poz. 1655). 3). posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a). wskaże do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: * kierownictwo robót: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje kierownictwem robót posiadającym uprawnienia w następujących specjalnościach: konstrukcyjno – budowlanej, instalacyjnej w zakresie: instalacji wodno – kanalizacyjnych, instalacji wentylacyjnych (mechanicznych), instalacji cieplnych, instalacji gazowych, instalacji elektrycznych oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców (np.: Konsorcjum) o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie łączny potencjał kadrowy. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Wykaz kierownictwa robót przewidzianego do wykonania zamówienia sporządzony na formularzu lub według formularza stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. b) Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie polegające na: budowie, rozbudowie, przebudowie lub modernizacji obiektu użyteczności publicznej – o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 500 m2. Wymagane jest także przedstawienie dokumentów (opinii, referencji) potwierdzających należyte wykonanie wykazanych zamówień. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców (np.: Konsorcjum) o udzielenie niniejszego zamówienia wymagane doświadczenie musi posiadać co najmniej jeden członek Konsorcjum. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony na formularzy lub według formularza stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty (opinie, referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Z informacji zamieszczonych w załączniku nr 3 lub z treści załączonych opinii czy też referencji musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat wymagane przez Zamawiającego zamówienia (roboty budowlane). 4). znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnego warunku. 5). złożyć Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawcy muszą złożyć: 1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie wymaganych warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzające nie podleganie wykluczeniu z postępowania – wyszczególnione w Rozdziale 2 pkt. IV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Wypełniony formularz OFERTA według formularza – załączonego w Rozdziale 1 SIWZ. 3. Kosztorys ofertowy – sporządzony według Przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Zaakceptowany wzór umowy – stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Dowód wniesienia wadium – kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć (przed upływem terminu składania ofert) w formie oryginału w Kasie u Zamawiającego (siedziba Zamawiającego – na parterze). 6. Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np.: jako Konsorcjum). Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy. 7. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich dokumentach rejestrowych i nie są uprawnieni do reprezentowania wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eobip.lesznowola.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, pok. nr 110, Cena: 610 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, Kancelaria..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Z up. Wójta
Z-ca Wójta Marek Ruszkowski

Zalacznik_nr_6_do_SIWZ_-_Dokumentacja_projektowa_-_Instalacja_wentylacji_mechanicznej.pdf
Zalacznik_nr_6_do_SIWZ_-_Dokumentacja_projektowa_-_Konstrukcja.pdf
Zalacznik_nr_7_do_SIWZ_-_Specyfika_techniczna_-_roboty_elektryczne.pdf
Zalacznik_nr_5_do_SIWZ_-_Przedmiar_robot_-_Przebudowa_kotlowni_gazowej.pdf
Zalacznik_nr_7_do_SIWZ_-__Specyfikacja_Techniczna_-_Roboty_sanitarne.pdf
Specyfikacja_Istotnych_Warunkow_Zamowienia.doc
Zalacznik_do_pisma_z_dnia_02.09.2008_OPIS_TECHNOLOGII_KUCHNI.pdf
odpowiedz_nr_2_na_zapytania_ofertowe.doc
Zalacznik_do_pisma_z_dnia_02.09.2008r._-_Zmodyfikowany_wzor_umowy.doc
Zalacznik_nr_6_do_SIWZ_-_Dokumentacja_projektowa_-_Kolorystyka_i_wyposazenie_sali_sportowej.pdf
Zalacznik_nr_6_do_SIWZ_-_Dokumentacja_projektowa_-_Architektura_i_zagospodarowanie_terenu.pdf
Zalacznik_nr_5_do_SIWZ_-_Przedmiar_robot_-_Instalacja_sygnalizacji_alarmowej_pozaru.pdf
Zalacznik_nr_7_do_SIWZ_-__Specyfikacja_techniczna_-_Roboty_drogowe.pdf
Zalacznik_nr_6_do_SIWZ_-_Dokumentacja_projektowa_-_Informacja_BIOZ.pdf
Zalacznik_nr_5_do_SIWZ_-_Przedmiar_robot_-_Roboty_rozbiorkowe.pdf
Zalacznik_nr_5_do_SIWZ_-_Przedmiar_robot_-_Instalacja_CO_i_ciepla_technologicznego.pdf
Zalacznik_nr_6_do_SIWZ_-_Dokumentacja_projektowa_-_Projekt_drogowy_i_uksztaltowania_terenu.pdf
odpowiedz_nr_3_na_zapytania_ofertowe.doc
Zalacznik_nr_5_do_SIWZ_-_Przedmiar_robot_-_Przylacze_gazu_i_instalacja_gazowa.pdf
Zalacznik_nr_6_do_SIWZ_-_Dokumentacja_projektowa_-_Przylacze_gazowe_i_instalacje_gazu.pdf
Zalacznik_do_pisma_z_dnia_02.09.2008_ZASWIADCZENIE_STAROSTY_PIASECZYNSKIEGO.jpg
odpowiedz_nr_1_na_zapytania_ofertowe.doc
Zalacznik_nr_5_do_SIWZ_-_Przedmiar_robot__-_instalacja_wentylacji_mechanicznej.pdf
Zalacznik_nr_7_do_SIWZ_-_Specyfikacja_techniczna_-_Przylacza_i_instalacje_sanitarne.pdf
Zalacznik_nr_7_do_SIWZ_-_Specyfikacja_techniczna_-__Roboty_budowlane.pdf
Zalacznik_nr_6_do_SIWZ_-_Dokumentacja_projektowa_-_Przylacza_wodociagu__kanalizacji_sanitarnej_i_deszczowej.pdf
Zalacznik_nr_6_do_SIWZ_-_Dokumentacja_projektowa_-_Technologia_kuchni.pdf
Zalacznik_nr_5_do_SIWZ_-_Przedmiar_robot_-_przylacze_sieci_cieplnej.pdf
Zalacznik_nr_5_do_SIWZ_-_Przedmiar_robot_-_Instalacja_elektryczna.pdf
Zalacznik_nr_6_do_SIWZ_-_Dokumentacja_projektowa_-_Przylacze_sieci_cieplnej_oraz_instalacja_CO.pdf
Zalacznik_nr_5_do_SIWZ_-_Przedmiar_robot_-_Roboty_budowlane.pdf
Zalacznik_nr_6_do_SIWZ_-_Dokumentacja_projektowa_-_Instalacja_wodociagowo-kanalizacyjna_i_hydrantowa.pdf
Zalacznik_nr_6_do_SIWZ_-_Dokumentacja_projektowa_-_Wewnetrzna_instalacja_elektryczna.pdf
Zalacznik_nr_6_do_SIWZ_-_Dokumentacja_projektowa_-_Dokumentacja_geotechniczna.pdf
Zalacznik_Nr_5_do_SIWZ_-_Instalacja_wodno_-_kanalizacyjna.pdf
Zalacznik_nr_6_do_SIWZ_-_Dokumentacja_projektowa_-_Przebudowa_kotlowni_gazowej.pdf
Zalacznik_nr_6_do_SIWZ_-_Dokumentacja_projektowa_-_System_wykrywania_i_sygnalizacji_pozaru.pdf
Zalacznik_nr_5_do_SIWZ_-_Przedmiar_robot_-_Przylacze_kanalizacji_deszczowej__sanitarnej_i_wodociagowe.pdf
Zalacznik_nr_5_do_SIWZ_-_Przedmiar_robot_-_Drogi__dojazdy_i_zielen.pdf
Zalacznik_Nr_5_do_SIWZ_-_Przedmiar_robot_-_Zestawienie_wyposazenia.pdf
Zalacznik_nr_5_do_SIWZ_-_Przedmiar_robot_-_Fundament_windy_i_zbiornik_przeciwpozarowy.pdf

Podmiot udostępniający: Gmina Lesznowola
Informację wytworzył: Tomasz Dziubak-Wysokiński
Informację wprowadził: Jolanta Czyżewska
Data wytworzenia:
Data publikacji: 23 lipca 2008
Data ostatniej zmiany: 23 lipca 2008

Skip to content